Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zorgen om Moritz, uitslag blz 42: Erlichia
Moderator: moderatorteam
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ben ik weer met iets beter nieuws: ik weet niet wat er ineens was, maar het leek alsof hij even wilde opgeven. We zijn naar buiten gegaan en daar bloeide hij toch weer wat op!
Ook heeft hij weer gegeten. Wel is hij steeds misselijk, maar spugen doet hij nog niet gelukkig.
Hij staat wel prima op zijn poten, niet wankel ofzo, en loopt ook nog goed al doen we nu steeds korte rondjes meerdere keren op een dag dat hij niet te vermoeid raakt van wandelen.
Dus gelukkig heeft de 'inzinking' niet verder doorgezet en doet hij het nu weer redelijk!
Ik ben me wel helemaal te barste geschrokken, maar het allerbelangrijkste is dat hij het nu toch weer wat beter doet!!
Ook heeft hij weer gegeten. Wel is hij steeds misselijk, maar spugen doet hij nog niet gelukkig.
Hij staat wel prima op zijn poten, niet wankel ofzo, en loopt ook nog goed al doen we nu steeds korte rondjes meerdere keren op een dag dat hij niet te vermoeid raakt van wandelen.
Dus gelukkig heeft de 'inzinking' niet verder doorgezet en doet hij het nu weer redelijk!
Ik ben me wel helemaal te barste geschrokken, maar het allerbelangrijkste is dat hij het nu toch weer wat beter doet!!
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rosa
- Zeer actief
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Baily
-
Ari@ne
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Hanneke2
- Zeer actief
-
Charlotte*
- Zeer actief
-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee dat kan niet; de mogelijkheden zijn zeer ws beperkt tot twee ziektes, maar die twee ziektes hebben een totaal andere behandeling nodig.Hanneke2 schreef:Och gut, die foto...![]()
Kunnen ze hem niet gewoon in afwachting van de uitslag al volpompen met allerlei medicijnen? Baat het niet dan schaadt het niet, zou ik zeggen.
Ik had wel donderdag gevraagd of ze hem tijdelijk iets kunnen geven tegen dat gevaarlijke eiwitgehalte, maar dat kon niet. Alleen iets van een injectie was mogelijk, maar dat helpt maar voor zeer korte tijd (een uur ofzo). Dus ze konden tot dinsdag echt niets doen.
Als het acuut wordt, dan moeten we dus direct naar de spoedkliniek.
Maar het gaat nu weer heel redelijk met Moritz! De inzinking van gisterenochtend/middag was gelukkig tijdelijk en daarna knapte hij weer wat op en vanmorgen is hij ook best goed eigenlijk.
Rondje loopt hij nog steeds met gemak mee (is ong. 20 á 25 minuten) en toen hij een vrouw zag waarvan hij altijd koekjes krijgt, maakte hij een vreugdedansje
Weer gegeten, weliswaar met iets lange tanden, maar toch gegeten en nog steeds binnengehouden.
- donna
- Zeer actief
GOED ZO MORITZ!Stang schreef:
Maar het gaat nu weer heel redelijk met Moritz! De inzinking van gisterenochtend/middag was gelukkig tijdelijk en daarna knapte hij weer wat op en vanmorgen is hij ook best goed eigenlijk.
Rondje loopt hij nog steeds met gemak mee (is ong. 20 á 25 minuten) en toen hij een vrouw zag waarvan hij altijd koekjes krijgt, maakte hij een vreugdedansje![]()
Weer gegeten, weliswaar met iets lange tanden, maar toch gegeten en nog steeds binnengehouden.
Nog 2 nachtjes en dan hoop ik dat er een uitslag is die behandelbaar is en goed aanslaat! Ik leef met je mee en duim gewoon door!
Groetjes en een dikke knuffel voor beide hondjes. Hilda.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
-
Wendy!
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
- Domie
- Zeer actief
- Contacteer:
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- Miranda*
- Actief
- Mijn ras(sen): Mezclar de Basura
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jeetje Caro en Pieter wat een zorgen wat een getob
NIET LEUK
Ik heb Jan ook even mee laten lezen (jouw stukjes er tussen uitgevist) en die schrok ook
Namens hem en mij heel veel beterschap toegewenst.
We hopen dat jullie dinsdag iets meer te weten komen en dat er dan een behandeling gestart kan worden
Nog 48 uur .....
NIET LEUK
Ik heb Jan ook even mee laten lezen (jouw stukjes er tussen uitgevist) en die schrok ook
Namens hem en mij heel veel beterschap toegewenst.
We hopen dat jullie dinsdag iets meer te weten komen en dat er dan een behandeling gestart kan worden
Nog 48 uur .....
Un buen día, atentamente y una pierna de nuestros perros;

- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja redelijk goed eigenlijk nog steeds!
Ik zie wel dat alles wat minder wordt, de energie wordt minder, de eetlust wordt minder, maar gelukkig niet allemaal in sneltreinvaart.
Hij is moe, maar hij wil nog wel en qua conditie doet hij het nog goed al loop ik natuurlijk geen uur meer met hem buiten (hij kan z'n energie wel beter gebruiken).
En ik begin afschuwelijk zenuwachtig te worden voor morgenochtend.... wat krijgen we te horen? pffff.... ik durf bijna geen hoop te hebben gewoon.
Wordt het chemo dmv tabletten, dan gaan we het doen. Hierbij houden we steeds Moritz voor ogen, want wordt hij er doodziek van (niet te verwachten, maar het is mogelijk) dan stoppen we ermee. Maar hij is nu te goed om niets te proberen, dus is het te doen voor Moritz, dan doen we het.
Ik zie wel dat alles wat minder wordt, de energie wordt minder, de eetlust wordt minder, maar gelukkig niet allemaal in sneltreinvaart.
Hij is moe, maar hij wil nog wel en qua conditie doet hij het nog goed al loop ik natuurlijk geen uur meer met hem buiten (hij kan z'n energie wel beter gebruiken).
En ik begin afschuwelijk zenuwachtig te worden voor morgenochtend.... wat krijgen we te horen? pffff.... ik durf bijna geen hoop te hebben gewoon.
Wordt het chemo dmv tabletten, dan gaan we het doen. Hierbij houden we steeds Moritz voor ogen, want wordt hij er doodziek van (niet te verwachten, maar het is mogelijk) dan stoppen we ermee. Maar hij is nu te goed om niets te proberen, dus is het te doen voor Moritz, dan doen we het.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Daphne
- Zeer actief