Ten eerste, het is écht geen boerenfox Terrier! Mijn ouders hebben een boerenfox terrier en Seven komt daar niet in de buurt wat (uiterlijk wel, dezelfde tekeningen)kenmerken betreft. Ik zal aan het einde wel een wat andere foto toevoegen

Ik heb beide ouders gezien, allebei (bruine/witte

) Jack Russel met hangende oren...
Volgens de fokker zouden ze met massage weer naar beneden moeten gaan. Dat is dus nog niet het geval. Zij weet het anders ook niet, dat ik bij haar nooit voorgekomen, zegt ze.

We masseren nog even lekker door ondertussen
Bij nestgenoten hangen ze trouwens ook gewoon. het zou dus eigenlijk niet erfelijk moeten/kunnen zijn, denk ik dan.
Ik hou niet minder van mijn hond omdat die oren rechtop staan. Ik vind het gewoon niet zo mooi. Als ze rechtop blijven staan is het ook goed, maar ik dacht, ik kan het altijd proberen, toch? Baat het niet, dan schaadt het niet. Als ik het idee heb dat mij hond er last van heeft, gaat het er meteen weer vanaf!
Morgen gaan we sowieso naar de DA, ik zal haar eens vragen wat zij er van vindt... Als ik het zo hoor, denkt iedereen er een beetje hetzelfde over.
Toch hoor je heel vaak dat de oren van Jack Russels geplakt worden. Ook bij andere rassen trouwens. Zo gek is het dus niet...
We zien wel even.... Want die foto's, tja, ik vind het echt geen gezicht
Seven en Kiro, de (veel te dikke

)Boerenfox van mijn ouders
en nog een keer
Alleen al de lengte van de pootjes in verhouding met het lichaam is héél anders....
Geen BFT dus