Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rot geschrokken om Fangio.....(update blz 14, uitslag contr)
Moderator: moderatorteam
-
Wendy!
- Zeer actief
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik ben blij om het goede nieuws Cloris!
Fijn dat het wat beter gaat!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Zijn rug is gewoon afwachten of het ooit weer aan elkaar groeit zodat hij er geen last meer van heeft maar het blijft natuurlijk wel een fikse spondylose brug en een hele fikse breuk.. maar als hij het met een pijnstiller en druppels en glucosupport kan volhouden en lekker hond kan zijn ben ik een heel blij mensje en kan ik alleen maar hopen dat er nog een paar jaar aan vast geplakt kunnen worden..
Maandag moet ik overigens wel nog naar de kliniek terug en daar hoor ik denk ik wel meer over het hoe en wat met zijn rug en de verdere onderzoeken m.b.t. zijn schildklier (dat was overigens nog niet opgestuurd maar dat had ik dus weer eens fout begrepen :N: )
Voor nu ligt hij prinsheerlijk te snurken met een mooie kale plek onder zijn oksel
Maandag moet ik overigens wel nog naar de kliniek terug en daar hoor ik denk ik wel meer over het hoe en wat met zijn rug en de verdere onderzoeken m.b.t. zijn schildklier (dat was overigens nog niet opgestuurd maar dat had ik dus weer eens fout begrepen :N: )
Voor nu ligt hij prinsheerlijk te snurken met een mooie kale plek onder zijn oksel

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
sjaantje
- Zeer actief
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
-
Ari@ne
- cloris
- Zeer actief
Nou met zijn schildklier is eigenlijk niet zo heel veel mis... de waardes zijn iets te laag maar de andere waardes weer niet (snapte er nog niet zo veel van maar morgen hoor ik het weer) ik kan nu medicijnen krijgen en dan moet er direct grote verandering zijn, dus Fangio moet dan heel actief worden... ja leuk maar hij MAG helemaal niet actief zijn nu.
Morgen zowiezo een afspraak want hij stond ineens heel raar met zijn achterpoot... echt ver naar achter en er doorheen gezakt zodat hij ook echt scheef stond met zijn achterhand..
Is het spierslapte? of een echt probleem aan het worden nu......
Het zit me eigenlijk helemaal niet lekker weetje dat...
Morgen zowiezo een afspraak want hij stond ineens heel raar met zijn achterpoot... echt ver naar achter en er doorheen gezakt zodat hij ook echt scheef stond met zijn achterhand..

Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
he getsie...kan me voorstellen dat je dat niet lekker zit. Heeft hij dat allang of net?cloris schreef:Nou met zijn schildklier is eigenlijk niet zo heel veel mis... de waardes zijn iets te laag maar de andere waardes weer niet (snapte er nog niet zo veel van maar morgen hoor ik het weer) ik kan nu medicijnen krijgen en dan moet er direct grote verandering zijn, dus Fangio moet dan heel actief worden... ja leuk maar hij MAG helemaal niet actief zijn nu.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- cloris
- Zeer actief
Sinds gisteren ineens... hij zakt ook weer meer door die achterhand dus net of hij em er niet bijkrijgt...malinois schreef:he getsie...kan me voorstellen dat je dat niet lekker zit. Heeft hij dat allang of net?cloris schreef:Nou met zijn schildklier is eigenlijk niet zo heel veel mis... de waardes zijn iets te laag maar de andere waardes weer niet (snapte er nog niet zo veel van maar morgen hoor ik het weer) ik kan nu medicijnen krijgen en dan moet er direct grote verandering zijn, dus Fangio moet dan heel actief worden... ja leuk maar hij MAG helemaal niet actief zijn nu.

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
Ja... ik hoopte dat jij misschien iets zou "weten" ivm Lance toen met die hernia...jip007 schreef:he bah cloorzou dat niet ook met zijn rug te maken hebben. Ga knoerthard duimen voor je mannetje

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat denk ik dus ook (maar ja wie ben ikjip007 schreef:he bah cloorzou dat niet ook met zijn rug te maken hebben. Ga knoerthard duimen voor je mannetje

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- cloris
- Zeer actief
Daar heeft het ook zeker mee te maken hoor, maar mijn gedachte was; is het nou spierslapte in verband daarmee? de pijn, het weinige lopen... het anders lopen noem het maar op, of is het zo dat er nu ook zenuwen enz klem zitten (ik heb het namelijk zelf ook wel dan ik door 1 been zak door die hernia) vandaar.....malinois schreef:dat denk ik dus ook (maar ja wie ben ikjip007 schreef:he bah cloorzou dat niet ook met zijn rug te maken hebben. Ga knoerthard duimen voor je mannetje
) Ik heb het bij m'n andere hond ook weleens gezien die een nekhernia heeft en ook zo af en toe doorzakt met z'n achterhand.

