Ik ben niet alleen gestopt met de pollenmiddelen maar ook met de kruiden die de jeuk verhelpenCleo schreef: Gelukkig neemt de zwelling af!
Raar eigenlijk dat hij nu zo'n jeuk aan zijn poten heeft, zo warm is het nietNahja, ik hoop dat je donderdag wijzer wordt
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hotspot? Hoeveel pech kan je hebben pag.5
Moderator: moderatorteam
-
Reini
- Zeer actief
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Las het hierboven al maar toen stond mijn bericht er alReini schreef:Ik ben niet alleen gestopt met de pollenmiddelen maar ook met de kruiden die de jeuk verhelpenCleo schreef: Gelukkig neemt de zwelling af!
Raar eigenlijk dat hij nu zo'n jeuk aan zijn poten heeft, zo warm is het nietNahja, ik hoop dat je donderdag wijzer wordt
Die kruiden krijgt Vegas al vanaf augustus vorig jaar
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
Hoe oud is Vegas? Toch net een jaar ofzo?Reini schreef:Dat is het precies Inge. Het is bij Vegas niet 'alleen' een hotspot; het is een langlopend proces van huidirritaties en vervelende zaken waar je inderdaad best moedeloos en wanhopig van wordt. Ik hoop echt dat ik donderdag wat wijzer ga worden
Wij hebben ook 2 jaar getobd met Saar. Alles afgelopen, alles geprobeerd. Ze had geen haar meer op haar buik, alles was zwart en rubber op haar buik. We werden 's nachts wakker van haar gekrab.
Tot we gestopt zijn met Frontline. DÃ t bleek dus de boosdoener te zijn.
Zoek het ook in "gewone" dingen, niet alleen in erge dingen bedoel ik. Huidproblemen zijn heel erg naar, ik weet het. Maar veel, heel veel huidproblemen kunnen opgelost worden zonder dierenarts. Ik ben het hele land afgereden met mijn jeukerige hond, en de oplossing lag in mijn la in de keuken: de Frontline die gewoon de kliko in moest
-
miekmiek
-
Reini
- Zeer actief
Vegas is 15 maandenMarion. schreef: Hoe oud is Vegas? Toch net een jaar ofzo?
Wij hebben ook 2 jaar getobd met Saar. Alles afgelopen, alles geprobeerd. Ze had geen haar meer op haar buik, alles was zwart en rubber op haar buik. We werden 's nachts wakker van haar gekrab.
Tot we gestopt zijn met Frontline. DÃ t bleek dus de boosdoener te zijn.
Zoek het ook in "gewone" dingen, niet alleen in erge dingen bedoel ik. Huidproblemen zijn heel erg naar, ik weet het. Maar veel, heel veel huidproblemen kunnen opgelost worden zonder dierenarts. Ik ben het hele land afgereden met mijn jeukerige hond, en de oplossing lag in mijn la in de keuken: de Frontline die gewoon de kliko in moest
Zijn wang ziet er nu zo uit:

De dierenarts heeft trouwens het vermoeden dat er iets in zijn wang zat (of nog steeds zit) zoals een splinter. Hij kon vandaag niks voelen en de zwelling neemt wel af dus verdere maatregelen zijn op dit moment niet nodig.

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Denken mensen nu niet nog meer dat je een gevaarlijke vechthond hebt? Het lijkt net of 'ie een stevig potje heeft gevochten :N:Reini schreef:Zijn wang ziet er nu zo uit:
![]()
Ik maak er nu wel een grapje over, maar het is verre van grappig. Er is in een korte tijd toch aardig wat plekken bijgekomen hè?
Denk je zelf niet dat dit wat anders is dan zijn "normale" huidproblemen?
Duim voor je dat er wat morgen uitkomt!
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Asterix
- Zeer actief
-
Sita
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Ik ben vervloekt
De test is niet doorgegaan omdat ik achter 13 kilometer file aansloot op de A1. Het was al warm in de auto dus ik heb gebeld naar de kliniek dat ik een andere afspraak wilde maken omdat ik het onverantwoord vond met Vegas misschien wel twee uur in een warme auto te bivakkeren.
Als ik niet voor half 1 aan zou komen zou ik ook moeten wachten tot na 2 uur omdat de dermatoloog van 13.00 tot 14.00 telefonisch spreekuur heeft.
Balen dus want nu is het álweer niet doorgegaan.
Met de hotpspot gaat het wel redelijk. Er komen korsten op de wonden dus dat gaat de goede kant op
De test is niet doorgegaan omdat ik achter 13 kilometer file aansloot op de A1. Het was al warm in de auto dus ik heb gebeld naar de kliniek dat ik een andere afspraak wilde maken omdat ik het onverantwoord vond met Vegas misschien wel twee uur in een warme auto te bivakkeren.
Als ik niet voor half 1 aan zou komen zou ik ook moeten wachten tot na 2 uur omdat de dermatoloog van 13.00 tot 14.00 telefonisch spreekuur heeft.
Balen dus want nu is het álweer niet doorgegaan.
Met de hotpspot gaat het wel redelijk. Er komen korsten op de wonden dus dat gaat de goede kant op

