Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe kom je aan die verse pens?? Bij een slager hoef je niet aan te komen en ik weet niet of de islamitische slager/slachter hier überhaupt weet wat ik bedoel met vuile pens, boekmaag oid (heb het nog niet gevraagd, koudwatervrees).
Liesbeth schreef:Hoe kom je aan die verse pens?? Bij een slager hoef je niet aan te komen en ik weet niet of de islamitische slager/slachter hier überhaupt weet wat ik bedoel met vuile pens, boekmaag oid (heb het nog niet gevraagd, koudwatervrees).
Liesbeth schreef:Hoe kom je aan die verse pens?? Bij een slager hoef je niet aan te komen en ik weet niet of de islamitische slager/slachter hier überhaupt weet wat ik bedoel met vuile pens, boekmaag oid (heb het nog niet gevraagd, koudwatervrees).
Ik haal het bij het slachthuis.
En ik kan het wel bij de slager halen, die neemt het dan voor me mee bij het slachthuis vandaan. Zou je zoiets niet gewoon kunnen vragen aan de slager?
Ik haal het bij het slachthuis.
En ik kan het wel bij de slager halen, die neemt het dan voor me mee bij het slachthuis vandaan. Zou je zoiets niet gewoon kunnen vragen aan de slager?
Ik heb het bij verschillende slagers gevraagd en kreeg bij (op 1 na) een unaniem antwoord van Nee....
Bij de islamitische slagers was het ook vakantie, dus moest ik na de vakantie's maar weer terug komen. Dan konden ze er wel aankomen.