- jip007
- Erelid
alleen had lance een lage rug hernia , die kon zijn rechterpoot soms helemaal niet meer gebruiken. Hebben ze wel zijn hele rug nagekeken.cloris schreef:Ja... ik hoopte dat jij misschien iets zou "weten" ivm Lance toen met die hernia...jip007 schreef:he bah cloorzou dat niet ook met zijn rug te maken hebben. Ga knoerthard duimen voor je mannetje

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- cloris
- Zeer actief
Bij Fange zit de breuk richting zijn staart zeg maar, tussen zijn heupen.. ja zijn rug stond helemaal op de fotojip007 schreef:alleen had lance een lage rug hernia , die kon zijn rechterpoot soms helemaal niet meer gebruiken. Hebben ze wel zijn hele rug nagekeken.cloris schreef:Ja... ik hoopte dat jij misschien iets zou "weten" ivm Lance toen met die hernia...jip007 schreef:he bah cloorzou dat niet ook met zijn rug te maken hebben. Ga knoerthard duimen voor je mannetje

- jip007
- Erelid
bij lance zat het ook richting staart , misschien drukt er bij hem dan toch ook wel iets tegen de zenuw aan. Maar dan zou hij ook vreselijke pijnen moeten hebben ook al krijgt hij pijnstillers , merk je dat hij veel pijn heeft nu.cloris schreef:Bij Fange zit de breuk richting zijn staart zeg maar, tussen zijn heupen.. ja zijn rug stond helemaal op de fotojip007 schreef:alleen had lance een lage rug hernia , die kon zijn rechterpoot soms helemaal niet meer gebruiken. Hebben ze wel zijn hele rug nagekeken.cloris schreef:Ja... ik hoopte dat jij misschien iets zou "weten" ivm Lance toen met die hernia...jip007 schreef:he bah cloorzou dat niet ook met zijn rug te maken hebben. Ga knoerthard duimen voor je mannetje

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- cloris
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- cloris
- Zeer actief
Pff ik hoop het zo Jip...jip007 schreef:godvercloris schreef:Ja.....hij heeft pijn.. meer dan dat hij laat zien
![]()
, ik weet nog hoe erg het was om lance zo te zien
, ga heel hard duimen , het moet gewoon goed komen.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
bij mijn hond kan ik niet veel pijn ontdekken maar hij laat ook weinig merken. Misschien vind je het onzin, maar mijn hond heeft heel veel baat bij Reiki (of hoe je het ook schrijft). Geloof het of niet, als hij daarvan afkomt is het een totaal andere hond. Ik hoop voor je dat het goed komt, het is vreselijk je hond pijn te zien lijden

- cloris
- Zeer actief
Oh dat geloof ik best hoor, maar ik niet weten hoemalinois schreef:bij mijn hond kan ik niet veel pijn ontdekken maar hij laat ook weinig merken. Misschien vind je het onzin, maar mijn hond heeft heel veel baat bij Reiki (of hoe je het ook schrijft). Geloof het of niet, als hij daarvan afkomt is het een totaal andere hond. Ik hoop voor je dat het goed komt, het is vreselijk je hond pijn te zien lijden

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik ga naar zo'n man toe meestal 1x per maand soms vaker als ik denk dat het slechter gaat... duurt een uurtje ongeveer en echt hij komt er van terug als jonge hondcloris schreef:Oh dat geloof ik best hoor, maar ik niet weten hoemalinois schreef:bij mijn hond kan ik niet veel pijn ontdekken maar hij laat ook weinig merken. Misschien vind je het onzin, maar mijn hond heeft heel veel baat bij Reiki (of hoe je het ook schrijft). Geloof het of niet, als hij daarvan afkomt is het een totaal andere hond. Ik hoop voor je dat het goed komt, het is vreselijk je hond pijn te zien lijdenik doe wel TTouch elke dag bij hem en daar gaat hij echt voor liggen

-
Ari@ne
Hè bah, wat naar!
Ik moet met deze syptomen toch aan Mondriaan denken. Hij had een driedubbele hernia in het midden van zijn rug. Ook ontzettend veel pijn
. Pijnstillers hielpen eventjes.
Maar ze zouden dat bij jou toch ook op de foto's gezien moeten hebben? Misschien heb ik ergens overheen gelezen
.
Heel veel beterschap weer en ik duim ook hard mee

Ik moet met deze syptomen toch aan Mondriaan denken. Hij had een driedubbele hernia in het midden van zijn rug. Ook ontzettend veel pijn
Maar ze zouden dat bij jou toch ook op de foto's gezien moeten hebben? Misschien heb ik ergens overheen gelezen
Heel veel beterschap weer en ik duim ook hard mee