Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gefileerde zalmen

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Roelfien schreef:
malinois schreef:
MARC_S schreef:
Cleo eet nu ribben van een schaap in de keuken :19:
die hebben ze hier ook gehad afgelopen week, vonde ze geweldig...
heb nu lamsrib gehaald bij de islamitische slager hij had geen schaap meer :19: wat is de 'normale' kg prijs weet iemand dat toevallig... betaalde iets van 7 euro de kg voor lamsrib maar vond dat eigenlijk best prijzig aangezien ik toch behoorlijk wat nodig heb voor 5 honden....
Lamsrib is ook heel duur, eigenlijk voer je je honden zalige lams spare- ribs. Maar als je het via een slachthuis kan kopen is het veel goedkoper.
:denken: zal eens kijken of die ergens in de buurt zit.... hebben ze in ieder geval 'luxe' vlees deze week :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

Eline* schreef:
Ik stond net zelf bij de visboer..ze hadden niets overigens..en bedacht me dat er iets was met vis. Moest je dat niet eerst invriezen?
estelle
wij hebben dat toen wel gedaan, mede omdat dit hier op het forum stond.
We hebben het 24 u ingevroren.
de noorse zalm waar wij het afval van krijgen wordt ook rauw door mensen gegeten, parasieten dood je overigens niet door invriezen, alleen door koken of bakken. een diepvries is slechte een middel om iets langer houdbaar te houden.
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

estelle schreef:
Eline* schreef:Ik stond net zelf bij de visboer..ze hadden niets overigens..en bedacht me dat er iets was met vis. Moest je dat niet eerst invriezen? :denken:
wij hebben dat toen wel gedaan, mede omdat dit hier op het forum stond.
We hebben het 24 u ingevroren.
Als je het om reden van dat parasietje invriest moet je het ongeveer 3 weken invriezen op -20 graden.
Het gaat dan bij zalm hoofdzakelijk om zalm die uit de pacific komt.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”