Cas heeft regelmatig last van zijn oren, met regelmatig bedoel ik zeker 1 x per jaar. Nu viel het zowaar Michon ook op dat Cas weer wat met zijn oor had en attendeerde mij (hoe aardig) dat ik Cas z'n oren moest schoonmaken. Nu doe ik dat altijd met wat oorcleaner of als ik nog wat Ortifin over heb, doe ik het daar mee. Met wattenschijfjes en wattenstaafjes (ik weet het het zou niet "mogen", maar ik ben heel secuur in dat soort dingen en duw het echt niet naar binnen
Maar, nu na dat warme weer van de week is het schijnbaar lekker gaan broeien en ik heb nu net 1 oor schoon. Bij het 2e oor schrok ik. Dat oor is rood zeer gevoelig en nat. En met name dat laatste (nat) heeft hij nog niet gehad...
Ik ga altijd braaf naar de DA voor een kuurtje, maar Cas houdt niet van de DA en is dus niet normaal in zijn oor te bekijken, maar op basis van mijn omschrijving kreeg ik een of ander oortube'tje mee en dat ging ook altijd wel goed.
Oke, Cas heeft nu dus een ranzig oor wat overigens niet stinkt en het beweegt niet wat er uit komt... wat ik toch altijd dacht mochten er mijten zijn dat je die wel ziet
Cas zijn oorsmeer is dus altijd donker-bruin, waar ik van die flinke pasta klonten van uit haal. Schiet mij maar lek, maar is dit niet gewoon klip en klaar een mijten-festival? Ik heb dan ook geen ideeeee ervan hoe gewoon oorsmeer van een hond er uit ziet
Lang verhaal (misschien ook niet, maar ik ben nooit zo lang van stof

!!!!!!!!!