-
Reini
- Zeer actief
Gewoon lachen hoorTamara en Bowie schreef: Denken mensen nu niet nog meer dat je een gevaarlijke vechthond hebt? Het lijkt net of 'ie een stevig potje heeft gevochten :N:
Ik maak er nu wel een grapje over, maar het is verre van grappig. Er is in een korte tijd toch aardig wat plekken bijgekomen hè?
Denk je zelf niet dat dit wat anders is dan zijn "normale" huidproblemen?
Duim voor je dat er wat morgen uitkomt!
Nog wat 'grappigs': Als mensen Vegas willen aaien roep ik meteen dat zijn wang open ligt en dat ze op moeten passen dat ze het niet aanraken. Moet je de reacties dan eens zien
Deze hotspot heeft zeer waarschijnlijk niks met de rest van zijn huidproblemen te maken

- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Asterix
- Zeer actief
Gisteren zat bij de DA een labarador met nog ergere plekken dan die ik van Odin heb gezien. Geen idee wat het was, wilde er niet naar vragen maar had zo te doen met het beestje.Jacky schreef:Mensen waren ook altijd " vies" van Odinlekker niks van aantrekken.
Reini, wanneer heb je nu de volgende afspraak? Balen joh, dat deze afspraak geen doorgang kon vinden
Volgende keer maar met een auto gaan die airco heeft?
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
-
Sita
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief
MooiReini schreef:Volgende week donderdag om 10.00 kan ik terechtmiekmiek schreef:He shit dat het niet doorgegaan is. Wanneer heb je nu een afspraak?
Je mag best voor een dagje mijn auto met airco lenen
-
Reini
- Zeer actief
Ik rij om 09.00 weg, dan kan ik denk ik wel redelijk doorrijden en dan is het nog niet vreselijk heetCleo schreef: MooiHou je er wel rekening mee dat er (voor) rond die tijd nog een flinke file kan staan richting A'dam?
Je mag best voor een dagje mijn auto met airco lenen
Met de hotspot gaat het wel iets beter. De korsten zijn eraf en zijn huid is aan het genezen. Er zit nog een kleine zwelling en ik ga zo de DA even bellen om te vragen hoe lang ik nog met de zalf door moet gaan. Dat gebruik ik vandaag een week en op de verpakking staat dat het maximaal een week gegeven mag worden.

- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
- Asterix
- Zeer actief
Mocht je nog met de zalf doorgaan? En hoe staat het er nu voor?
Nu ook maar alle pijlen op donderdag richten
Ik hoop ook voor Vegas dat hij geen roesje nodig heeft; Met veel: "goedzo en braaaaaaaaaaaff!" vanaf onze kant kon het prima zonder.
Uiteraard doen die 13 prikjes heel even pijn maar het is ook zo weer voorbij
Succes

Nu ook maar alle pijlen op donderdag richten
Ik hoop ook voor Vegas dat hij geen roesje nodig heeft; Met veel: "goedzo en braaaaaaaaaaaff!" vanaf onze kant kon het prima zonder.
Uiteraard doen die 13 prikjes heel even pijn maar het is ook zo weer voorbij
Succes
-
Reini
- Zeer actief
Met de zalf ben ik gestopt, dat mag je in principe maar 1 week geven en de wonden zien er mooi uit dus ik ga niet meer smeren.Cleo schreef:Mocht je nog met de zalf doorgaan? En hoe staat het er nu voor?
Nu ook maar alle pijlen op donderdag richten![]()
Uiteraard doen die 13 prikjes heel even pijn maar het is ook zo weer voorbij![]()
Succes![]()
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat donderdag. Eigenlijk zou ik jou vertellen hoe het was gegaan maar dat is dus andersom

-
Sita
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers