Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

barfers opgelet

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Toen Mevrouw T uit haar auto stapte werd zij direct neergeslagen door mevrouw M die met twee kalkoennekken haar bewerkte.
zeg ehhhhhhhh..niet zo grof he..die dingen lijken helemaal niet op nekken :mrgreen:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

ien schreef:
Toen Mevrouw T uit haar auto stapte werd zij direct neergeslagen door mevrouw M die met twee kalkoennekken haar bewerkte.
zeg ehhhhhhhh..niet zo grof he..die dingen lijken helemaal niet op nekken :mrgreen:
Zegt ze nu? Lijken mijn dingen niet op nekken?
Jij wilt toch niet ook ruzie met mij he, Ien :mrgreen:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Marion. schreef:
tineke schreef:Dat kan amar je mag het ook bij mij afgeven als je wilt dat is dichterbij voor je denk ik :wink: en dan zorg ik dat jou bestelling in huis en evt. die voor andere zodat jij die weer mee kan nemen jou kant op.
Gaan we Mauyak straks allemaal even bombarderen met foto's van heerlijk etende honden?
Neeeeee, Marion. Doen we niet. We zijn niet haatdragend.

Niettemin Tineke, superplan. Bedankt :ok:
natuurlijk niet zo zijn wij niet :pffff:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En anders moet ze maar een strandwandeling met Rio maken die heeft ook een afdoend middel tegen die zeikerds :smile: :smile: :smile:
Ze zou toch niet meer reageren dus ik durf nu wel dat snap je :mrgreen:

Afbeelding
tineke

ien schreef:
wat zijn het dan :eek: :eek: :eek: :eek:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

tineke schreef:
ien schreef:
wat zijn het dan :eek: :eek: :eek: :eek:
nouuuuuuuu..het ZIJN nekken, maar ze LIJKEN er niet op

ga er maar eens mee zwaaien :mrgreen:
alleen niet op een Parkeerplaats :N: :mrgreen:
Afbeelding
Marion.

ien schreef:ga er maar eens mee zwaaien :mrgreen:
Daarom is Jan mee. Die is goed in Joe Joesiou :mrgreen: :pffff:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Marion. schreef:
ien schreef:ga er maar eens mee zwaaien :mrgreen:
Daarom is Jan mee. Die is goed in Joe Joesiou :mrgreen: :pffff:
jiu jitsu ( spreek uit: jioe jitsoe ) :wink:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Whoehaaaa, deze Almeerder volgt het allemaal niet meer :N: :mrgreen:

Ik moet es even goed dit topic herlezen voor wie nou precies wat in de aanbieding heeft, wat ik wil en wat ik in de vriezer kwijt kan. Maar vandaag druk druk, morgen en overmorgen ook. Kom erop terug!

Ik wil ook wel ergens naar toe rijden om spullen op te halen voor de 15de, geen probleem.
En als de afspraak in Almere is, nemen mensen honden mee? Misschien ook een wandelingetje? :wink:
Afbeelding
tineke

Natas. schreef:Whoehaaaa, deze Almeerder volgt het allemaal niet meer :N: :mrgreen:

Ik moet es even goed dit topic herlezen voor wie nou precies wat in de aanbieding heeft, wat ik wil en wat ik in de vriezer kwijt kan. Maar vandaag druk druk, morgen en overmorgen ook. Kom erop terug!

Ik wil ook wel ergens naar toe rijden om spullen op te halen voor de 15de, geen probleem.
En als de afspraak in Almere is, nemen mensen honden mee? Misschien ook een wandelingetje? :wink:
Ja misschien moeten we dat apart gaan zetten zodat je alle onzin kunt overslaan :smile: :smile: :smile:
Als het warm is laat ik mijn honden thuis ,tenzij iemand ze graag binnen mee op de koffie wilt hebben :mrgreen: :mrgreen:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Kan ik nog bestellen???? :mrgreen:
5 kilo hart
5 kilo orgaanvlees
10 kilo botten
10 kilo beursvlees :mrgreen: (als het er is)
5 kilo kipkarkassen
10 kilo kalkoennekken.
En Almere de 15e is geen probleem, met of zonder honden

Oja ik ben geen barfer :pffff: :pffff:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Almere is perfect natuurlijk.
En de 15e komt prima uit.
Wat we zouden kunnen doen is afspreken naast Manege Pampushout in Almere Stad West. Dat is vanaf de snelweg heel makkelijk te bereiken en naast de manege ligt een parkeerplaats waar we makkelijk terecht kunnen en voor diegenen die dat leuk vinden kan je rechtstreeks het bos in om te wandelen.

Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.

Marion: Daphne heeft haar kalfstaarten nog eens gewogen en die zijn rond de 400 gram en het kost 6,95 de kilo, dus of je nou goedkoper uit bent???
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Roelfien schreef: Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.
Nina ook. Zullen wij anders een leuke wandeling voor de liefhebbers en koffie met wat lekkers in de aanbieding doen?? :mrgreen:
Ik bezin me nog even op een bestelling, want we wilden de vriezer een beetje leeg maken voor de verhuizing, maar reken de 15de maar wel op mij. :ok:

Overigens, Marion: ik rij ook auto hoor, dus trein niet alles, maar omdat ik in Amsterdam werk, probeer ik het inkopen te doen in mijn middagpauze, omdat ik anders met benzine en parkeergeld nog niet echt voordelig uit ben. Volgende keer komen we dus jouw kant uit! :wink:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Spreken we dan een beetje vroeg af voor de liefhebbers om te wandelen ? Ik wil namelijk ook wel graag mee dan :wink:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ik ben even aan het proberen een lijstje te maken van wie wat in de aanbieding heeft en wat het ongeveer kost. Leek me handig. :wink:

Sonja, wat kosten de ribben? Dat kan ik niet terugvinden...

Marion, ik denk dat jij met 90 cent de kilo kippenekken redelijk voordelig uit bent, ik betaal 1,50.
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Marion.

chrico schreef:10 kilo kalkoennekken.
En Almere de 15e is geen probleem, met of zonder honden
He, doe eens even je huiswerk jij. Wie moet wat voor je meenemen? Ik doe deze wel.

En vroeg afspreken om ook nog even te wandelen in het Pampushout vind ik een puik plan :ok:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

baloe2004 schreef:Ik ben even aan het proberen een lijstje te maken van wie wat in de aanbieding heeft en wat het ongeveer kost. Leek me handig. :wink:

Marion, ik denk dat jij met 90 cent de kilo kippenekken redelijk voordelig uit bent, ik betaal 1,50.
Ja, een lijstje! Handig!

Ik ben zo weg dus als ik geen antwoord meer geef komt het daardoor :wink:

Schapenrib: 1,66 a kg
Geitenvlees (rug, nek, schouder) 2,50 a kg
Ik kan de geitenrib ff niet vinden. In mijn schriftje staat 1€ de kilo. Lijkt me wat goedkoop maar ik kijk het vanmiddag ff na.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Volgens mij is dit zo´n beetje wie wat heeft, als ik iets fout heb of ik ben iemand vergeten, geef even een gil!

Tineke:
Vuile pens, zowel rund als schaap en dat zijn hele, 50 cent de kilo.
Hart: rund soms ook schaap en geit, 1 euro de kilo.
Geitenvlees: 1.50 tot 3 euro de kilo.
Orgaanvlees ,lever,enz.(rund): 1 euro de kilo.
Kopvlees 1.15
Goed bevleesde botten rund,geit,schaap: 1.50 de kilo.
Af en toe is er een partij vlees wat beurs is dat is echt ontzettend goed van kwaliteit en de honden letten daar niet op, 1,50 euro de kilo.
Kippenkarkassen: 50 cent de kilo.
Verder mogen wij uit de afvalbak schapenvet en van alles pakken en daar liggen ook nog wel eens lekkere dingen tussen voor de doggies zoals testikels

Marion:
Kalkoennekken, 2.60 per kilo (alles van kalkoen trouwens, allemaal ongeveer dezelfde prijs) vacuum verpakt per 3, da's een kilo of 2/2.5 dus
Kippenekken:90 cent per kilo en karkassen 50 cent de kilo.
Hondengehakt, gemalen afsnijdsels mèt gemalen bot. Handig voor door de groenteprut. 1 euro per kilo meen ik.

