vandaag is shaila al de hele dag aan het overgeven al haar eten eruit nu ook gal.
aangezien ik zelf altijd al naar de dierenarts vlieg. wil ik eht nu anders proberen want naar mijn idee is eht volgens mij niet levensbedeigend. maar ik ben toch wel erg bezorgd.
ik heb haar wel al norit gegeven. ze vind namelijk ook van alles op de straat.
maar hoe nu met eten etc
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
overgeven wat nu ???
Moderator: moderatorteam
- dorien83
- Actief
- dorien83
- Actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- dorien83
- Actief
ja ik sprint er altijd naartoe maar de laatste keer dat ik kwam kreeg ik alleen duur voer mee wat ze niet at en kreeg ze alweer medicijnen ( dit was bij een andere dierenarts dan ik nu ga). ik ren soms te snel. nou vind shaila een dierenarts super dus moet ik ook oppassen dat ze het niet expres gaat doen zeg maar.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
dorien83 schreef:ja ik sprint er altijd naartoe maar de laatste keer dat ik kwam kreeg ik alleen duur voer mee wat ze niet at en kreeg ze alweer medicijnen ( dit was bij een andere dierenarts dan ik nu ga). ik ren soms te snel. nou vind shaila een dierenarts super dus moet ik ook oppassen dat ze het niet expres gaat doen zeg maar.
Ik betwijfel of ze daarvoor gaat braken
Zorg dat ze blijft drinken en overleg morgen even met je nieuwe DA aan de telefoon wat je haar mag geven.
- dorien83
- Actief
heb alweer gebeld maar ik kon nu toch weinig doen moest haar toch wat van haar eigen voeding geven verdund met lauw warm water en zo als he nu gaat, gaat het redelijk.
volgende keer bel ik gewoon of ga ik langs.
het lukt mij gewoon niet om zelf te dokteren. ben te bang dat ik iets fout doe en het voordeel is dat ik verzekerd ben dus bijna alles vergoed krijg.
maar ieder geval bedankt.
volgende keer bel ik gewoon of ga ik langs.
het lukt mij gewoon niet om zelf te dokteren. ben te bang dat ik iets fout doe en het voordeel is dat ik verzekerd ben dus bijna alles vergoed krijg.
maar ieder geval bedankt.