Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

leuke dingetjes

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

ien
Erelid
Contacteer:

leuke dingetjes

Ongelezen bericht door ien »

er komt ook steeds meer aandacht om zelf wat leuke dingen te gaan doen met het voer van en voor je honden.

zo heb ik via internet een volopgeprezen droogmachientje gekocht en kan nu op roosters zelf pens,vlees,orgaantjes van kip,vis ect ect drogen zonder dat ik dit in mijn eigen oven moet doen! :cheer:

een aanradertje!! heb geen aandelen daarin
Ik zoek nog kefirbloemetjes om zelf yoghurt te maken..en groente in te "rijpen"dan krijg je je eigen gemaaktekruidengroentemix

zijn er nog meer leuke dingetjes op de markt?? :19: :mrgreen:
Afbeelding
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Re: leuke dingetjes

Ongelezen bericht door Angelique25 »

ien schreef:er komt ook steeds meer aandacht om zelf wat leuke dingen te gaan doen met het voer van en voor je honden.

zo heb ik via internet een volopgeprezen droogmachientje gekocht en kan nu op roosters zelf pens,vlees,orgaantjes van kip,vis ect ect drogen zonder dat ik dit in mijn eigen oven moet doen! :cheer:

een aanradertje!! heb geen aandelen daarin
Ik zoek nog kefirbloemetjes om zelf yoghurt te maken..en groente in te "rijpen"dan krijg je je eigen gemaaktekruidengroentemix

zijn er nog meer leuke dingetjes op de markt?? :19: :mrgreen:
Luchtpijp, gemarineerd met knoflookpoeder en zeewier uit de droogmachine vinden ze hier helemaal te wauw. Dan wel de machine in een schuurtje ofzo neerzetten, anders ga je van de lucht achteruit lopen :mrgreen:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Ow wat leuk :cheer: Ik wil ook zo'n droogmachientje :jank:
Afbeelding
Angelique25
Zeer actief
Contacteer:

bianca83 schreef:Ow wat leuk :cheer: Ik wil ook zo'n droogmachientje :jank:
Nou, machientje......hij vult in z'n eentje een heel keukenkastje :wink:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Angelique25 schreef:
bianca83 schreef:Ow wat leuk :cheer: Ik wil ook zo'n droogmachientje :jank:
Nou, machientje......hij vult in z'n eentje een heel keukenkastje :wink:
hahaha nou dat maakt niet uit hoor :mrgreen:
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Angelique25 schreef:[Luchtpijp, gemarineerd met knoflookpoeder en zeewier uit de droogmachine vinden ze hier helemaal te wauw. Dan wel de machine in een schuurtje ofzo neerzetten, anders ga je van de lucht achteruit lopen :mrgreen:
zo, dat klinkt lekker.
tot nu toe alleen lever en hartjes gedaan!
zal een plek in de schuur maken :mrgreen:
wil pens ook nog gaan doen!
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

ien schreef:
Angelique25 schreef:[Luchtpijp, gemarineerd met knoflookpoeder en zeewier uit de droogmachine vinden ze hier helemaal te wauw. Dan wel de machine in een schuurtje ofzo neerzetten, anders ga je van de lucht achteruit lopen :mrgreen:
Wieuuuwwww, dan hoop ik dat je geen buren hebt! Heb hier een keer penspannekoeken gemaakt en die afgebakken in de oven. Was geen succes, althans, niet voor mijzelf :mrgreen:
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Ooowwww, zo´n droogoventje klinkt wel errug leuk, mag ik wat meer info, Ien? Als we zo meteen zijn verhuisd, heb ik ruimte zat in de schuur voor zoiets, naast de extra vrieskist. :mrgreen:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

baloe2004 schreef:Ooowwww, zo´n droogoventje klinkt wel errug leuk, mag ik wat meer info, Ien? Als we zo meteen zijn verhuisd, heb ik ruimte zat in de schuur voor zoiets, naast de extra vrieskist. :mrgreen:
dis is de link

http://www.dutchcz.com/view_product.php?product=Orava
ik heb die zonder timer en met 5 roosters..
mijn buren gaan hem ook bestellen nadat ik een bakje gedroogde levertjes voor de mopsjes heb gegeven!! :mrgreen:
die bestellen gelijk nog wat roosters voor mij

zit nu geitenlever,luchtpijp,long op..had erg veel en geiten lever is al behoorlijk droog, zier er naar uit dat dit sneller gaat dan kippenlever
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

ien schreef:http://www.dutchcz.com/view_product.php?product=Orava
mijn buren gaan hem ook bestellen nadat ik een bakje gedroogde levertjes voor de mopsjes heb gegeven!! :mrgreen:
Dank je! Ik heb hem gelijk besteld, want dit kunnen mijn ouders dan mooi aan Saar kado geven volgende week donderdag :mrgreen:

