Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zorgen om Moritz, uitslag blz 42: Erlichia
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
-
pepim
- Zeer actief
- Annelies
- Zeer actief
Jullie zijn er nog lang niet, maar *zucht*...de opluchting is -dwars door het beeldscherm heen- zo voelbaar... Jee, wat een hoopgevende berichten...
Kom op, Moritz....doe je best, mannetje...
En sterkte, Caroline...zoveel spanningen gaan je niet in de koude kleren zitten...
Kom op, Moritz....doe je best, mannetje...
En sterkte, Caroline...zoveel spanningen gaan je niet in de koude kleren zitten...

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
- Angeniet
- Erelid
- Aantal honden: 1
-
Charlotte*
- Zeer actief
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik bid en duim dat de medicatie zijn werk gaat doen,en we straks weer een vol blije en vrolijke Moritz terug zien.
Denk je nu ook even een beetje aan jezelf zo dat je zelf ook weer tot rust komt.
Groetjes Marcel
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
-
Sassie
- Zeer actief
- puk
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
Horatio
- Vaste gebruiker
-
Femmy
- Actief
(Uit)eindelijk de definitieve uitslag, na weken van onzekerheid, angst en verdriet, hoop en wanhoop ! Een ziekte die bestreden kan worden, die jullie samen kunnen aanpakken ! Ben ongelooflijk blij voor jullie, duim voor jullie en hoop dat Moritz snel de oude weer is !
Groetjes, Femmy
Groetjes, Femmy
Kyra, Farras & Donau
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ik geloof niet dat er ooit bij een uitslag van Erlichia blijdschap is geweest
Heel maf gewoon... had ik dit bericht 3 weken geleden gekregen, dan had ik het een ramp gevonden en tranen met tuiten gehuild.
Nu was ik opgelucht. Natuurlijk besef ik dat het een ernstige ziekte is en dat we er nog lang niet zijn, maar ik besef ook dat ik te horen had kunnen krijgen 'niets meer aan te doen, inslapen' en ik probeerde me al, zo ver mogelijk, voor te bereiden op het laten inslapen van Moritz.
Dus tja, krijg je dan te horen dat er een goede kans is dat hij het gaat redden, dan is er ineens blijdschap bij een normaal gesproken hele nare uitslag
Ik krijg inmiddels weer lucht hier, of er 1000 kg van mijn schouders is gevallen (er ligt nog wel 50 kg op hoor, maar dat voelt toch een stuk lichter
).
Moritz gaat, gezien de omstandigheden, eigenlijk gewoon best goed. Hij is vandaag in beste doen, heeft nog weer lekker gerend en is alleen wat aan de diarree van de antibiotica, maar dat is logisch.
We hebben hier weer moed en hoop en (heel maf) ik glunder iedere keer als ik hem zijn pillen moet geven 'hier ventje, daar ga je weer beter van worden Moppie'

Heel maf gewoon... had ik dit bericht 3 weken geleden gekregen, dan had ik het een ramp gevonden en tranen met tuiten gehuild.
Nu was ik opgelucht. Natuurlijk besef ik dat het een ernstige ziekte is en dat we er nog lang niet zijn, maar ik besef ook dat ik te horen had kunnen krijgen 'niets meer aan te doen, inslapen' en ik probeerde me al, zo ver mogelijk, voor te bereiden op het laten inslapen van Moritz.
Dus tja, krijg je dan te horen dat er een goede kans is dat hij het gaat redden, dan is er ineens blijdschap bij een normaal gesproken hele nare uitslag
Ik krijg inmiddels weer lucht hier, of er 1000 kg van mijn schouders is gevallen (er ligt nog wel 50 kg op hoor, maar dat voelt toch een stuk lichter
Moritz gaat, gezien de omstandigheden, eigenlijk gewoon best goed. Hij is vandaag in beste doen, heeft nog weer lekker gerend en is alleen wat aan de diarree van de antibiotica, maar dat is logisch.
We hebben hier weer moed en hoop en (heel maf) ik glunder iedere keer als ik hem zijn pillen moet geven 'hier ventje, daar ga je weer beter van worden Moppie'
- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
Ik kan me daar helemaal iets bij voorstellen Caroline, toen ik het van Manrique hoorde zat ik in zak en as, maar ja, ik wou gewoon een gezond ventje.
Als je dan nog ergere dingen hoort, kan ik me indenken dat bij de diagnose Erlichia, je je gewoon helemaal opgelucht voelt.
Da's behandelbaar en daar gaat ie niet "direct" van hemelen.
Meid we houden 'm in de gaten en we doen alles wat we kunnen om je hierin bij te staan.....
knufs.
Als je dan nog ergere dingen hoort, kan ik me indenken dat bij de diagnose Erlichia, je je gewoon helemaal opgelucht voelt.
Da's behandelbaar en daar gaat ie niet "direct" van hemelen.
Meid we houden 'm in de gaten en we doen alles wat we kunnen om je hierin bij te staan.....
knufs.
-
Ari@ne
- Elmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog en Dalmatische hond
- Contacteer:
wat geweldig voor jullie dat er nog hoop is
ik ga heel hard duimen! zet um op hoor moritz

De website van Sanja en Femie

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
- Hanneke2
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ik durf het bijna niet te zeggen, en ook nog niet echt te juichen, maar het lijkt alsof hij nu al iets begint op te knappen!!
Buiten lijkt hij een stuk fitter, gisteren was hij aan het rennen en spelen! Vandaag is hij weer rustiger, maar het is hier enorm druk vanwege een feest in de stad en dat is niks voor Moritz die drukte. Wel waardeloos dat hij er nu stress bij heeft, maar daar is even niks aan te doen, behalve alles zoveel mogelijk te omzeilen.
Inmiddels kunnen we ook niet meer al zijn ribben tellen en komt hij dus wat aan!
Hij eet nog steeds goed, veel meer dan dat hij eigenlijk mag hebben, nog steeds met wat lange tanden, maar hij eet en het blijft erin.
Verder oogt hij gewoon beter, minder vermoeid koppie, minder scherpe trekken in zijn gezicht.
Kortom: voorzichtig goede berichten
Buiten lijkt hij een stuk fitter, gisteren was hij aan het rennen en spelen! Vandaag is hij weer rustiger, maar het is hier enorm druk vanwege een feest in de stad en dat is niks voor Moritz die drukte. Wel waardeloos dat hij er nu stress bij heeft, maar daar is even niks aan te doen, behalve alles zoveel mogelijk te omzeilen.
Inmiddels kunnen we ook niet meer al zijn ribben tellen en komt hij dus wat aan!
Hij eet nog steeds goed, veel meer dan dat hij eigenlijk mag hebben, nog steeds met wat lange tanden, maar hij eet en het blijft erin.
Verder oogt hij gewoon beter, minder vermoeid koppie, minder scherpe trekken in zijn gezicht.
Kortom: voorzichtig goede berichten
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
-
M&M
- Actief
-
Charlotte*
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- Liesbeth
- Zeer actief
Ik ben een aantal dagen niet op het forum geweest en hebeea moeten bijlezen.
Zit nu met tranen in de ogen en een brok in mijn keel te typen.
Wat een nieuws en geweldig dat jullie nu weer vooruit kunnen. Lijkt me zo fijn om hem op te zien knappen.
Ga zo door Moritz
.
Zit nu met tranen in de ogen en een brok in mijn keel te typen.
Wat een nieuws en geweldig dat jullie nu weer vooruit kunnen. Lijkt me zo fijn om hem op te zien knappen.
Ga zo door Moritz
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy