zeg ehhhhhhhh..niet zo grof he..die dingen lijken helemaal niet op nekkenToen Mevrouw T uit haar auto stapte werd zij direct neergeslagen door mevrouw M die met twee kalkoennekken haar bewerkte.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
barfers opgelet
Moderator: moderatorteam
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Marion.
-
tineke
natuurlijk niet zo zijn wij nietMarion. schreef:Gaan we Mauyak straks allemaal even bombarderen met foto's van heerlijk etende honden?tineke schreef:Dat kan amar je mag het ook bij mij afgeven als je wilt dat is dichterbij voor je denk iken dan zorg ik dat jou bestelling in huis en evt. die voor andere zodat jij die weer mee kan nemen jou kant op.
Neeeeee, Marion. Doen we niet. We zijn niet haatdragend.
Niettemin Tineke, superplan. Bedankt

En anders moet ze maar een strandwandeling met Rio maken die heeft ook een afdoend middel tegen die zeikerds
Ze zou toch niet meer reageren dus ik durf nu wel dat snap je

-
tineke
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
nouuuuuuuu..het ZIJN nekken, maar ze LIJKEN er niet optineke schreef:wat zijn het danien schreef:zeg ehhhhhhhh..niet zo grof he..die dingen lijken helemaal niet op nekkenToen Mevrouw T uit haar auto stapte werd zij direct neergeslagen door mevrouw M die met twee kalkoennekken haar bewerkte.![]()
![]()
![]()
ga er maar eens mee zwaaien
alleen niet op een Parkeerplaats :N:

-
Marion.
- Zoie
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Whoehaaaa, deze Almeerder volgt het allemaal niet meer :N:
Ik moet es even goed dit topic herlezen voor wie nou precies wat in de aanbieding heeft, wat ik wil en wat ik in de vriezer kwijt kan. Maar vandaag druk druk, morgen en overmorgen ook. Kom erop terug!
Ik wil ook wel ergens naar toe rijden om spullen op te halen voor de 15de, geen probleem.
En als de afspraak in Almere is, nemen mensen honden mee? Misschien ook een wandelingetje?
Ik moet es even goed dit topic herlezen voor wie nou precies wat in de aanbieding heeft, wat ik wil en wat ik in de vriezer kwijt kan. Maar vandaag druk druk, morgen en overmorgen ook. Kom erop terug!
Ik wil ook wel ergens naar toe rijden om spullen op te halen voor de 15de, geen probleem.
En als de afspraak in Almere is, nemen mensen honden mee? Misschien ook een wandelingetje?

-
tineke
Ja misschien moeten we dat apart gaan zetten zodat je alle onzin kunt overslaanNatas. schreef:Whoehaaaa, deze Almeerder volgt het allemaal niet meer :N:![]()
Als het warm is laat ik mijn honden thuis ,tenzij iemand ze graag binnen mee op de koffie wilt hebben
-
chrico
- Zeer actief
Kan ik nog bestellen????
5 kilo hart
5 kilo orgaanvlees
10 kilo botten
10 kilo beursvlees
(als het er is)
5 kilo kipkarkassen
10 kilo kalkoennekken.
En Almere de 15e is geen probleem, met of zonder honden
Oja ik ben geen barfer

5 kilo hart
5 kilo orgaanvlees
10 kilo botten
10 kilo beursvlees
5 kilo kipkarkassen
10 kilo kalkoennekken.
En Almere de 15e is geen probleem, met of zonder honden
Oja ik ben geen barfer
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Almere is perfect natuurlijk.
En de 15e komt prima uit.
Wat we zouden kunnen doen is afspreken naast Manege Pampushout in Almere Stad West. Dat is vanaf de snelweg heel makkelijk te bereiken en naast de manege ligt een parkeerplaats waar we makkelijk terecht kunnen en voor diegenen die dat leuk vinden kan je rechtstreeks het bos in om te wandelen.
Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.
Marion: Daphne heeft haar kalfstaarten nog eens gewogen en die zijn rond de 400 gram en het kost 6,95 de kilo, dus of je nou goedkoper uit bent???
En de 15e komt prima uit.
Wat we zouden kunnen doen is afspreken naast Manege Pampushout in Almere Stad West. Dat is vanaf de snelweg heel makkelijk te bereiken en naast de manege ligt een parkeerplaats waar we makkelijk terecht kunnen en voor diegenen die dat leuk vinden kan je rechtstreeks het bos in om te wandelen.
Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.
Marion: Daphne heeft haar kalfstaarten nog eens gewogen en die zijn rond de 400 gram en het kost 6,95 de kilo, dus of je nou goedkoper uit bent???
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Nina ook. Zullen wij anders een leuke wandeling voor de liefhebbers en koffie met wat lekkers in de aanbieding doen??Roelfien schreef: Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.
Ik bezin me nog even op een bestelling, want we wilden de vriezer een beetje leeg maken voor de verhuizing, maar reken de 15de maar wel op mij.
Overigens, Marion: ik rij ook auto hoor, dus trein niet alles, maar omdat ik in Amsterdam werk, probeer ik het inkopen te doen in mijn middagpauze, omdat ik anders met benzine en parkeergeld nog niet echt voordelig uit ben. Volgende keer komen we dus jouw kant uit!
Groetjes, Nina en Baloe

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben even aan het proberen een lijstje te maken van wie wat in de aanbieding heeft en wat het ongeveer kost. Leek me handig.
Sonja, wat kosten de ribben? Dat kan ik niet terugvinden...
Marion, ik denk dat jij met 90 cent de kilo kippenekken redelijk voordelig uit bent, ik betaal 1,50.
Marion, ik denk dat jij met 90 cent de kilo kippenekken redelijk voordelig uit bent, ik betaal 1,50.
Groetjes, Nina en Baloe

-
Marion.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, een lijstje! Handig!baloe2004 schreef:Ik ben even aan het proberen een lijstje te maken van wie wat in de aanbieding heeft en wat het ongeveer kost. Leek me handig.![]()
Ik ben zo weg dus als ik geen antwoord meer geef komt het daardoor
Schapenrib: 1,66 a kg
Geitenvlees (rug, nek, schouder) 2,50 a kg
Ik kan de geitenrib ff niet vinden. In mijn schriftje staat 1€ de kilo. Lijkt me wat goedkoop maar ik kijk het vanmiddag ff na.
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij is dit zo´n beetje wie wat heeft, als ik iets fout heb of ik ben iemand vergeten, geef even een gil!
Tineke:
Vuile pens, zowel rund als schaap en dat zijn hele, 50 cent de kilo.
Hart: rund soms ook schaap en geit, 1 euro de kilo.
Geitenvlees: 1.50 tot 3 euro de kilo.
Orgaanvlees ,lever,enz.(rund): 1 euro de kilo.
Kopvlees 1.15
Goed bevleesde botten rund,geit,schaap: 1.50 de kilo.
Af en toe is er een partij vlees wat beurs is dat is echt ontzettend goed van kwaliteit en de honden letten daar niet op, 1,50 euro de kilo.
Kippenkarkassen: 50 cent de kilo.
Verder mogen wij uit de afvalbak schapenvet en van alles pakken en daar liggen ook nog wel eens lekkere dingen tussen voor de doggies zoals testikels
Marion:
Kalkoennekken, 2.60 per kilo (alles van kalkoen trouwens, allemaal ongeveer dezelfde prijs) vacuum verpakt per 3, da's een kilo of 2/2.5 dus
Kippenekken:90 cent per kilo en karkassen 50 cent de kilo.
Hondengehakt, gemalen afsnijdsels mèt gemalen bot. Handig voor door de groenteprut. 1 euro per kilo meen ik.
Sonja (Sirene)
Paard (alleen vlees): 1,98 per kg. Is verpakt per ± 730 gr.
Het zijn afsnijdsels van paardenvlees voor menselijke consumptie.
Geitenribben: € 1 de kilo (kijkt Sonja nog even na)
Kalfsstaarten: 4,95 per kilo.
Roelfien:
Kippenekken, maagjes,lever en hartjes: ongeveer 1,50 per kilo
Tineke:
Vuile pens, zowel rund als schaap en dat zijn hele, 50 cent de kilo.
Hart: rund soms ook schaap en geit, 1 euro de kilo.
Geitenvlees: 1.50 tot 3 euro de kilo.
Orgaanvlees ,lever,enz.(rund): 1 euro de kilo.
Kopvlees 1.15
Goed bevleesde botten rund,geit,schaap: 1.50 de kilo.
Af en toe is er een partij vlees wat beurs is dat is echt ontzettend goed van kwaliteit en de honden letten daar niet op, 1,50 euro de kilo.
Kippenkarkassen: 50 cent de kilo.
Verder mogen wij uit de afvalbak schapenvet en van alles pakken en daar liggen ook nog wel eens lekkere dingen tussen voor de doggies zoals testikels
Marion:
Kalkoennekken, 2.60 per kilo (alles van kalkoen trouwens, allemaal ongeveer dezelfde prijs) vacuum verpakt per 3, da's een kilo of 2/2.5 dus
Kippenekken:90 cent per kilo en karkassen 50 cent de kilo.
Hondengehakt, gemalen afsnijdsels mèt gemalen bot. Handig voor door de groenteprut. 1 euro per kilo meen ik.
Sonja (Sirene)
Paard (alleen vlees): 1,98 per kg. Is verpakt per ± 730 gr.
Het zijn afsnijdsels van paardenvlees voor menselijke consumptie.
Geitenribben: € 1 de kilo (kijkt Sonja nog even na)
Kalfsstaarten: 4,95 per kilo.
Roelfien:
Kippenekken, maagjes,lever en hartjes: ongeveer 1,50 per kilo
Laatst gewijzigd door Nina op 04 jul 2006 14:34, 5 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Nina en Baloe