Maar eh... aan het eind zegt het formulier dat ik het ding na afspraak, op kan halen. In Tjechië :N:
Ik had toch echt voor verzenden gekozen :jank:
Angelique25
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
ien schreef:http://www.dutchcz.com/view_product.php?product=Orava
Dank je! Ik heb hem gelijk besteld, want dit kunnen mijn ouders dan mooi aan Saar kado geven volgende week donderdag :mrgreen:

Maar eh... aan het eind zegt het formulier dat ik het ding na afspraak, op kan halen. In Tjechië :N:
Ik had toch echt voor verzenden gekozen :jank:
Tis mooi weer daar nu hoor :mrgreen: :mrgreen: (kun je meteen een doos frikandellen voor der meenemen :mrgreen: )
Angelique25
Zeer actief
Contacteer:

Geer schreef:
ien schreef:
Wieuuuwwww, dan hoop ik dat je geen buren hebt! Heb hier een keer penspannekoeken gemaakt en die afgebakken in de oven. Was geen succes, althans, niet voor mijzelf :mrgreen:
Tuurlijk heb ik ook buren, ze zitten alleen ver genoeg :mrgreen: . De 1ste keer het foutje gemaakt om het ding in de trimsalon te zetten. Ja, toen keken de klanten 'smorgens wel even vreemd toen ze binnen kwamen. Een shoarmatent was er niks bij :N:
Marion.

Angelique25 schreef:Tis mooi weer daar nu hoor :mrgreen: :mrgreen: (kun je meteen een doos frikandellen voor der meenemen :mrgreen: )
Je bedoelt dat het daar regent :wink:

Het ding staat nog in mijn winkelmandje. Krijg hem met geen mogelijkheid naar de optie verzenden. Ik heb ze een mailtje gestuurd en hopelijk reageren ze daar op :19:
ien
Erelid
Contacteer:

Marion. schreef:
Angelique25 schreef:Tis mooi weer daar nu hoor :mrgreen: :mrgreen: (kun je meteen een doos frikandellen voor der meenemen :mrgreen: )

Het ding staat nog in mijn winkelmandje. Krijg hem met geen mogelijkheid naar de optie verzenden. Ik heb ze een mailtje gestuurd en hopelijk reageren ze daar op :19:
die optie doet het niet..moeten ze eens aan gaan werken.
maa rje bestelling komt wel door :wink:

oo..nog een tip doe met de hondsdagen, is nu toch?? liever niet in je huis.
heb met een nood gang dat ding de fietsenschuur ingedaan met tig vliegen eromheen.
en een uur lang alle vliegen in huis doodgeslagen..is nu echt met recht een dooie boel hier :mrgreen:

en long en luchtpijp gaat fantstisch.van luchtpijp knip ik repen
kurkdroog en snel!!!

o en ik koop nog een tijdschakelaar voor in stopcontact..schakelt die zelf uit op tijdstip dat je dat wilt. [heb er 1tje zonder nml!]
Afbeelding
Angelique25
Zeer actief
Contacteer:

ien schreef:
Marion. schreef:

die optie doet het niet..moeten ze eens aan gaan werken.

heb met een nood gang dat ding de fietsenschuur ingedaan met tig vliegen eromheen.
en een uur lang alle vliegen in huis doodgeslagen..is nu echt met recht een dooie boel hier :mrgreen:

kurkdroog en snel!!!

o en ik koop nog een tijdschakelaar voor in stopcontact..schakelt die zelf uit op tijdstip dat je dat wilt. [heb er 1tje zonder nml!]

Ow, die van mij sluit helemaal af, komt geen vlieg bij en dat is met dit weer wel erg handig want zonder droogmachine stikt het hier ook al van de vliegen :N:
Marion.

ien schreef:die optie doet het niet..moeten ze eens aan gaan werken.

kurkdroog en snel!!!

Ik heb de boel maar even doorgedrukt. Ik merk wel of ze hem ontvangen hebben. Tijdschakelaar heb ik nog wel. Kan ik beter het ding achter in de tuin zetten dus?

