hij leek het gisteren zo goed te doen na de sondering en de punctie.
Zijn maagje had weer de normale vorm.
De DA-assistente had hem nog een aantal keer uitgelaten en dat ging allemaal goed. Hij maakte een redelijk fitte indruk.
Gisteravond had ik nog even gebeld en ze hadden al een voedingsschema opgesteld voor hem omdat we hem vanochtend op zouden halen.
Om 00.30 belde de DA dat hij het laatste uur erg achteruit was gegaan en hij veel pijn had. Hij kon niet meer opstaan en ze vertelde dat ze hem open wilde maken om te zien of zijn maagje zwart zou zijn.
Ik hoorde hem op de achtergrond terwijl ze 2 deuren dicht had keihard gillen. Zo erg om te horen....hij had vreselijke pijn.
Na een uur belde ze me al weer terug dat
zijn hele maagwand op een klein stukje bij de slokdarm na was afgestorven en vroeg of ze toestemming kreeg
om hem in te laten slapen.
We zijn er meteen naar toe gereden en hebben nog afscheid kunnen nemen terwijl zijn hartje nog klopte.
Weliswaar onder narcose maar we wilde er graag bij zijn.
We zijn helemaal stuk.
Dinsdag nog een vrolijke fitte gezellige lieverd en een dag later doodziek en overleden.
Het leek zo goed te gaan.
Ik ben zo ontzettend boos op de DA die ons naar huis heeft gestuurd dinsdagnacht. want we waren er zo op tijd bij.
Binnen 10 minuten na de eerste verschijnselen waren we ter plekke.
Hier ben ik nog niet over klaar, ik zit nog met zoveel vragen die ik vannacht niet heb gesteld, maar eerst deze dagen maar door zien te komen.
Steeds maar denken...hadden we dit maar gedaan en hadden we dat maar gedaan. We huilen huilen en huilen maar.
Dit doet zo'n pijn. Verdorie we zijn hem gewoon kwijt.
Straks mogen we hem ophalen zodat suus afscheid kan nemen.
Lieve Luca we zullen je zo erg missen. Bedankt lieverd!
14-04-1999 - 03-08-2006

Jip
Digger