Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
BeëlzeBubble schreef:Cas en Smek hebben een tuigje van W
Van R en X vind ik X het leukst
Ja, W is eigenlijk ook wel leuk he?!
Owwww nu twijfel ik helemaal :N:
Ik hou niet zo van blauw, meer van zwart/wit of oranje of rood, maar blauw bij een reu en dan met hondenpootjes is toch ook wel weer leuk
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
BeëlzeBubble schreef:Cas en Smek hebben een tuigje van W
Van R en X vind ik X het leukst
Ja, W is eigenlijk ook wel leuk he?!
Owwww nu twijfel ik helemaal :N:
Ik hou niet zo van blauw, meer van zwart/wit of oranje of rood, maar blauw bij een reu en dan met hondenpootjes is toch ook wel weer leuk
Ik denk dat blauw heel mooi staat! Bij Moos vind ik dit patroon net even een te hoog truttengehalte hebben eigenlijk, maar dat komt omdat hij al zo klein is, en zo wit, en zo wollig en dan als stoere reu ook nog van die hondenpootjes om je nek
Er loopt hier een zwart labje met een blauwe band, staat onwijs mooi!
Oh en Z wordt waarschijnlijk het volgende tuigje hier. In ieder geval voor Smekkerdje. Casper is niet zo ruig dus die krijgt iets lievers. X is wel leuk voor hem denk ik.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.
BeëlzeBubble schreef:Kun je niet vanaf 43 cm nemen en bij de schoenmaker ofzo wat kleiner later stikken?
Hahahaha, nee daar begin ik niet aan hoor; nieuwe halsband kopen en dan laten vermaken
gewoon 20 mm doen maar, is ook best
Ze vallen wel wat kleiner hoor. Want voor Benno zou hij eigenlijk ook te groot zijn als ik die maten moet geloven maar hij zit nu echt nog lang niet op zijn kleinst. (hij heeft ook X)
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
BeëlzeBubble schreef:Maar iets rooiigs is toch ook heel leuk bij dat zwarte ventje van je. Past ook leuk bij de herfst die eraan komt.
Ja ik denk dat ik X doe...... ik ben gewoon geen 'blauw' mens
Hij heeft maar halsmaat 42 cm dus helaas moet ik dan 20 mm nemen ipv 25 mm. Ik vind 25 mm leuker staan, maar dat is vanaf 43 cm halsmaat.
Zou de band op 43 echt te los zitten dan denk je? Of is 42 vrij strak om zijn nek zeg maar?
42 cm is echt zijn nekmaat: dat is dus strak om zijn nek zeg maar, de exacte omtrek (nou ja, eigenlijk 42,5)
Zijn oude halsband staat op 44 cm (net nagemeten) excl. de sluiting met de pinstukjes.
Dus dan zou ik toch 25 mm kunnen nemen, want 20 mm is wel erg smal. De oude is ook 25 mm, maar een ander merk.
A good dog never dies...
Voor Catootje heb ik net de R gekocht. Hij is in het echt wel veel feller oranje dan op de foto (tenminste op mijn computerscherm).
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Ik vind trouwens zelf X leuker, maar ik wilde geen rood omdat Catootjes vriendin die heel veel op haar lijkt al een rode halsband heeft en dan houd ik ze niet uit elkaar als ze een eindje uit de buurt zijn.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Agnetha schreef:Dit zijn de nieuwe rogz, misschien vind je hier wat leukers tussen zitten dan bij de "oude".
Ga je toch voor die oude, ik vind Bones on Red (kleur X) erg leuk!!
Bedankt!
Maar ik vind ze niet echt bijzonder, alleen die knaloranje vind ik nog wel leuk. Bestel ik die tegen die tijd wel ze zijn niet zo enorm duur en ik vind het nu leuk om voor Moritz een nieuwe halsband te kopen
A good dog never dies...
Nanna schreef:Vaak kun je op hondenshows (de grote internationale shows vooral) prima terecht. Standjes met halsbanden te kust en te keur. Je kunt dan meteen zien wat je koopt. Vanaf het internet bestellen lijkt me best lastig.
Dan mag je wel naar de Winner gaan of zo,want op de jaarlijkse show hier staat vaak alleen Kebo met lijnen en halsbanden.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10