Vandaag hebben we voor het eerst zelf gespoten (na oefenen vorige week bij de DA) nou ja...we....ik dus, Robin stond op afstand
Ik vind het een naar iets...mijn eigen hond prikken...
maar goed, ik heb geen zin iedere keer naar de DA te gaan, dus doe het liever zelf. Hij krijgt nu om de week 0,1 ml erbij. Vorige week 0.1 en vandaag dus 0.2 ml. volgende week 0.3 en daarna 0.4, dan is flesje nummer 1 leeg en hebben we een update bij de DA.
Daarna gaan we beginnen aan flesje nummer twee dat om de drie weken gespoten moet worden ook in een opbouwende fase en daarna komt flesje 3 die om de drie maand en na twee keer om het half jaar (geloof iK) moet...het is in vloeistof opbouwend en in frequentie afbouwend zeg maar. Ik heb een heel schema meegekregen
Ik had er een goed gevoel bij...hij was al vier dagen prednison vrij...en nergens last van..maar vandaag?
Hij heeft weer rode bulten onder zijn buik en in zijn oksels...er heeft dus blijkbaar een vlo hem geplaagd. Terwijl hij eergisteren nog een (iets minder dan) kwartje prednison gehad heeft.
Ik had hem gisteren gedouchd en een paar druppeltjes in de nek en bij de staart gedaan maar blijkbaar was dat niet afdoende.
Dus toch maar weer ingesprayd met tea tree spray daarnet..
Die krengen moeten uit zijn buurt blijven
Het mooiste zou zijn als ie helemaal van de prednison af kan zijn tijdens dit gebeuren en dus de rest van zijn leven...maar als ik dan die rode bulten zie....dan toch maar weer een kwartje erin hoor...
De DA glimlachte vorige week nog een keer en zei: "volgens mij gaat dat helemaal goedkomen bij hem"!
Ik hoop het maar..fijn dat zij er in ieder geval ook vertrouwen in hebben.
Hij heeft tenslotte maar 1 allergie en dat is goed te behandelen met deze kuur...
Dus ik hou jullie op de hoogte...
Geen idee of het een placebo effect was wat ik dacht hoor....ik weet niet eens of je na het 1 e spuitje al wat merken kan..