Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoeveel moet ik voeren ?
Moderator: moderatorteam
-
joyce1986
- Actief
Hoeveel moet ik voeren ?
Mijn pup krijgt 4 keer per dag een portie brokjes nu wil ik het voortaan zo doen dat hij 2 keer smuldier vlees krijgt ( niet compleet voer ) en 2 keer brokjes maar ik zie nergens hoeveel mijn pup mag hebben van dit voer ...
hij is 13 weken en weegt 2 kilo als iemand me zou helpen zou dat fijn zijn
Binky And Indy are watching you
R.i.p Freya 18-06-98 / 15-07-06
R.i.p Freya 18-06-98 / 15-07-06
- starfleet
- Erelid
Re: Hoeveel moet ik voeren ?
Ik zou de pup zeker niet de helft van zijn voer in niet complete versie geven, dan komt hij voedingsstoffen tekort in deze belangrijke groeifase. Smuldier niet compleet is bedoeld ter aanvulling, daarom staat er ook niet op hoeveel een hond ervan mag hebben.joyce1986 schreef:Mijn pup krijgt 4 keer per dag een portie brokjes nu wil ik het voortaan zo doen dat hij 2 keer smuldier vlees krijgt ( niet compleet voer ) en 2 keer brokjes maar ik zie nergens hoeveel mijn pup mag hebben van dit voer ...
Als het mijn hondje was zou ik overstappen op compleet vers vlees en dan helemaal. Hij kan wel op drie keer per dag nu. Het is maar een piepklein hondje dus de kosten voor vers vlees compleet zijn laag.
Anne
-
joyce1986
- Actief
- starfleet
- Erelid
Nee brood is niet goed, daar heeft je pup niets aan. In de supermarkt kun je Rodi compleet krijgen, maar als je moeder het niet wil dan zou ik de brokken blijven geven en dan kun je wel een of twee dagjes in de week pens of ander vlees van Smuldier o.i.d. geven, maar niet de helft van zijn maaltijden geven in niet compleet vorm.joyce1986 schreef:hier in de winkel is geen compleet voer van smuldier alleen aanvulling en vers vlees wil mn moeder niet .........
dus wat kan ik dan het best doen ?? ik doe er wel wat brood doorheen heb gelezen dat dat ook beter is
Anne
-
joyce1986
- Actief
- starfleet
- Erelid
Ik zou inmiddels naar 3 maaltijden gaan met je hondje. Het is een klein ras en drie maanden, dan kan hij naar drie. Met twee kilo mag een pup van drie maanden ongeveer 200 gram per dag van vers vlees. Veel mensen houden een pensdagje, dat is goed verteerbaar en goed voor de darmflora.joyce1986 schreef:Ook rodi compleet is hier niet te vinden alleen bijvoeding....handig heokee dus gewoon eens of twee keer per week wel een keer vlees geven en dan ook gewoon 4 keer per dag ?? ofzo ??
Anne
-
joyce1986
- Actief
-
joyce1986
- Actief
- starfleet
- Erelid
Als de dierenwinkel wel de niet complete variant heeft, kun je altijd vragen of ze wat van de complete variant willen bestellen voor je.
Hier bij mijn buurstsuper hadden ze destijds maar 1 soort Rodi en regelmatig was het op. Na vragen hebben ze inmiddels vier soorten en verkoopt ook prima, niet alleen aan ons.
Anne
Hier bij mijn buurstsuper hadden ze destijds maar 1 soort Rodi en regelmatig was het op. Na vragen hebben ze inmiddels vier soorten en verkoopt ook prima, niet alleen aan ons.
Anne
-
joyce1986
- Actief
-
joyce1986
- Actief
-
MastiffStorm
- Actief
- Contacteer:
-