Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

het kriebelt...

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Zo...zit een week in het huis van mijn ouders en dat is nogal primitief. Geen internet dus. Maar om jullie uit de spanning te helpen ( :mrgreen: ) ik ga de stap wagen! Te beginnen toch wel met kvv en als back-up een zak brokken van farmfood. (vraag me niet waarom...haha...ik kan niet zonder brokken! hopelijk val ik er niet op terug en ligt die zak over een jaar of twee net zoveel muizen aan te trekken als die zak in Marion's garage. :mrgreen: )

Ik hou jullie op de hoogte. Al zit ik de rest van de week dus weer op het 'platteland'. :wink:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

miekmiek schreef:Zo...zit een week in het huis van mijn ouders en dat is nogal primitief. Geen internet dus. Maar om jullie uit de spanning te helpen ( :mrgreen: ) ik ga de stap wagen! Te beginnen toch wel met kvv en als back-up een zak brokken van farmfood. (vraag me niet waarom...haha...ik kan niet zonder brokken! hopelijk val ik er niet op terug en ligt die zak over een jaar of twee net zoveel muizen aan te trekken als die zak in Marion's garage. :mrgreen: )

Ik hou jullie op de hoogte. Al zit ik de rest van de week dus weer op het 'platteland'. :wink:
Tip: over een paar weken toch die zak maar alvast weggooien, je gaat hem dan toch niet meer gebruiken :wink:

Tommie en Femke... heel veel eetgenot, en Miek veel plezier op het platteland nog :ok:
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

miekmiek schreef:Zo...zit een week in het huis van mijn ouders en dat is nogal primitief. Geen internet dus. Maar om jullie uit de spanning te helpen ( :mrgreen: ) ik ga de stap wagen! Te beginnen toch wel met kvv en als back-up een zak brokken van farmfood. (vraag me niet waarom...haha...ik kan niet zonder brokken! hopelijk val ik er niet op terug en ligt die zak over een jaar of twee net zoveel muizen aan te trekken als die zak in Marion's garage. :mrgreen: )

:ok:

Ik heb een half jaar geleden ofzo ze over gezet op vers. Eigenlijk vind ik het helemaal niet lastig. Ik haal 1-2 keer per week rodi bij de supermarkt of ik koop bij de dierenzaak 8 kilo in één keer. Zo heb ik niet meer dan de onderste la van de vriezer nodig en is mijn ma ook weer blij :mrgreen:
Ik heb hier trouwens ook nog brokken staan. Soms vergeet ik het vlees er 's avonds uit te halen of als ik een paar daagjes weg ga krijgen ze ook ff brokken. Balen ze wel van maar dat is dan weer jammer voor hun :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

boemerang schreef:hier boemerang even
het was net in een warme periode en om de hond te laten wennen
aan de bench ? moesten we van de fokker het eten daarin geven wel in zijn eigen bakje, hij vond het zooo lekker dat hij meteen begon te eten met gevolg de hele bende lag in het hokje
weer schoon gemaakt mischien niet goed genoeg om de stront vliegen ook te voeren
maar deze brok de bento kronen daar doen ze het hier goed op
maar als dat niet zo was dan was ik daar wel weer mee begonnen maar hij kreeg zijn portie dan wel buiten
:mrgreen:
Wat geef jij? :denken: Als ze hier een plak vlees krijgen is het in 10 sec. weg zonder spetters of wat dan ook want alles wordt direct vanuit het bakje naar binnen gewerkt en dan wordt het bakje ook nog eens grondig nagelikt :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”