Ik VIND dit een super-verjaardagskado! Had dat topic op het barfforum helemaal gemist. Ben nog even aan het twijfelen wie ik het kado laat doen, moeders of schoonmoeders :smile: :smile: :smile:
Marion.

basil schreef:de laatste :mrgreen: en ze mag vast wel meegenieten als jij je eerste stukjes long gaat snijden en er in gaat drogen :smile:
Jammer. Ik heb alleen nog maar pens :mrgreen: :smile: :smile: :smile:
ien
Erelid
Contacteer:

Angelique: die van mij sluit helemaal af, komt geen vlieg bij en dat is met dit weer wel erg handig want zonder droogmachine stikt het hier ook al van de vliegen :N:
ze kunnen er niet bij, maar zoemen er om heen :N: denk door de lucht!!
van de week had ik dit niet.wel vandaag..maar dat kan dus ook echt door het weer komen :19:

kon ik ook merken in de vuilnisbak..als iemand nog moet vissen??? :cheer: maden genoeg..en dat in 1 dag!! :N:

het is de combinatie..dreigend omweer en hitte!
Afbeelding
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Misschien stomme vraag, maar wat is de functie van gedroogd voer?
Om mee te kunnen nemen op vakantie?
Of als tussendoortjes?
Angelique25
Zeer actief
Contacteer:

Daan schreef:Misschien stomme vraag, maar wat is de functie van gedroogd voer?
Om mee te kunnen nemen op vakantie?
Of als tussendoortjes?
Hier enkel en alleen voor de snackbekkies :cheer:
ien
Erelid
Contacteer:

hier ook als snack!
voordeel is dat je nu weet waar het materiaal vandaan komt!
:wink:
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ben ik een heeeele slechte hondenmoeder als ik nooit snackjes geef? :N:
Marion.

Geer schreef:Ben ik een heeeele slechte hondenmoeder als ik nooit snackjes geef? :N:
Heel slecht :pffff:

Hier krijgen ze na de ochtendwandeling alleen maar een snackje. Pensstaafje ofzo. Hebben ze toch iets in hun maag om de dag mee door te komen. En als ze 's morgens hun eten krijgen, dan krijgen ze 's middags een snackie :wink:
ien
Erelid
Contacteer:

Geer schreef:Ben ik een heeeele slechte hondenmoeder als ik nooit snackjes geef? :N:
ja! :pffff:
maar zonder gekheid..ben mijn Kaatje [poesje]aan het trainen en die doet een moord voor die levertjes, je kan het makkelijk afbrokkelen nml

Ze kan al bijna pootjes geven :smile:
apporteren doet ze ook al!!
tja..en als mijn honden dat allemaal laten afweten is zij de klos :wink:
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

ien schreef:
ja! :pffff:
maar zonder gekheid..ben mijn Kaatje [poesje]aan het trainen en die doet een moord voor die levertjes, je kan het makkelijk afbrokkelen nml

Ze kan al bijna pootjes geven :smile:
apporteren doet ze ook al!!
tja..en als mijn honden dat allemaal laten afweten is zij de klos :wink:
Mja, mijn honden en katten krijgen geen koekjes. Maar die apporteren dan ook gelijk niet, dat krijg je ervan :mrgreen: De mijne kunnen eigenlijk alleen maar gezellig meelopen en verder zoeken ze hun eigen snackjes maar :wink:
Angelique25
Zeer actief
Contacteer:

ien schreef:hier ook als snack!
voordeel is dat je nu weet waar het materiaal vandaan komt!
:wink:
En het houdt je weer lekker van de straat :mrgreen:

(over de nadelen l*llen we niet :mrgreen: )
ien
Erelid
Contacteer:

Geer schreef:[Mja, mijn honden en katten krijgen geen koekjes. :
het zijn ook geen koekjes :pffff:
dat krijgen die van mij ook niet :mrgreen:
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

nog een leuk dingetje
ik heb al heel wat keukenmachines voorbij zien komen..maar eigenlijk is er geen 1 die echt heeeeeele fijne groentefruit prutjes maakt zoals dit machientje en dat in een poep en een scheet..of wel 30 seconden.

ik heb de namaak van 17 eur nog wat bij Blokker gekocht, is al op veel BARflijsten aangeprezen als beste fijnmaker van groente/fruit en het is zo..zo fijn heb ik het nog niet eerder gehad.
Groente wordt bijna sap..zo fijn!

en het is

de All in one machientje
let op...dit is het orgineel, ik heb de namaak :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Maan
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Maan »

ien schreef:
Afbeelding

Lijkt me een erg handig ding. Hoe groot is ie en hoe groot zijn de stukken die je erin stopt?
ien
Erelid
Contacteer:

Niet zo groot, alleen de blender is wat hoger..kan 1 liter in. De bekers een kleintje die je makkelijk voor kruiden kan gebruiken en grotere voor de groente
ik maak gewone stukken, niet te groot.
Ze staan momenteel bij Blokker [de namaak dan]voor 18 euro!! en doen het prima!!

Ik maak nml geen grote porties groente, meer voor 2 dagen en dan heb ik altijd vers!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”