Ik kam haar op dit moment om de dag met een herderhark, en daar komt nog steeds best wat onderwol uit ja. Lang niet meer zoveel als een paar weken geleden, maar nog steeds best wat
Ga haar vandaag of morgen maar eens goed wassen, drogen met een handdoek, en daarna, als ze helemaal droog is weer eens goed kammen. Kijken of dit resultaat gaat bieden.
Trimsalon... Tsja... Het liefst breng ik haar daar ook naar toe om eens goed gewassen te worden en te borstelen.. Maar Bowie is met sommige dingen nogal een apart geval :N:
Ze is nogal snel onder de indruk van dingen, en daar vallen vreemde mensen onder die aan haar plukken zéker onder
Op dit moment zit ik ook weer even in een kleine trainingsfase voor de auto door een ongelukje, waardoor ik op dit moment ook alleen maar leuke dingen ga doen met de auto, en daar valt de trimsalon niet onder...
Toch bedankt voor de tips! Het liefst ga ik het eerst zelf proberen en mocht dat allemaal geen uitkomst bieden, dan ben ik alweer even verder waardoor de auto in ieder geval al weer leuk is en ik naar de trimsalon kan gaan.