De foto's zijn gemaakt en ik ben de hele tijd bij hem geweest. Hij heeft geen narcose gehad voor de foto's en bleef perfect stil liggen. Ik heb hem dan ook meteen weer mee naar huis gekregen, dus tot zover is het allemaal goed.
De uitslag is minder (op zijn zachtst uitgedrukt)
Zijn achterpoten liggen half uit de kom en staan op het punt om er geheel uit te schieten, absoluut niet goed dus.
Een operatie om het bekken te kantelen wordt geadviseerd, maar brengt ons ruim 2000 euro verder wat we niet zomaar in de kast hebben liggen.
Het trappen lopen en onze gladde vloer blijft na een operatie nog altijd een probleempunt om goed mee uit te kijken.
Op de foto's hebben ze zijn leeftijd beter in kunnen schatten, een operatie voeren ze uit tot ongeveer een jaar. Hij heeft het jaar waarschijnlijk net bereikt en een operatie zal nog op de valreep kunnen, maar lange bedenktijd is er niet. Zijn groeilijnen zijn haast verdwenen op de foto's.
De vooruitzichten zonder operatie zijn ontzettend slecht. En niet op een appartement te realiseren (adviseren).
Het is allemaal zo zielig
Ook moet hij flink afvallen, hij weegt nu 27,50 kilo en zijn streefgewicht is 19 kg. Ik heb dan ook meteen dieetadvies gehad bij de DA en een pak dieetvoer meegenomen. Hij eet het voer in ieder geval goed
Pffff het is zo'n grote tegenvaller, na alles wat zo goed met hem ging! We hadden op allerlei problemen gerekend met angsten en weet ik het, maar hier hebben we helemaal geen rekening mee gehouden
We weten niet wat we moeten doen en zullen het ook eerst allemaal even moeten laten bezinken om een verstandige keus te maken. We gunnen hem de operatie en die laten we natuurlijk ook het liefst uitvoeren, maar het zou ons financieel op het moment niet lukken.
Ik heb nog geen contact opgenomen met de stichting, dat wil ik zometeen doen of vanavond als mijn vriend erbij is.
Ik ben er kapot van, het is
onze schat!