Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
barfers opgelet
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
tineke
Oke voor herhaling vatbaar dusMarion. schreef:Ben d'r ook weer! Ik was voor Marian helaas kippenekken en karkassen vergeten, maar ze heeft wat van mij gekregen. Pieter staat de boel nu te verpakken met 2 kwijlende hondjes naast zichtineke schreef:Het valt hier in goede aarde dus wat mij betreft over een week of 6 een herhaling ervan.
Vond het ook erg leuk om sommige van jullie ''live'' te zien die ik nog niet kon![]()
![]()
Vond het ook erg leuk om jullie te zien, en ik vind dit een heel puik plan van je Tineke
-
Marion.
-
tineke
-
Marion.
Owwww gatver. Dan graai jij dus straks in die zak en dan grijp je zo tussen de oogkassen. Brrr, liever jij dan iktineke schreef:Dat zal dan welMarion. schreef:Zo, alles zit in de vriezers. Heel veel meer had ik niet moeten nemen![]()
Tineke, had jij de kop van de geit?ik doe het in zakken in de vriezer en kijk er niet echt goed naar terwijl ik dat doe
-
chrico
- Zeer actief
Zooooooo hier ook alles verpakt en in de vriezers. die zitten nu echt wel bom en bomvol want ik bleek toch meer nog te hebben dan ik dacht
Hier hebben ze hun maaltijd ook gehad en vooral de karkassen vielen bij de katten goed in smaak
De honden schurkte hun eigen maaltje zo langzamerhand naar binnen en liggen nu voldaan te pitten
Dit is zeker voor herhaling vatbaar
De honden schurkte hun eigen maaltje zo langzamerhand naar binnen en liggen nu voldaan te pitten
Dit is zeker voor herhaling vatbaar
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Zo, Jessica en ik zijn er ook weer...
Noge even broodje eten bij het tankstation en nu weer thuis.
Wat deed Fritz het leuk vandaag he?! Hij was eindeeeeelijk moe
Hij lag lekker te pitten in de auto.
Zeker voor herhaling vatbaar...want over 6 weken is mijn vriezer ook weer bijna leeg
Dus dan heb ik ook wel wat dingetjes die ik graag wil hebben...
ik heb van allerlei lekkers voorbij zien komen vandaag, wat bij Rimpel ook goed in de smaak zal vallen..
Dus dames en heren...tot over 6 weken weer
Gezellig
Als het dan wat minder warm is kunnen we weer een stukkie wandelen
Noge even broodje eten bij het tankstation en nu weer thuis.
Wat deed Fritz het leuk vandaag he?! Hij was eindeeeeelijk moe
Zeker voor herhaling vatbaar...want over 6 weken is mijn vriezer ook weer bijna leeg
Dus dan heb ik ook wel wat dingetjes die ik graag wil hebben...
ik heb van allerlei lekkers voorbij zien komen vandaag, wat bij Rimpel ook goed in de smaak zal vallen..
Dus dames en heren...tot over 6 weken weer
Gezellig
Als het dan wat minder warm is kunnen we weer een stukkie wandelen
- mercedes2803
- Zeer actief
-
Marion.
-
bea leyba
- Zeer actief
-
tineke
Marion. schreef:Owwww gatver. Dan graai jij dus straks in die zak en dan grijp je zo tussen de oogkassen. Brrr, liever jij dan iktineke schreef:Dat zal dan welMarion. schreef:Zo, alles zit in de vriezers. Heel veel meer had ik niet moeten nemen![]()
Tineke, had jij de kop van de geit?ik doe het in zakken in de vriezer en kijk er niet echt goed naar terwijl ik dat doe
- mercedes2803
- Zeer actief
Foto's staan erbea leyba schreef:Fritz deed het idd erg goed.Marion. schreef:Fritz is geweldigmercedes2803 schreef:Wat deed Fritz het leuk vandaag he?! Hij was eindeeeeelijk moeHij lag lekker te pitten in de auto.
![]()
Ben benieuwd naar je foto's van de dooiedierendag![]()
![]()
Hier ook erg nieuwsgierig naar de foto`s![]()
En jij was dus die blonde mevrouw
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nelson zag de zakken en ging er als een tijger overheen staan grommen.
Maar ze zijn er blij mee!
Ik heb alleen geen idee wat alles wat en heb dus ook maar lukraak de boel in zakjes gedaan. Verdre zag mijn keuken eruit als een slachthuis en ik rook en ruik als een geit.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- mercedes2803
- Zeer actief
Die wiebeldingen waren kalfsstaartenEline* schreef:Ik vond het een geweldig goed idee en ik heb voor de komende tijd genoeg eten en ook lekker eten!
Bedankt Tineke, Sonja en Jessica voor de spulletjes!
![]()
Nelson zag de zakken en ging er als een tijger overheen staan grommen.Die was even de weg kwijt!
![]()
Ik heb alleen geen idee wat alles wat en heb dus ook maar lukraak de boel in zakjes gedaan. Verdre zag mijn keuken eruit als een slachthuis en ik rook en ruik als een geit.
De vlezige staken in gesealde zakjes van Marion Kalkoennekken
Van Jessica heb je denk ik kipgehakt en kippennekken/karkas meegekregen?
Sonja had idd geitenstrot en geitenribben en lamsribben geloof ik.
Had je nog pens van Tineke? En heb je nou ook nog wat schapenvet van Tineke meegenomen?
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nou, de spulletjes van Tineke kwam ik niet uit. Kopvlees zat keurig ingevroren, dat herkende ik. Een groot hart waar ik me spierpijn op heb staan zagen herkende ik, er zaten nog andere dingen..bot? bij en een zak met bloederige toestanden en lappen vlees en vet, wat echt stonk als ..? ik weet er geen eens een woord voor,maar het stond vreselijk!mercedes2803 schreef:Die wiebeldingen waren kalfsstaartenEline* schreef:Ik vond het een geweldig goed idee en ik heb voor de komende tijd genoeg eten en ook lekker eten!
![]()
Nelson zag de zakken en ging er als een tijger overheen staan grommen.Die was even de weg kwijt!
![]()
Ik heb alleen geen idee wat alles wat en heb dus ook maar lukraak de boel in zakjes gedaan. Verdre zag mijn keuken eruit als een slachthuis en ik rook en ruik als een geit.![]()
Had je nog pens van Tineke? En heb je nou ook nog wat schapenvet van Tineke meegenomen?
Ribbetjes heb ik geloof ik wel gevonden, maar nou ja, het zag er allemaal wat anders uit dan in de anatomieboeken.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
bea leyba
- Zeer actief
Eline* schreef:Nou, de spulletjes van Tineke kwam ik niet uit. Kopvlees zat keurig ingevroren, dat herkende ik. Een groot hart waar ik me spierpijn op heb staan zagen herkende ik, er zaten nog andere dingen..bot? bij en een zak met bloederige toestanden en lappen vlees en vet, wat echt stonk als ..? ik weet er geen eens een woord voor,maar het stond vreselijk!mercedes2803 schreef:Die wiebeldingen waren kalfsstaartenEline* schreef:Ik vond het een geweldig goed idee en ik heb voor de komende tijd genoeg eten en ook lekker eten!
![]()
![]()
Ik heb alleen geen idee wat alles wat en heb dus ook maar lukraak de boel in zakjes gedaan. Verdre zag mijn keuken eruit als een slachthuis en ik rook en ruik als een geit.![]()
Ribbetjes heb ik geloof ik wel gevonden, maar nou ja, het zag er allemaal wat anders uit dan in de anatomieboeken.

-
Marion.
-
tineke
Ga volgende keer maar eens mee naar het slachthuis dan kan de slager je dat vast precies vertellenEline* schreef:Nou, de spulletjes van Tineke kwam ik niet uit. Kopvlees zat keurig ingevroren, dat herkende ik. Een groot hart waar ik me spierpijn op heb staan zagen herkende ik, er zaten nog andere dingen..bot? bij en een zak met bloederige toestanden en lappen vlees en vet, wat echt stonk als ..? ik weet er geen eens een woord voor,maar het stond vreselijk!mercedes2803 schreef:Die wiebeldingen waren kalfsstaartenEline* schreef:Ik vond het een geweldig goed idee en ik heb voor de komende tijd genoeg eten en ook lekker eten!
![]()
![]()
-
tineke
Rio 4 minuten ongeveer denk ikMarion. schreef:Ik ken nog geen honden die ze niet lustenBas Rouge schreef:Hier zijn de eerste kalkoennekken schoon op, ze vonden ze heerlijk. Dank allemaal voor het hondeneten! En graag tot een volgende keer.![]()
Hoe lang hebben ze erover gedaan? (Saar werkt hem in 10 minuten weg, Miep heeft 2x zoveel tijd nodig)
-
Marion.
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Barousse had maar weinig tijd nodig, een minuut of 5 denk ik. Rein deed er wat langer over maar had 'm toch ook wel weg na een 10 minuten schat ik. Ze zijn schijnbaar zacht want ik hoorde ze maar weinig kracht zetten bij het kraken. Een mooi maal voor ze. Bolke heb ik geen gegeven, die is zoveel kleiner, die heeft een stukje lamsnek op dat ik nog had liggen. Volgende keer weer deze kalkoennekken, bereid je poelier maar vast voorMarion. schreef:Ik ken nog geen honden die ze niet lustenBas Rouge schreef:Hier zijn de eerste kalkoennekken schoon op, ze vonden ze heerlijk. Dank allemaal voor het hondeneten! En graag tot een volgende keer.![]()
Hoe lang hebben ze erover gedaan? (Saar werkt hem in 10 minuten weg, Miep heeft 2x zoveel tijd nodig)
-
tineke
- Daphne
- Zeer actief
Zooo........