Sonja (Sirene)
Paard (alleen vlees): 1,98 per kg. Is verpakt per ± 730 gr.
Het zijn afsnijdsels van paardenvlees voor menselijke consumptie.
Geitenribben: € 1 de kilo (kijkt Sonja nog even na)
Kalfsstaarten: 4,95 per kilo.

Roelfien:
Kippenekken, maagjes,lever en hartjes: ongeveer 1,50 per kilo
Laatst gewijzigd door Nina op 04 jul 2006 14:34, 5 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

:smile: :smile: ik maakte mijn lijstje zo dat degene die iets te leveren hebben het er wel uit zou plukken en je ziet het, het werkt :smile: :smile: en een beetje meer of minder maakt dan ook niet meer uit, kan drie vriezers gebruiken en op komt het toch wel :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ik ga straks ff naar Islam Centrum. Schrijf ik wel wat prijzen op.

Doei!!!
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Roelfien, ik heb jouw eendennekken er niet bij gezet, maar kunnen we die wel bestellen via jou? En zo ja, wat kosten ze dan ongeveer?
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Dit is helemaal geweldig :cheer: :cheer: . Ik volg dit topic op de voet, en dat terwijl ik helemaal niet barf. 8 (ACHT) pagina's al bijna vol en het is niet eens een rel-topic :smile: :smile: .

Edit: ik zie nu dat we al bij 9 zijn :mrgreen: .
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

baloe2004 schreef:Roelfien, ik heb jouw eendennekken er niet bij gezet, maar kunnen we die wel bestellen via jou? En zo ja, wat kosten ze dan ongeveer?
Ga ik even uitzoeken. Ik denk het niet, want de persoon bij wie ik dat kocht moet het ook speciaal bestellen naast haar andere bestellingen en dan is het afwachten op welke dag het opgehaald wordt. Dus dat wordt heel ingewikkeld.

En ik zoek ook nog even uit of die prijzen van die kippenspullen nog kloppen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

sirene schreef:
baloe2004 schreef:Ik ben even aan het proberen een lijstje te maken van wie wat in de aanbieding heeft en wat het ongeveer kost. Leek me handig. :wink:

Ja, een lijstje! Handig!

Ik ben zo weg dus als ik geen antwoord meer geef komt het daardoor :wink:

Ik kan de geitenrib ff niet vinden. In mijn schriftje staat 1€ de kilo. Lijkt me wat goedkoop maar ik kijk het vanmiddag ff na.
Geitenribben zijn echt 1 euro de kilo bij IC, als je meer dan 5 kilo tegelijk koopt tenminste maard aar kom je wel aan. Ik meen lamsribben daar ook 3,75 de kilo. Schapenribben zijn goedkoper.
Marion.

Kipkarkassen krijg ik trouwens voor 50 cent.

Roelfien, die kalfsstaarten wil ik toch wel heel graag. 6 stuks dus. Heb je toch nog wat aan te bieden :wink:
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Bas Rouge schreef: Schapenribben zijn goedkoper.
Zijn die niet te hard voor kleine hondjes?
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

baloe2004 schreef:
Bas Rouge schreef: Schapenribben zijn goedkoper.
Zijn die niet te hard voor kleine hondjes?
Ik heb ze zelf nog nooit gegeven, ben idd. bang dat ze te hard zijn. Geef dan liever geit of lam of ook weleens kalfsribben. Maar volgens mij voert Sirene ze wel aan haar nakende vijftal of misschien bedoelde ze ook wel de lamsribben.
tineke

Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen :wink:

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92429
Marion.

tineke schreef:Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen :wink:

Heel slim :wink:
tineke

Marion. schreef:
tineke schreef:Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen :wink:

Heel slim :wink:
Dan kunnen we hier off topic door wauwelen :mrgreen:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

baloe2004 schreef:
Roelfien schreef: Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.
Nina ook. Zullen wij anders een leuke wandeling voor de liefhebbers en koffie met wat lekkers in de aanbieding doen?? :mrgreen:
Natasja ook :wink:
Verzamelen bij Pampushout is een hele goeie plek ja! Ik help graag mee met de koffie en lekkers.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”