Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

een ongeloofelijhke zatvreter, wat nu geven...

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

gucci
Zeer actief

een ongeloofelijhke zatvreter, wat nu geven...

Ongelezen bericht door gucci »

hoi hoi

ik heb op dit moment een echte zatvreter in huis, voorheen nooit problemen maar de laatste weken is het bal, energique in een keer niet meer willen eten, duck idem, dan de duck rund/lever/kip idem, nu rodi idem, yoghurt er door heen idem, wordt er een beetje kriegelig van, zodra ik het eetbakje neerzet, loopt hij al snel weg, als de katten in de buurt komen wil die het nog wel eens opeten maar met lange tanden, ook gaat het bakje door de hele kamer heen maar eten ho maar.

maar herkennen jullie dit en wat kan ik anders nog proberen wat erg smakelijk is op het gebied van KVV.

groetjes,
Groetjes,

Afbeelding
*wendy*
Actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
Contacteer:

Ongelezen bericht door *wendy* »

ik zeg het niet gauw...........maar het klinkt als een verwend hondje betreft eten :wink:
Ben er geen voorstander van, maar als ik het zo lees kon dit wel eens de enige oplossing zijn, toch een paar dagen maar niets anders geven dan het voer dat je hem normaal wilt voeren.

Maar er zijn vast veel mensen die meer of betere tips hebben :wink:
Afbeelding
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Re: een ongeloofelijhke zatvreter, wat nu geven...

Ongelezen bericht door Angelique25 »

gucci schreef:hoi hoi

ik heb op dit moment een echte zatvreter in huis, voorheen nooit problemen maar de laatste weken is het bal, energique in een keer niet meer willen eten, duck idem, dan de duck rund/lever/kip idem, nu rodi idem, yoghurt er door heen idem, wordt er een beetje kriegelig van, zodra ik het eetbakje neerzet, loopt hij al snel weg, als de katten in de buurt komen wil die het nog wel eens opeten maar met lange tanden, ook gaat het bakje door de hele kamer heen maar eten ho maar.

maar herkennen jullie dit en wat kan ik anders nog proberen wat erg smakelijk is op het gebied van KVV.

groetjes,
Goed op gewicht? zo ja, dan maar een dagje vasten voor de stevige trek.
Misschien voer je teveel dat die gewoon vol zit. Als je denk dat het puur zeikerij is dan zou ik niet teveel nieuws aanbieden anders wordt die nog zeikeriger. Als je denkt dat hij het echt niet meer te knagen vindt dan zou ik een andere kvv proberen en/of afwisselen met wat zelf samengestlede maaltijden.
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Als het verder een gezond beestje is en niet te dun, mocht hij het van mij even bekijken.

Anne
gucci
Zeer actief

Ongelezen bericht door gucci »

hoi hoi

is zeker goed op gewicht, energie genoeg, denk ook echt dat hij aan het kijken is hoe ver hij kan gaan in zijn eet gedrag, zal er verder niet teveel aandacht aan geven, dan maar ouderwets eten wat de pot schaft :wink: , zeker omdat de rodi normaal gesproken er met heel veel smaak in gaat en nu met een verwaande blik mijn kant op. zal eens kijken hoe hij reageert op de zoek het maar uit methode.

bedankt voor de reacties.

groetjes,
Groetjes,

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”