Mijn keuken leek wel een slagerij :N:
Alles keurig verdeeld in zakjes maar er kwam geen eind aan, heb een beetje veel besteld.
Nou, voorlopig kunnen ze dus voort.
Heel erg bedankt allemaal
De hondjes en ik zijn er erg blij mee en Leo denkt er nog over na.
Die moest de geitenribben in stukken hakken, dat smoel van hem
Mijn keuken leek wel een slagerij :N:
Alles keurig verdeeld in zakjes maar er kwam geen eind aan, heb een beetje veel besteld.
Nou, voorlopig kunnen ze dus voort.
Heel erg bedankt allemaal
De hondjes en ik zijn er erg blij mee en Leo denkt er nog over na.
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Nero 11/1998 - 16/06/2014

Nero 11/1998 - 16/06/2014
-
Bas Rouge
- Zeer actief
-
Marion.
Yep, ze zijn echt mooi. Ik hak ze ook wel eens in 2-en. Krijgt Mieppie het dunne stuk en Saar het dikke stuk. En er zit gewoon ook nog flink vlees omheen, dus goed. Miep kreeg dit ook weg toen ze nog maar 10 weken wasBas Rouge schreef:Barousse had maar weinig tijd nodig, een minuut of 5 denk ik. Rein deed er wat langer over maar had 'm toch ook wel weg na een 10 minuten schat ik. Ze zijn schijnbaar zacht want ik hoorde ze maar weinig kracht zetten bij het kraken. Een mooi maal voor ze. Bolke heb ik geen gegeven, die is zoveel kleiner, die heeft een stukje lamsnek op dat ik nog had liggen. Volgende keer weer deze kalkoennekken, bereid je poelier maar vast voor
Haha, als ik de volgende keer nog meer moet bestellen ga ik vragen of er nog meer van de prijs af mag
-
tineke
JaBas Rouge schreef:Is Rio de gestroomde Fila? Die heeft nml. een beste laadkleptineke schreef:rioMarion. schreef:Je meent hettineke schreef:Rio 4 minuten ongeveer denk ikeven snuffen er aan krak krak en hap slik weg
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb natuurlijk wel dames hè
Rio is net een afvalbak er kan van alles in![]()
![]()
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Geweldig, hij gooit de rode loper uit als ie jou ziet komen.Marion. schreef:Yep, ze zijn echt mooi. Ik hak ze ook wel eens in 2-en. Krijgt Mieppie het dunne stuk en Saar het dikke stuk. En er zit gewoon ook nog flink vlees omheen, dus goed. Miep kreeg dit ook weg toen ze nog maar 10 weken wasBas Rouge schreef:Barousse had maar weinig tijd nodig, een minuut of 5 denk ik. Rein deed er wat langer over maar had 'm toch ook wel weg na een 10 minuten schat ik. Ze zijn schijnbaar zacht want ik hoorde ze maar weinig kracht zetten bij het kraken. Een mooi maal voor ze. Bolke heb ik geen gegeven, die is zoveel kleiner, die heeft een stukje lamsnek op dat ik nog had liggen. Volgende keer weer deze kalkoennekken, bereid je poelier maar vast voor![]()
Haha, als ik de volgende keer nog meer moet bestellen ga ik vragen of er nog meer van de prijs af mag
Maar een stuk van zo'n nek afhakken ga ik ook doen de volgende keer, kan Bolke er ook van mee eten. Niet aan gedacht... dank voor de tip!
-
Marion.
Pieter was al een half uurtje aan het 'klussen' in de keuken, toen ik hem eindelijk vroeg of ik ergens mee kon helpen. "Ja GRAAG!", was het antwoord.Daphne schreef:De hondjes en ik zijn er erg blij mee en Leo denkt er nog over na.
Toen ben ik maar zakjes dicht gaan maken. En toen de pens en de halve geit aan de beurt was ben ik - held - maar boodschappen gaan doen
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
En ook ik heb alles in mijn vriezer zitten, keurig pakketjes met maaltijden per dag. Ze hebben vandaag runderbot gegeten (wat zijn dat allemaal keurige kleine stukjes Tineke, heb je dat zelf allemaal in stukjes staan hakken
) , en Toby was weer als vanouds blij daarna (rondsjouwen met zijn dekentje, katten pesten)
En die pens, die is echt heel mooi vers. Geen stank, niks. Goed spul, Tineke. Kalkoennekken ga ik maandag geven, ik ben benieuwd.
Ik heb in ieder geval weer voor 23 maaltijden en daar komt de kip nog bij. Dus ik heb zeker voor ruim een maand voldoende.
Ik vind het ook absoluut voor herhaling vatbaar.
En die pens, die is echt heel mooi vers. Geen stank, niks. Goed spul, Tineke. Kalkoennekken ga ik maandag geven, ik ben benieuwd.
Ik heb in ieder geval weer voor 23 maaltijden en daar komt de kip nog bij. Dus ik heb zeker voor ruim een maand voldoende.
Ik vind het ook absoluut voor herhaling vatbaar.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby