Komt dit gewoon door ouderdom of zit er meer achter en kun je er eventueel iets aan doen??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Losse tanden
Moderator: moderatorteam
-
Lindaaatjuh
- geregistreerd lid
Losse tanden
Een van onze hondjes, ongeveer jaar of 9 is haar tanden aan het verliezen, ze is in 2/3 weken tijd nu al 2 tandjes kwijt, eentje boven en een onder. Nu zagen wij net dat ze er onder weer eentje los heeft zitten 
Komt dit gewoon door ouderdom of zit er meer achter en kun je er eventueel iets aan doen??
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Volgens mij komt dit bij kleine rassen wel vaker voor op oudere leeftijd?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- boemerang
- Zeer actief
-
annepanne
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
De overeenkomst is alleen dat paradontitis juist bij kleine rassen op oudere leeftijd veelvuldig voorkomt.annepanne schreef:Ouderdom is geen ziekte. Paradontitis wel. Ik zou t gebit laten reinigen, en eruit laten halen wat los zit (dit groeit nooit meer vast, hebben ze alleen maar last van)
Groetjes, Karen
-
annepanne
Scooby schreef:De overeenkomst is alleen dat paradontitis juist bij kleine rassen op oudere leeftijd veelvuldig voorkomt.annepanne schreef:Ouderdom is geen ziekte. Paradontitis wel. Ik zou t gebit laten reinigen, en eruit laten halen wat los zit (dit groeit nooit meer vast, hebben ze alleen maar last van)
-
Lindaaatjuh
- geregistreerd lid
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
http://www.dierenkliniekbrandts.nl/site/index.php?id=48Lindaaatjuh schreef:En wat is paradontitis dan precies?
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, maar bij kleine rassen dus wel vaak.annepanne schreef:Scooby schreef:De overeenkomst is alleen dat paradontitis juist bij kleine rassen op oudere leeftijd veelvuldig voorkomt.annepanne schreef:Ouderdom is geen ziekte. Paradontitis wel. Ik zou t gebit laten reinigen, en eruit laten halen wat los zit (dit groeit nooit meer vast, hebben ze alleen maar last van)Ja, dat kan je idd zo stellen: paradontitis past bij oudere honden, maar niet alle oudere honden bij paradontitis!
Groetjes, Karen
-
annepanne
Dat schreef ik!Scooby schreef:Nee, maar bij kleine rassen dus wel vaak.annepanne schreef:Scooby schreef:De overeenkomst is alleen dat paradontitis juist bij kleine rassen op oudere leeftijd veelvuldig voorkomt.annepanne schreef:Ouderdom is geen ziekte. Paradontitis wel. Ik zou t gebit laten reinigen, en eruit laten halen wat los zit (dit groeit nooit meer vast, hebben ze alleen maar last van)Ja, dat kan je idd zo stellen: paradontitis past bij oudere honden, maar niet alle oudere honden bij paradontitis!