Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gefileerde zalmen
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Gefileerde zalmen
Ik heb 3 hele zalmen waar het vlees deels vanaf is en de koppen, ruggegraad (met best veel vlees ) en de staart zitten er nog aan.
Ik weet dat mensen koppen voeren maar is een rode gefileerde graat met veel vlees link?
Ik weet het, ik miep teveel maar ik blijf het allemaal eng vinden :N:
Ik weet dat mensen koppen voeren maar is een rode gefileerde graat met veel vlees link?
Ik weet het, ik miep teveel maar ik blijf het allemaal eng vinden :N:
- Roelfien
- Zeer actief
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
Ja, kan je doen, maar niet te kleine stukken hoor, dan blijven ze juist hangen omdat de honden ze misschien zonder te bijten zo doorslikken. Ik zou gewoon een heel stuk geven. Dan kauwen ze er beter op.MARC_S schreef:Kan ik de graten stukknippen? Dan steken ze zeker niet in de keel :N:
En als je het eng vindt, hou je het gewoon beet, terwijl ze er op kauwen.
Dan weet je zeker dat er geen grote stukken tegelijk naar binnen gaan.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
laeken
- Zeer actief
Cleo lust het nietRoelfien schreef:Ja, kan je doen, maar niet te kleine stukken hoor, dan blijven ze juist hangen omdat de honden ze misschien zonder te bijten zo doorslikken. Ik zou gewoon een heel stuk geven. Dan kauwen ze er beter op.MARC_S schreef:Kan ik de graten stukknippen? Dan steken ze zeker niet in de keel :N:
Dan weet je zeker dat er geen grote stukken tegelijk naar binnen gaan.
Dapper staat een kop te verslinden op mijn schoenen
Vasthouden doe ik niet want ik ben altijd voorzichtig met eten. Onderling hebben ze hier wat nijd en ik weet nooit 100% zeker of ze niet ineens nijdig worden als ik iets vast houd. Martijn moet dat maar doen :N:
Ik zag dat een kop op zich al wel genoeg is want het zijn flinke zalmen
2,50 per 3 hele zalmen
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
laeken
- Zeer actief
Zie jij het voor jeMartijn schreef:Nijd???MARC_S schreef: Vasthouden doe ik niet want ik ben altijd voorzichtig met eten. Onderling hebben ze hier wat nijd en ik weet nooit 100% zeker of ze niet ineens nijdig worden als ik iets vast houd. Martijn moet dat maar doen :N:
Je moeder op een houtvlot.
Cleo eet nu ribben van een schaap in de keuken
- Roelfien
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
ja, een kop is een flinke maaltijd hoor.MARC_S schreef:Cleo lust het nietRoelfien schreef:Ja, kan je doen, maar niet te kleine stukken hoor, dan blijven ze juist hangen omdat de honden ze misschien zonder te bijten zo doorslikken. Ik zou gewoon een heel stuk geven. Dan kauwen ze er beter op.MARC_S schreef:Kan ik de graten stukknippen? Dan steken ze zeker niet in de keel :N:
Dan weet je zeker dat er geen grote stukken tegelijk naar binnen gaan.![]()
Dapper staat een kop te verslinden op mijn schoenen![]()
![]()
Vasthouden doe ik niet want ik ben altijd voorzichtig met eten. Onderling hebben ze hier wat nijd en ik weet nooit 100% zeker of ze niet ineens nijdig worden als ik iets vast houd. Martijn moet dat maar doen :N:
Ik zag dat een kop op zich al wel genoeg is want het zijn flinke zalmen![]()
2,50 per 3 hele zalmen
Ik hou het ook niet bij beiden tegelijk beet.
En ik heb ze ook beiden in een aparte ruimte zodat ze allebei op hun eigen manier en tempo kunnen eten. Anders heeft Toby alles en Yentie heel weinig.
-
laeken
- Zeer actief
Er ligt nog een lijf en 2 hele zalmen in de vriezer, morgen krijgt Dapper die in de koelkast ligt van Cleo gewoonMartijn schreef:Oh zonde dat ik het niet gezien heb!
Komt nog wel.
Lekker prijsje he? Bij de grote visboer?
Dan proberen we Cleo geblende zalm te geven want dat eet ze wel waarna ze ook wel hele stukken gaat eten verwacht ik.
Nee, de Turkse visboer op de ten katen markt
-
laeken
- Zeer actief
Hahaha, hier krijgt Cleo dan ook niksRoelfien schreef:ja, een kop is een flinke maaltijd hoor.![]()
Ik hou het ook niet bij beiden tegelijk beet.
En ik heb ze ook beiden in een aparte ruimte zodat ze allebei op hun eigen manier en tempo kunnen eten. Anders heeft Toby alles en Yentie heel weinig.Dus als ik iets beethou voor de honden, dan doe ik dat om de beurt.
