Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
eendagskuikens
Moderator: moderatorteam
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
eendagskuikens
ik wil is gaan proberen eendagskuikens aan de katten en honden te voeren,maar hoe moet ik die gaan geven? laten jullie het dons er nog aan zitten of moet ik het kuiken eerst gaan ontleden? en is het gewoon te zien als tussendoor of moet ik het zien als een vervaging van een deel kvv?
ben trouwens benieuwd of de honden en de katten het wel zullen eten,neem er van de week eerst maar 4mee en de rest van het zakje laat ik wel op me werk,de katten van mijn collega zijn er in elk geval wel gek op.
ben trouwens benieuwd of de honden en de katten het wel zullen eten,neem er van de week eerst maar 4mee en de rest van het zakje laat ik wel op me werk,de katten van mijn collega zijn er in elk geval wel gek op.

jemble 5 maanden
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
mmm misschien dan toch niet zo"n goed idee?weet ook bijna wel zeker dat ruby er niet eens naar durft te kijken en dat canyon het kuiken misschien wel apporteerd en hem netjes aan mij afgeeft. kan het gewoon een keer proberen voor de katten,maar dan sluit ik ze wel op in hun slaapkamer zodat ik daarna niet het hele huis hoef te schrobben

jemble 5 maanden
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
-
Golden Stanley
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Gewoon even nieuwsgierig, waar haal je die eendagskijkens? Niet gewoon bij de slager neem ik aan
Ik weet nog van vroegah (10 jaar geleden
) dat op de kinderboerderij 2 vuilniszakken met eendagskuiken-lijkjes werden gebracht, die wij vervolgens dan verpakten per 3 in plastic zakjes in de vriezer, voor de torenvalk en kerkuiltjes die we hadden.
En dat er af en toe ook nog wel eens een levend kuikentje tussen zat die vervolgens in de hemel op aarde tussen de andere kuikentjes in de kuikenbak kwam te zitten en verwend werd.
Maar sorry, da's offtopic.
Ik weet van Tip trouwens dat ie hele kuikentjes van een week oud niet lust. Haal ik het vel eraf, dan lust ie het wel
Ik weet nog van vroegah (10 jaar geleden
En dat er af en toe ook nog wel eens een levend kuikentje tussen zat die vervolgens in de hemel op aarde tussen de andere kuikentjes in de kuikenbak kwam te zitten en verwend werd.
Maar sorry, da's offtopic.
Ik weet van Tip trouwens dat ie hele kuikentjes van een week oud niet lust. Haal ik het vel eraf, dan lust ie het wel
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
azumi
- Vaste gebruiker
Ik heb hier ook eendagskuikens voor mijn fretten (die ze met smaak naar binnen werken). Ik heb ook eens gekeken wat mijn hond er van zou vinden en die vond er niks aan. Ff-tjes aan gesnuffeld en dat was het wel. Daarna heb ik eerst ff-tjes de fretten er aan laten knagen, misschien dat hij het dan wel lekker zou vinden door de geur van vlees, maar ook daarna haalde hij zijn neus op. Wat hij wel heel lekker vind is bevoorbeeld zo'n haantje van de Lidl, die gaan er met heel veel smaak in.
-
bianca83
- Zeer actief