Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hotspot? Hoeveel pech kan je hebben pag.5
Moderator: moderatorteam
-
miekmiek
-
Marion.
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
- Moos
- Zeer actief
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Reini
- Zeer actief
Net terug van de DA voor de tweede spuit. Ik heb nog twee pilletjes gekregen voor morgenochtend en zaterdagochtend.
Wat er nou precies is gebeurd:
Vegas was wat aan het rond wandelen en ik zag dat hij ergens achteraan zat. De telefoon ging dus ik kon niet meteen kijken wat het was, er lopen weleens spinnetjes door het kantoor dus in eerste instantie dacht ik dat hij er weer eén had gevonden. Even later begon hij hard te hoesten, proesten en stak hij zijn tong naar buiten, het volgende moment zag ik een wesp onder zijn lijf die laag bij de grond vloog. Ik heb mijn voet meteen op de wesp gezet. Ik heb Vegas nagekeken en hij bleef nog een tijd hoesten en zijn tong uitsteken.
Ik heb de wesp op een papiertje gepakt en de dierenarts gebeld. De assistente vroeg of ik kon zien of de wesp zijn angel nog had, die zag ik niet en toen zei ze dat ik direct moest komen en als Vegas er ziek uit zag moest ik meteen naar de dichtsbijzijnde dierenarts, het zweet stond op mijn rug.
Ik ben naar de dierenarts gereden en die heeft Vegas meteen nagekeken, ik hoefde niet te wachten. Om een allergische reactie voor te zijn heeft hij de prednisolon gekregen. Misschien was het niet nodig, misschien was hij niet allergisch maar ik heb inmiddels al te vaak, te lang gewacht op een hele hoop dingen met hem. Ik zei tegen de dierenarts dat ik morgen een afspraak bij de dermatoloog had en hij zei meteen luidkeels 'Shit' (en dat voor een keurige man
)
Ik keek hem even aan en besloot toen dat dit toch echt voorrang had. Ik ga niet zitten wachten totdat hij misschien wél allergisch is en dat ik dan met spoed naar de dierenarts moet gaan omdat hij stikt. Als hij nou op zijn huid was gestoken alla, maar dit was in zijn mond en ik ga dan echt niet afwachten hoe het gaat.
Ik baal ervan want ik wil die test doen bij de dermatoloog, ik baal dat hij prednisolon heeft gekregen en ik baal het meest van het feit dat ik die verotte wesp niet heb gezien terwijl ik daar altijd zo alert op ben
Wat er nou precies is gebeurd:
Vegas was wat aan het rond wandelen en ik zag dat hij ergens achteraan zat. De telefoon ging dus ik kon niet meteen kijken wat het was, er lopen weleens spinnetjes door het kantoor dus in eerste instantie dacht ik dat hij er weer eén had gevonden. Even later begon hij hard te hoesten, proesten en stak hij zijn tong naar buiten, het volgende moment zag ik een wesp onder zijn lijf die laag bij de grond vloog. Ik heb mijn voet meteen op de wesp gezet. Ik heb Vegas nagekeken en hij bleef nog een tijd hoesten en zijn tong uitsteken.
Ik heb de wesp op een papiertje gepakt en de dierenarts gebeld. De assistente vroeg of ik kon zien of de wesp zijn angel nog had, die zag ik niet en toen zei ze dat ik direct moest komen en als Vegas er ziek uit zag moest ik meteen naar de dichtsbijzijnde dierenarts, het zweet stond op mijn rug.
Ik ben naar de dierenarts gereden en die heeft Vegas meteen nagekeken, ik hoefde niet te wachten. Om een allergische reactie voor te zijn heeft hij de prednisolon gekregen. Misschien was het niet nodig, misschien was hij niet allergisch maar ik heb inmiddels al te vaak, te lang gewacht op een hele hoop dingen met hem. Ik zei tegen de dierenarts dat ik morgen een afspraak bij de dermatoloog had en hij zei meteen luidkeels 'Shit' (en dat voor een keurige man
Ik keek hem even aan en besloot toen dat dit toch echt voorrang had. Ik ga niet zitten wachten totdat hij misschien wél allergisch is en dat ik dan met spoed naar de dierenarts moet gaan omdat hij stikt. Als hij nou op zijn huid was gestoken alla, maar dit was in zijn mond en ik ga dan echt niet afwachten hoe het gaat.
Ik baal ervan want ik wil die test doen bij de dermatoloog, ik baal dat hij prednisolon heeft gekregen en ik baal het meest van het feit dat ik die verotte wesp niet heb gezien terwijl ik daar altijd zo alert op ben
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Reini
- Zeer actief
Prednison beinvloed te testLongFields schreef:Jemig, wat een pech weer! Arme Vegas... En arme jij!
Waarom kan de afspraak van morgen nu niet doorgaan eigenlijk?
Ik was met de (homeopathische) behandeling gestopt omdat zijn lichaam dan voldoende antistoffen aanmaakt zodat de test accuraat is.

-
Reini
- Zeer actief
Vegas is wat suf, maar dat was hij de laatste paar dagen toch al door de warmte. In principe hoef ik niet veel bijwerkingen te verwachten omdat het een korte kuur is met een hoge dosering, maar Vegas kennende sluit ik niks uit. Hij krijgt waarschijnlijk wel veel dorst maar water staat er altijd voldoende voor hem.

-
Reini
- Zeer actief
Écht niet te geloven hoe alles de laatste tijd tegen zitMarion. schreef:Niet te geloven![]()
Reageerde hij dus ook allergisch op de steek? Pfff, kan me voorstellen dat je hier heel moedeloos van wordt
Hij reageerde dus nog niet allergisch (zie mijn verhaal hierboven) maar ik durfde dat ook echt niet af te wachten omdat het in zijn keel zit.

-
Reini
- Zeer actief
Murphy, verrekte MurphyInge O schreef:tssssss, reini, nu moet vegas wel even normaal doen hoor. verdorie-nog-an-toe, murphy heeft duidelijk een nieuw slachtoffer gevonden
.
gaat het wel weer met vegas?
Met Vegas gaat het dus wel goed, op het suffe na. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Het spuiten was trouwens ook nog een heel festijn want mister Vegas doet het in zijn broek op de tafel en nu moest hij ook nog liggen :N: Met een assistente erbij was het gelukkig wel snel gepiept. Ik ben weer een paar jaar van mijn leven kwijt dankzij de schrik

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Moos
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Dat ga ik dus morgen allemaal even overleggen met de dermatoloog want deze jeuk kan echt niet nog 6 wekenMarie-José schreef:Ach meis toch!
Dikke knuffel voor jullie beiden!![]()
Hoop dat je met de behandeling door mag gaan.....minimaal 6 weken erge jeuk hebben zou ook sneu zijn. Hopelijk kan je over 6 weken weer terecht en kun je het een week ervoor ofzo afbouwen? Of is dat nog te kort dag?
De laatste keer dat ik daar was had ik een week (of twee?) van te voren gebeld. Inmiddels was het niet meer uit te houden en toen ben ik de pollen op gaan voeren. Tegen de tijd dat ik bij de dermatoloog was zag zijn huid er een stuk beter uit en adviseerde ze me de test een andere keer uit te voeren omdat er nu zeer waarschijnlijk niks, of te weinig werd gemeten.

-
Reini
- Zeer actief
Nou, ik riep net naar Vegas dat hij een kus krijgt van Saar en meneer stond alweer in de benenMoos schreef:Ik ben blij te horen dat het nu wel weer goed gaat met Vegas. Ik maakte me echt even zorgen om die arme vent![]()
Wat ontzettend balen en naar allemaal Reini; belachelijk gewoon hoe het steeds tegen zit.
Saar zegt dat je Vegas maar een zacht kusje van haar moet geven
Het zit echt ongelooflijk tegen en de kosten lopen echt in een rap tempo op. Ik zal hem nooit niks onthouden maar mijn portomonnee is wat chagerijnig

- Moos
- Zeer actief
Als het helpt wil Saar nog wel meer kusjes sturen hoor zegt zeReini schreef:Nou, ik riep net naar Vegas dat hij een kus krijgt van Saar en meneer stond alweer in de benenMoos schreef:Ik ben blij te horen dat het nu wel weer goed gaat met Vegas. Ik maakte me echt even zorgen om die arme vent![]()
Wat ontzettend balen en naar allemaal Reini; belachelijk gewoon hoe het steeds tegen zit.
Saar zegt dat je Vegas maar een zacht kusje van haar moet geven![]()
Ik zal hem straks een smakkerd op zijn snuit geven
![]()
Het zit echt ongelooflijk tegen en de kosten lopen echt in een rap tempo op. Ik zal hem nooit niks onthouden maar mijn portomonnee is wat chagerijnig
Moos mompelt ook nog iets van een stevige poot-druk voor Vegas geloof ik.
En die kosten, ja jemig, kan me voorstellen dat dat ook nog iets is. Tuurlijk wil je hem niks onthouden, en zal je dat ook niet doen als het even kan, maar er groeit geen geldboom in je tuin natuurlijk...
He, naar allemaal hoor Reini!

