Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
fronltine via internet bestellen?
Moderator: moderatorteam
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
fronltine via internet bestellen?
heeft iemand enig idee of je Frontline voordeliger via internet kunt bestellen?
Ik heb nu Frontline spot-on XL voor honden van 40-60 kilo nodig, twee keer a 27,95 euro, dus dat loopt lekker in de papieren..
Ik heb nu Frontline spot-on XL voor honden van 40-60 kilo nodig, twee keer a 27,95 euro, dus dat loopt lekker in de papieren..
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
- johan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
Op ebay.com?
Ik heb laatst iets besteld voor een van mijn honden wat me hier minstens 110 euro kost. Besteld bij een Amerikaanse ebay shop, inclusief verzendkosten voor omgerekend ongeveer 49 euro.
Ik was wel erg verbaasd dat het pakketje gewoon door de Nederlandse importeur naar me verstuurd werd.
(oftewel er zit nogal een marge op als je het hier koopt)
Ik heb laatst iets besteld voor een van mijn honden wat me hier minstens 110 euro kost. Besteld bij een Amerikaanse ebay shop, inclusief verzendkosten voor omgerekend ongeveer 49 euro.
Ik was wel erg verbaasd dat het pakketje gewoon door de Nederlandse importeur naar me verstuurd werd.

(oftewel er zit nogal een marge op als je het hier koopt)

- starfleet
- Erelid
Re: fronltine via internet bestellen?
Het zijn toch doosjes met drie ampullen. Voor vlooien werkt het spul ruim twee maanden, dan zitten we al in ver in oktober en hoef je in principe niet meer te behandelen tot het voorjaar.britty schreef:heeft iemand enig idee of je Frontline voordeliger via internet kunt bestellen?
Je kan hier wel bestellen:
http://www.dierapotheker.nl/
6 pipetten voor 42 euro en 2,95 verzendkosten. Is in ieder geval weer iets goedkoper.
Anne
-
- Zeer actief
je zou eens kunnen kijken op www.diertotaalservice.nl
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Je hoeft niet het hele jaar te behandelen? :N:starfleet schreef:Voor vlooien werkt het spul ruim twee maanden, dan zitten we al in ver in oktober en hoef je in principe niet meer te behandelen tot het voorjaar.
edit: quote gefixed
Laatst gewijzigd door Jacksel op 21 aug 2006 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.

You'll be in my heart... Always...
-
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
Nee, in principe niet. De enige vlooien die ze dan kunnen krijgen zijn vlooien die ze binnen bij je thuis oppikken en als het goed is daar niks meer. Vlooien zijn pas vanaf 14/15 graden actief.Jacksel schreef:starfleet schreef:Je hoeft niet het hele jaar te behandelen? :N:britty schreef:Voor vlooien werkt het spul ruim twee maanden, dan zitten we al in ver in oktober en hoef je in principe niet meer te behandelen tot het voorjaar.
Anne