Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oor
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Oor
Bram had gisteren iets aan z'n oor. Hij was aan het snuffelen en sprong ineens op: koppie schudden en met z'n poot aldoor naar z'n oor. Ik heb gekeken, maar kon niks zien. Toen heb ik hem even genegeerd en ja hoor, hij hield op met aan z'n oor zitten.
's Avonds ging ik nog een keer kijken en toen vond hij het duidelijk niet leuk. Maar ik zag weer niks. Hij sliep vannacht bij me op de kamer en hij heeft prinsheerlijk gelegen zonder aan z'n oor te zitten.
Zal ik toch maar even naar de dierenarts gaan? Zou het een grasaar kunnen zijn die nu diep in z'n oor zit? Of had hij er dan wel last van gehad?
's Avonds ging ik nog een keer kijken en toen vond hij het duidelijk niet leuk. Maar ik zag weer niks. Hij sliep vannacht bij me op de kamer en hij heeft prinsheerlijk gelegen zonder aan z'n oor te zitten.
Zal ik toch maar even naar de dierenarts gaan? Zou het een grasaar kunnen zijn die nu diep in z'n oor zit? Of had hij er dan wel last van gehad?

Linda, Izzie en Bram
- Moos
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Vegas doet dat ook weleens tijdens wandelingen maar dan is het altijd snel over. Als Bram gisteravond toch nog last had, dan zou ik het even aankijken en misschien uit voorzorg even de dierenarts bellen.
Ik heb geen idee of je duidelijk merkt aan een hond wanneer er een grasaar verstopt zit.
Ik heb geen idee of je duidelijk merkt aan een hond wanneer er een grasaar verstopt zit.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Zoek stok!
- Zeer actief
-
bianca83
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
Hij schrok echt van iets in z'n oor. Kan een beestje zijn geweest of een prikstruik ofzo. Maar na al die grasaar verhalen neem ik maar geen risico.bianca83 schreef:Zie je geen vuil in z'n oortjes zitten? Misschien helpt het als je ze gewoon even goed schoonmaakt het kan natuurlijk zijn dat vuil ofzo in z'n oortje zit.

Linda, Izzie en Bram
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
-
miekmiek
- Zoek stok!
- Zeer actief
Nee, ik ben niet meer gegaan. Er was echt helemaal niks meer aan de hand, ook niet als ik met een doekje in z'n oor ging. Ik heb even advies van Marcel ingewonnen en die zat me heel raar aan te kijken toen ik vroeg of ik voor de zekerheid toch maar naar de dierenarts zou gaan. Dus toen is overbezorgde mama Linda niet gegaan
Ik denk dat het een beestje was of dat er een prikplant tegen z'n oor aankwam (z'n oor was opengeklapt, dat is wel vaker zo). Bedankt voor jullie interesse
Bram heeft nooit wat, dus ik reageer soms wat spastisch als er wel wat is.
Ik denk dat het een beestje was of dat er een prikplant tegen z'n oor aankwam (z'n oor was opengeklapt, dat is wel vaker zo). Bedankt voor jullie interesse

Linda, Izzie en Bram