We hebben voor Belle een zak lamshart meegenomen. Ik wilde haar dit vanavond geven aangezien ze 's avonds altijd KVV't. Ze krijgt normaal gesproken 's avonds om 18:00 eten en om 22:00/22.30 voor de laatste kere eten. Ze krijgt dan per maaltijd 2 rondjes (2x25 gram) energique 1. Hoeveel lamshart zou ik haar mogen geven? En kan dat voor de hele avond of alleen als vervanging (als het uberhaupt als vervanging kan) voor één maaltijd?
Bedankt!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lamshart
Moderator: moderatorteam
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: Lamshart
Wat mij betreft mag je wel een maaltijdje vervangen door alleen lamshart. Omdat je nog niet weet hoe ze erop reageert en het kan iets laxerend werken, zou ik het voor de eerste keer liever 'smorgens geven ipv 'savonds.Dazwa84 schreef:We hebben voor Belle een zak lamshart meegenomen. Ik wilde haar dit vanavond geven aangezien ze 's avonds altijd KVV't. Ze krijgt normaal gesproken 's avonds om 18:00 eten en om 22:00/22.30 voor de laatste kere eten. Ze krijgt dan per maaltijd 2 rondjes (2x25 gram) energique 1. Hoeveel lamshart zou ik haar mogen geven? En kan dat voor de hele avond of alleen als vervanging (als het uberhaupt als vervanging kan) voor één maaltijd?
Bedankt!
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Helemaal mee eens - daarnaast zou ik om te beginnen ook niet te veel geven. Eerst even uitproberen om te kijken hoe ze er op reageert.
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
-
Dazwa84
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Dat kreeg ze toch al 'savonds, dus dat lijkt me niet nodig om dat te veranderen. Alleen als je iets nieuws geeft is het handiger om dat op een tijdstip te geven dat je er wat langer bij bent, gaat ze er van aan de dunne oid dan is dat altijd "prettiger" dat ze dat niet 'snachts hebben.Dazwa84 schreef:Ok! Dankjewel. Is het dan ook handig als ik de KVV dan ook 's ochtends doe? En dan 's avonds de brokjes?