Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
barfers opgelet
Moderator: moderatorteam
- linda
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
1€ de kilo bij afname van 10 kgHutsje schreef:Er zit niet zoveel vlees aan de karkassen, ik geef ze ook altijd bij de maaltijd en niet als hoofdmaaltijd. Dus vlees met 1 of 2 karkassen, en ze pakken de karkassen altijd als eerste eruit.
Wat kosten de geitenribben dan bij jou Sonja? Trouwens, die zou je ook mee kunnen nemen als je deze kant op komt, en ik ga meteen even kijken wanneer
(hebben we) Toch hetzelfe als bij Tineke.
Ik kan ze idd ook meenemen als ik naar jou kom hoor
- Hutsje
- Zeer actief
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
Yep, 11 uur haal ik zeker. Maar half 11 is ook goed. Van mij is in elk geval heel makkelijk verdelen, want de poelier zorgt dat ze per die 3 vacuum verpakt zijn.sirene schreef:Half 12 kan nog wel voor mij. Maar kunnen de anderen proberen om 11u te komen dan kunnen we toch alvast beginnen met verdelen enzo ? Dat zal wel ff duren denk ik.
-
Marion.
- Daphne
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
-
Marion.
-
Marion.
-
tineke
-
Marion.
Kee. Voor deze keertineke schreef:Ik ben barfmaffia dan mag het![]()
Oooo jongens, hebben jullie al bedacht hoe we daar straks op die parkeerplaats staan? Alle kofferbakken open. Weegschaaltjes. Schriftjes. Tig en tig kilo aan dode dieren. Zakjes. Geld wat heen en weer wordt geschoven
Misschien moeten de de Almeerse ochtendkrant even inseinen
-
tineke
actienieuws lijkt me beterMarion. schreef:Kee. Voor deze keertineke schreef:Ik ben barfmaffia dan mag het![]()
![]()
Oooo jongens, hebben jullie al bedacht hoe we daar straks op die parkeerplaats staan? Alle kofferbakken open. Weegschaaltjes. Schriftjes. Tig en tig kilo aan dode dieren. Zakjes. Geld wat heen en weer wordt geschoven![]()
![]()
![]()
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Misschien de politie even tevoren inlichten?Marion. schreef:Kee. Voor deze keertineke schreef:Ik ben barfmaffia dan mag het![]()
![]()
Oooo jongens, hebben jullie al bedacht hoe we daar straks op die parkeerplaats staan? Alle kofferbakken open. Weegschaaltjes. Schriftjes. Tig en tig kilo aan dode dieren. Zakjes. Geld wat heen en weer wordt geschoven![]()
![]()
![]()
(die krijgen vast en zeker telefoontjes over louche zaakjes op een parkeerplaats

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
Marion.
- Roelfien
- Zeer actief
-
Marion.
Warenwet kan mijn kont likken. Ik heb hier op 100 meter afstand een kippeslachterij zitten. Mijn honden kunnen daar iedere dag een losgebroken kip vangen als ze willen. Maar méén je nu dat die mij aan karkassen kunnen helpen? Nee. Dat kan wel via Gerrit (oud-bekende, nu poelier). Gerrit kan ze namelijk wel krijgen, en dan krijg ik ze weer van Gerrit. Gratis. Schei uit zeg! Eerst Gerrit sjouwwerk bezorgen en dan mij ook nog, want rechtstreeks mag niet van de warenwet.Roelfien schreef:Waarom heb ik nou toch het idee dat we maar beter zo stilletjes mogelijk daar onze zaakjes kunnen afhandelen? Warenwet....bijvoorbeeld.
Dahaaag wetje (Brinkhorst heeft je bedacht, vast)
-
tineke
Ha ha straks zitten we met zijn allen op het bureua en worden we als seriemoordenaars gezien totdat dna testen uitwijzen dat het echt om dode dieren gaatRoelfien schreef:Hahahaha, vuilniszakken waar botten uit steken, plastic zakken waar bloed uit loopt van rood vlees. Ga maar vertellen dat we brave barfers zijn.
-
Marion.
Mwah, zal wel meevallen. Ik had mijn hele auto een keer opgestapeld met dood dier. Bovenop lagen hele lamsribben, superherkenbaar. Moest blazen voor de alcohol, maar meneer de held durfde niet te vragen wie of wat er naast me op de passagiersstoel lagtineke schreef:Ha ha straks zitten we met zijn allen op het bureua en worden we als seriemoordenaars gezien totdat dna testen uitwijzen dat het echt om dode dieren gaat![]()
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Jammer dat ik niet meer ruimte in m'n 2 vriezetjes heb, ik word hier heel hebberig van!
Yep, de Almeerders zorgen voor koffie en lekkers, is wel het minste wat we kunnen doen
En ik neem m'n camera mee :N:
Zullen we dan afspreken om 11.00 uur? Kunnen we alvast beginnen met het rondgooien van dooie beesten. Zien we Jessica rond 11.30 wel verschijnen en houden we een bakkie leut voor haar gereserveerd.
En gaan we daarna even wandelen, het zou leuk zijn als jullie ook nog hondjes in de auto weten te proppen!
Yep, de Almeerders zorgen voor koffie en lekkers, is wel het minste wat we kunnen doen
En ik neem m'n camera mee :N:
Zullen we dan afspreken om 11.00 uur? Kunnen we alvast beginnen met het rondgooien van dooie beesten. Zien we Jessica rond 11.30 wel verschijnen en houden we een bakkie leut voor haar gereserveerd.
En gaan we daarna even wandelen, het zou leuk zijn als jullie ook nog hondjes in de auto weten te proppen!

-
Bernadette
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
Die zijn behoorlijk groot, je kunt er wel wat in knippen om er wat af te halen maar echt door de helft gaat niet. Dit is de kleinste helft:baloe2004 schreef:Kun je zo´n kabeljauwkop een beetje doorsnijden of lukt dat niet? Ik wil wel een kilootje vis nog erbij anders. En nu stop ik, want dit krijgen de jongens al niet meer op voor de verhuizing.Hutsje schreef:Niemand vis, btw?

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
welke van de tweeHutsje schreef:Die zijn behoorlijk groot, je kunt er wel wat in knippen om er wat af te halen maar echt door de helft gaat niet. Dit is de kleinste helft:baloe2004 schreef:Kun je zo´n kabeljauwkop een beetje doorsnijden of lukt dat niet? Ik wil wel een kilootje vis nog erbij anders. En nu stop ik, want dit krijgen de jongens al niet meer op voor de verhuizing.Hutsje schreef:Niemand vis, btw?
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
Ik neem ook koffie mee en wat lekkers.Natas. schreef:Jammer dat ik niet meer ruimte in m'n 2 vriezetjes heb, ik word hier heel hebberig van!![]()
Yep, de Almeerders zorgen voor koffie en lekkers, is wel het minste wat we kunnen doen![]()
En ik neem m'n camera mee :N:![]()
Hondjes laat ik hoogstwaarschijnlijk thuis, maar ik loop wel gezellig mee.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby