Heb niets zinnigs te zeggen.
Alleen een dikke knuf voor Moritz en ook voor jou!
Moderator: moderatorteam
Bel die DA nog even dan, lijkt mij het besteStang schreef:Uit de bloedtest bij de dierenarts kwam dat zijn nieren goed waren. Ik weet niet in hoeverre zo'n bloedtest voldoende is, of dat er nader onderzoek naar de nieren gedaan moet worden.
De waardes waren in ieder geval normaal.
Even over de vermagering: hij vermagert dus echt in rap tempo. Als de uitslag nog 2 weken duurt, is er niks meer van hem over, de dierenarts zei dat hij echt broodmager is. Ik ben vergeten hierover te overleggen verder. Wat kan ik nu het beste doen? Hem nog meer eten geven? Hij krijg al voor een hond van 35 á 40 kg, terwijl hij maar 25 kg nog weegt. Of is het juist onverstandig om hem meer te geven, zou dit een zware belasting voor zijn organen zijn?
Ik heb allemaal geen idee nog over medicijnen en kosten. De honden zijn verzekerd, maar ik moet nog opzoeken of dit vergoed wordt of niet.Eline* schreef:Ik denk dat het goed is als je wat kalmer bent je eens goed te orienteren en in te lezen over de behandelingen. Glucantime bv gebruiken de artsen in Utrecht niet en ze raden het ook af, terwijl de spaanse artsen erbij zweren. Verder is het medicatie die hier duur is en wij halen het dus uit Spanje en daar is het echt stukken goedkoper.
Ondersteunt de stichting van Moritz je niet? Ik zou even contact zoeken.![]()
Je zal bij de diagnose LM een wirwar aan tegenstrijdigheden gaan horen en dat is best heel naar als je er zelf weinig van weet.
Als ik de reactie van je dierenarts zie ben ik geneigd te denken dat hij er weinig van weet en ik vind het ook een overweging op zoek te gaan naar een LM-kundige dierenarts. Steek ook je licht eens op op het buitenlandse hondenforum.