Ze eet ook veel trager en secuurder dus dat schiet niet op. Ik sta er meestal tussen als scheidsrechter met de deur op de haak
- twinkeltje
- moderator
ik gruwel bij het ideeRoelfien schreef:Zonde, dan is de lol er juist af.twinkeltje schreef:ik zou ze mooi door de gehakt molen draaien
die van mij krijgen schone gemale vis
mijn zoon werkt nu in een restaurant en als hij de viskoppen meeneemd gaan ze de keuken machine mooi in
ik heb geen tuin om ze eff een vis te geven
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Ik heb ook geen tuin maar bij mij krijgen ze de 'vieze' dingen zoals zalmkop ergens buiten. Rijd ik met honden en zalmen naar een rustige plek waar ze hun vismaal smakelijk op eten.twinkeltje schreef:ik gruwel bij het ideeRoelfien schreef:Zonde, dan is de lol er juist af.twinkeltje schreef:ik zou ze mooi door de gehakt molen draaien
die van mij krijgen schone gemale vis![]()
mijn zoon werkt nu in een restaurant en als hij de viskoppen meeneemd gaan ze de keuken machine mooi in
- twinkeltje
- moderator
ik rij geen auto en weinig rustig hier in de buurdBas Rouge schreef:Ik heb ook geen tuin maar bij mij krijgen ze de 'vieze' dingen zoals zalmkop ergens buiten. Rijd ik met honden en zalmen naar een rustige plek waar ze hun vismaal smakelijk op eten.twinkeltje schreef:ik gruwel bij het ideeRoelfien schreef:Zonde, dan is de lol er juist af.twinkeltje schreef:ik zou ze mooi door de gehakt molen draaien
die van mij krijgen schone gemale vis![]()
-
jelle
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
-
laeken
- Zeer actief
Yep
Ze zijn inderdaad zwaar, ik dacht ook al minimaal 2-4 kilo vlees te voelen in die zak
Dapper vond het zalig en Cleo at alleen stukjes die ik afknipte. Heb haar maar wat schapenribben gegeven. Morgen pging 2 voor haar, meestal gaat het dan al beter omdat Dappers bek nu naar die zalm ruikt. Daar rook ze uitgebreid aan dus het kwartje zal wel gevallen zijn nu
-
jelle
- Zeer actief
die ene keer was het 20 cent, was rond de kerst dus toen zullen ze wel veel gehad hebben en het kwijt gemoeten hebben. Reguliere prijs op de markt hier is 50 cent.MARC_S schreef:YepIk had al het gevoel dat dit goedkoop was, 3 voor 2,50 maar jij betaald dus 20 cent?
Ze zijn inderdaad zwaar, ik dacht ook al minimaal 2-4 kilo vlees te voelen in die zak![]()
Dapper vond het zalig en Cleo at alleen stukjes die ik afknipte. Heb haar maar wat schapenribben gegeven. Morgen pging 2 voor haar, meestal gaat het dan al beter omdat Dappers bek nu naar die zalm ruikt. Daar rook ze uitgebreid aan dus het kwartje zal wel gevallen zijn nu
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
-
tineke
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
estelle
die kunnen wij op de zaterdag zo gratis afhalen bij de visboer.....een hele zak vol met die dingen.MARC_S schreef:YepIk had al het gevoel dat dit goedkoop was, 3 voor 2,50 maar jij betaald dus 20 cent?
Ze zijn inderdaad zwaar, ik dacht ook al minimaal 2-4 kilo vlees te voelen in die zak![]()
- Hughy
- Zeer actief
zonde om weg te gooien he? Dat dacht ik vanavond nog. Toen stond Folkert 3 zeebaarzen te fileren. Ik heb nog op het punt gestaan om iemand van hier om hulp te vragen hoe ik hem kan overhalen het eens te proberen of Lemon het kan eten. Hetzelfde met de zeeforel die hij ook zelf vangt. Hij vindt het gewoon te eng om het aan de hond te geven.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gewoon geven! Kan prima! Hier eten de dat ook en ze vinden het héérlijk!Hughy schreef:zonde om weg te gooien he? Dat dacht ik vanavond nog. Toen stond Folkert 3 zeebaarzen te fileren. Ik heb nog op het punt gestaan om iemand van hier om hulp te vragen hoe ik hem kan overhalen het eens te proberen of Lemon het kan eten. Hetzelfde met de zeeforel die hij ook zelf vangt. Hij vindt het gewoon te eng om het aan de hond te geven.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Ik stond net zelf bij de visboer..ze hadden niets overigens..en bedacht me dat er iets was met vis. Moest je dat niet eerst invriezen? 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
estelle
- Roelfien
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
die hebben ze hier ook gehad afgelopen week, vonde ze geweldig...MARC_S schreef:
Cleo eet nu ribben van een schaap in de keuken![]()
heb nu lamsrib gehaald bij de islamitische slager hij had geen schaap meer

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Roelfien
- Zeer actief
Lamsrib is ook heel duur, eigenlijk voer je je honden zalige lams spare- ribs. Maar als je het via een slachthuis kan kopen is het veel goedkoper.malinois schreef:die hebben ze hier ook gehad afgelopen week, vonde ze geweldig...MARC_S schreef:
Cleo eet nu ribben van een schaap in de keuken![]()
heb nu lamsrib gehaald bij de islamitische slager hij had geen schaap meerwat is de 'normale' kg prijs weet iemand dat toevallig... betaalde iets van 7 euro de kg voor lamsrib maar vond dat eigenlijk best prijzig aangezien ik toch behoorlijk wat nodig heb voor 5 honden....