-
chrico
- Zeer actief
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ari@ne
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ga ik even uitzoeken. Ik denk het niet, want de persoon bij wie ik dat kocht moet het ook speciaal bestellen naast haar andere bestellingen en dan is het afwachten op welke dag het opgehaald wordt. Dus dat wordt heel ingewikkeld.baloe2004 schreef:Roelfien, ik heb jouw eendennekken er niet bij gezet, maar kunnen we die wel bestellen via jou? En zo ja, wat kosten ze dan ongeveer?
En ik zoek ook nog even uit of die prijzen van die kippenspullen nog kloppen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Geitenribben zijn echt 1 euro de kilo bij IC, als je meer dan 5 kilo tegelijk koopt tenminste maard aar kom je wel aan. Ik meen lamsribben daar ook 3,75 de kilo. Schapenribben zijn goedkoper.sirene schreef:Ja, een lijstje! Handig!baloe2004 schreef:Ik ben even aan het proberen een lijstje te maken van wie wat in de aanbieding heeft en wat het ongeveer kost. Leek me handig.![]()
Ik ben zo weg dus als ik geen antwoord meer geef komt het daardoor![]()
Ik kan de geitenrib ff niet vinden. In mijn schriftje staat 1€ de kilo. Lijkt me wat goedkoop maar ik kijk het vanmiddag ff na.
-
Marion.
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Ik heb ze zelf nog nooit gegeven, ben idd. bang dat ze te hard zijn. Geef dan liever geit of lam of ook weleens kalfsribben. Maar volgens mij voert Sirene ze wel aan haar nakende vijftal of misschien bedoelde ze ook wel de lamsribben.baloe2004 schreef:Zijn die niet te hard voor kleine hondjes?Bas Rouge schreef: Schapenribben zijn goedkoper.
-
tineke
Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92429
-
Marion.
Heel slimtineke schreef:Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen![]()
-
tineke
Dan kunnen we hier off topic door wauwelenMarion. schreef:Heel slimtineke schreef:Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen![]()
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Natasja ookbaloe2004 schreef:Nina ook. Zullen wij anders een leuke wandeling voor de liefhebbers en koffie met wat lekkers in de aanbieding doen??Roelfien schreef: Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.![]()
Verzamelen bij Pampushout is een hele goeie plek ja! Ik help graag mee met de koffie en lekkers.