Maar ik vroeg me af, hoe krijg ik dat schoon? Ik heb al geprobeerd met kennelreiniger en water, maar er blijven vlekken opzitten. Iemand een betere manier om hem schoon te krijgen??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fatboy reinigen?
Moderator: moderatorteam
- Daantje*
- Zeer actief
Fatboy reinigen?
Ik heb voor Simba en Mulan dus zo'n hele grote rode fatboy. Das van dat nylon toch?
Maar ik vroeg me af, hoe krijg ik dat schoon? Ik heb al geprobeerd met kennelreiniger en water, maar er blijven vlekken opzitten. Iemand een betere manier om hem schoon te krijgen??

- ceciel
- Zeer actief
- Daantje*
- Zeer actief
Ja, maar waar laat je al die irritante bolletjes dan?ceciel schreef:Ik stop de hoes gewoon in de wasmachine op 30 graden. Gaat prima!
(Je moet trouwens wel errug sterk zijn om dat klitteband los te krijgen)
en hoe haal je die eruit, zonder dat je er op het eind uitziet als de verschrikkelijke sneeuwman :N:

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- ceciel
- Zeer actief
- Daantje*
- Zeer actief
- *Silvia*
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- linda
- Zeer actief
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Rommelmarktkanche schreef:Dat is dan weer het voordeel, dat ie twee van mij er echt niet op willen blijf ie wel schoon![]()
![]()
![]()
Maar ik heb wel de echte er zit een binnenzak in, ik wacht het nog een maandje af en dan gaat ie naar boven naar zolder want ik vind het ook nog eens een flinke sta in de weg
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
Is goed , jij bent de eerste die een PB krijgt als ik heb echt zat wordtRataplan schreef:Rommelmarktkanche schreef:Dat is dan weer het voordeel, dat ie twee van mij er echt niet op willen blijf ie wel schoon![]()
![]()
![]()
Maar ik heb wel de echte er zit een binnenzak in, ik wacht het nog een maandje af en dan gaat ie naar boven naar zolder want ik vind het ook nog eens een flinke sta in de wegHier slijten ze er wat af , pb me maar als je er vanaf wilt