-
Reini
- Zeer actief
Ik ga zo de computer afsluiten en dan ga ik Vegas overladen met kussen en knuffels van het forum en forumhonden, inclusief stevige poot-druk van MoosMoos schreef: Als het helpt wil Saar nog wel meer kusjes sturen hoor zegt ze![]()
![]()
En die kosten, ja jemig, kan me voorstellen dat dat ook nog iets is. Tuurlijk wil je hem niks onthouden, en zal je dat ook niet doen als het even kan, maar er groeit geen geldboom in je tuin natuurlijk...
He, naar allemaal hoor Reini!
De kosten lopen enorm op maar we onthouden hem niks natuurlijk

- Moos
- Zeer actief
Knuffel hem maar platReini schreef:Ik ga zo de computer afsluiten en dan ga ik Vegas overladen met kussen en knuffels van het forum en forumhonden, inclusief stevige poot-druk van MoosMoos schreef: Als het helpt wil Saar nog wel meer kusjes sturen hoor zegt ze![]()
![]()
He, naar allemaal hoor Reini!![]()
![]()
De kosten lopen enorm op maar we onthouden hem niks natuurlijkZo'n geldboompje zou wel makkelijk zijn
dan wilk ik er wel twee
![]()
![]()
Een hele geldboomgaard zou ook niet verkeerd zijn

- Daantje*
- Zeer actief
- Tamara&Dana
- Actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bullterrier & American Pitbullterrier
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
jeetje mina zeg...wat een tegenslag...
Gestoken worden door een wesp is al niet leuk, in je mond al helemaal niet...en hij hangt al een week tegen de jeuk aan omdat je een helder beeld wil geven...en dan?
Dan kan het weeeeerrr niet doorgaan..
Gatver wat zul je balen.
Ik denk dat je idd maar weer moet beginnen met de kruiden...
Jammer dat hij een week zonder heeft gezeten...het was zinloos...en dat door zo'n stomme rot wesp!
Ik denk aan jullie hoor
Gestoken worden door een wesp is al niet leuk, in je mond al helemaal niet...en hij hangt al een week tegen de jeuk aan omdat je een helder beeld wil geven...en dan?
Dan kan het weeeeerrr niet doorgaan..
Gatver wat zul je balen.
Ik denk dat je idd maar weer moet beginnen met de kruiden...
Jammer dat hij een week zonder heeft gezeten...het was zinloos...en dat door zo'n stomme rot wesp!
Ik denk aan jullie hoor
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Tjonge, nog eens 6 weken wachten
Ik had ook geen risico genomen...zo eng in zijn bek.
En neem het jezelf nou niet kwalijk dat je die wesp niet hebt gezien. Al had je hem wel gezien dan was hij zeer waarschijnlijk toch in de bek van Vegas gekomen.
Succes morgen met het overleg
Je hoeft voorlopig niet aan de pollenmiddelen omdat Vegas door de prednison geen jeuk heeft.
Q heeft echt veel meer gedronken dan normaal toen hij prednison had gehad. Daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.
Een dikke
voor jou en voor Vegas!
Ik had ook geen risico genomen...zo eng in zijn bek.
En neem het jezelf nou niet kwalijk dat je die wesp niet hebt gezien. Al had je hem wel gezien dan was hij zeer waarschijnlijk toch in de bek van Vegas gekomen.
Succes morgen met het overleg
Q heeft echt veel meer gedronken dan normaal toen hij prednison had gehad. Daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.
Een dikke
- Rossi
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
judyandgeorge
- Vaste gebruiker
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ach, hoeveel pech kan iemand hebben. Ik ben benieuwd wat de dermatoloog gaat zeggen en hoop dat het allemaal snel weer wat voorspoediger gaat met Vegas.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Veel sterkte Reini met alles. Ik vind het heel rot voor jullie dat het allemaal met zoveel hobbels moet. Doe stoere Vegas maar een dikke knuffel!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer: