Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

barfers opgelet

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

bea leyba schreef:Marion wil je voor mij dan ook 4 keer drie kalkoennekken meenemen?
Roelfien kan ik ze dan bij jou ophalen? Jou weet ik nog te wonen. :wink:
Doe ik!

Zestig kilo. Daar moet toch een leuk prijsje voor te maken zijn? Ik ga eerst even 3 dagen dubben, en misschien zaterdag mijn moeder toch maar voor de onderhandeling meenemen.
Ohhhh my gottt. Ik kan het, ik kan het, ik kan het :mrgreen:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Roelfien schreef:Nou, die lams/geitenribben ben ik ook heel geïnteresseerd in, maar Rotterdam is voor mij echt uit de buurt.
Ik moet volgende week als het goed is in Soest zijn. Kun je het daar halen ? Dan neem ik het mee.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Marion.

sirene schreef:
Roelfien schreef:Nou, die lams/geitenribben ben ik ook heel geïnteresseerd in, maar Rotterdam is voor mij echt uit de buurt.
Ik moet volgende week als het goed is in Soest zijn. Kun je het daar halen ? Dan neem ik het mee.
Doen we niet allemaal samen op 15 juli ergens?
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Marion. schreef:
sirene schreef:
dat was ook mijn idee alles gelijk oversteken :wink:
Marion.

tineke schreef:
Marion. schreef:Doen we niet allemaal samen op 15 juli ergens?
Op een enge parkeerplaats toch? Hahaha, jij is niet eerlijk, want jij hebt een sterke man bij je :mrgreen:
tineke

Marion. schreef:
tineke schreef:
Op een enge parkeerplaats toch? Hahaha, jij is niet eerlijk, want jij hebt een sterke man bij je :mrgreen:
Als die tegen die tijd de snelheidslimiet niet heeft overschreden met meer dan 50 kilometer en zijn rijbwijs heeft moeten inleveren en afgevoerd is natuurlijk :smile: :smile: :smile: :smile:

Dat kunnen jullie een barfoverval plannen ik wed dat je me met die kalkoennekken buiten westen kan slaan :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Marion.

tineke schreef:Dat kunnen jullie een barfoverval plannen ik wed dat je me met die kalkoennekken buiten westen kan slaan :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Neeeeee, want die zijn niet bevroren :mrgreen:
Je brengt me wel op een idee trouwens. Hoe zou dat in de krant komen :smile: :smile: :smile:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

tineke schreef:
Marion. schreef:
tineke schreef:
Als die tegen die tijd de snelheidslimiet niet heeft overschreden met meer dan 50 kilometer en zijn rijbwijs heeft moeten inleveren en afgevoerd is natuurlijk :smile: :smile: :smile: :smile:

Dat kunnen jullie een barfoverval plannen ik wed dat je me met die kalkoennekken buiten westen kan slaan :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
maak je geen zorgen Tineke, als je die dag flitsen ziet, zijn het flitsende jiu jitsu bewegingen om de overvallers af te slaan :wink:
Afbeelding
tineke

Marion. schreef:
tineke schreef:Dat kunnen jullie een barfoverval plannen ik wed dat je me met die kalkoennekken buiten westen kan slaan :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Neeeeee, want die zijn niet bevroren :mrgreen:
Je brengt me wel op een idee trouwens. Hoe zou dat in de krant komen :smile: :smile: :smile:
Barfoorlog.
Op een verlaten parkeerplaats zou een ontmoeting plaats vinden tussen twee barfende dames.
Mevrouw M uit D had echter een gemene overval gepland op Mevrouw T uit V om haar het kostbare barfmateriaal afhandig te maken.
Toen Mevrouw T uit haar auto stapte werd zij direct neergeslagen door mevrouw M die met twee kalkoennekken haar bewerkte.
Toen Mevrouw T realiseerde wat er ging gebeuren sloeg zij terug met een runderpens waarbij Mevrouw M weer de nodige schade opliep.
Beide dames zijn met kneuzingen en schaafwonden overgebracht naar het dichtbij gelegen ziekenhuis.

:mrgreen: :mrgreen:
Marion.

Zoie schreef:maak je geen zorgen Tineke, als je die dag flitsen ziet, zijn het flitsende jiu jitsu bewegingen om de overvallers af te slaan :wink:
Haha, ik ben bang dat ik het daar tegenover niet ga halen met mijn nekjes. Ik ga ze stiekum gewoon een week van tevoren al halen, en ze diep invriezen. Maak ik misschien nog kans :mrgreen:
Marion.

tineke schreef:Barfoorlog.
Op een verlaten parkeerplaats zou een ontmoeting plaats vinden tussen twee barfende dames.
Mevrouw M uit D had echter een gemene overval gepland op Mevrouw T uit V om haar het kostbare barfmateriaal afhandig te maken.
Toen Mevrouw T uit haar auto stapte werd zij direct neergeslagen door mevrouw M die met twee kalkoennekken haar bewerkte.
Toen Mevrouw T realiseerde wat er ging gebeuren sloeg zij terug met een runderpens waarbij Mevrouw M weer de nodige schade opliep.
Beide dames zijn met kneuzingen en schaafwonden overgebracht naar het dichtbij gelegen ziekenhuis.

:mrgreen: :mrgreen:
Hahahaha. En daarmee zouden we zowel het Noord-Hollands Dagblad halen, als de Gelderlander. En intussen gebroederlijk samen in een ziekenhuiskamer in Almere liggen :smile: :smile: :smile:
tineke

Zoie schreef:
tineke schreef:
Marion. schreef:
tineke schreef: dat was ook mijn idee alles gelijk oversteken :wink:

maak je geen zorgen Tineke, als je die dag flitsen ziet, zijn het flitsende jiu jitsu bewegingen om de overvallers af te slaan :wink:
Oke dan laat ik Orson thuis in dat geval :wink: :wink: :smile: :smile: als mijn veiligheid maar gegarandeerd is
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Owww, shit, ik kan niet op 15 juli. Zou wel graag wat van Marion's nekken hebben. 5 kilo ofzo voor een eerste keer proberen. Het idee vind ik echt super, met z'n allen centraal afspreken maar de 15e moet ik dus helaas skippen.
Ik vind het overigens geen punt om naar R'dam te rijden voor geiten- en lamsribben en wat dies meer zij een volgende ruil- en afleverronde.
Raar spul, die barfers.... :mrgreen:

Als Sirene wel gaat de 15e kan ik wellicht bij haar 's avonds of de 16e de nekken ophalen?
tineke

Marion. schreef: Hahahaha. En daarmee zouden we zowel het Noord-Hollands Dagblad halen, als de Gelderlander. En intussen gebroederlijk samen in een ziekenhuiskamer in Almere liggen :smile: :smile: :smile:
Ha ha ha als de domme ganzen die we zouden zijn dan natuurlijk :smile: :smile:
Marion.

Bas Rouge schreef:Als Sirene wel gaat de 15e kan ik wellicht bij haar 's avonds of de 16e de nekken ophalen?
Dat lijkt me een goed plan? Anders wil ik ook wel via Den Haag naar huis rijden hoor, maar ik hoopte dat Sirene wel de 15e kon :wink:
tineke

Marion. schreef:
Bas Rouge schreef:Als Sirene wel gaat de 15e kan ik wellicht bij haar 's avonds of de 16e de nekken ophalen?
Dat lijkt me een goed plan? Anders wil ik ook wel via Den Haag naar huis rijden hoor, maar ik hoopte dat Sirene wel de 15e kon :wink:
Het lijkt me ook het handigst dat er van iedere provincie een afgevaardigde komt :mrgreen: :mrgreen:
Als nu Sonja kan dan misschien de volgende keer weer een ander dat was ook een beetje mijn idee er achter dat we allemaal wat voor andere meenemen.
Bas Rouge
Zeer actief

Marion. schreef:
Ik wacht even Sirene af. Trouwens, je vroeg naar eend. Het befaamde IC te R'dam heeft ook eendenbouten. Ik geloof 4 kilo voor 10 euro. Het zijn andere eenden dan de CB-eendennekken eenden. Rein lust ze niet maar Barousse vindt ze heerlijk (maar goed, die eet alles). Eigenlijk is IC een bezoek waard hoor. Is dat geen idee. Een barfschoolreisje, er is daar zo veel voor zo'n aardige prijs.
sirene
Zeer actief
Contacteer:

tineke schreef:
Marion. schreef:
sirene schreef:
Oh, dat had ik niet begrepen. Ik kan wel, maar moet wel s'middags werken (15u).
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
tineke

sirene schreef:
tineke schreef:
Marion. schreef:
sirene schreef: Ik moet volgende week als het goed is in Soest zijn. Kun je het daar halen ? Dan neem ik het mee.
Oh, dat had ik niet begrepen. Ik kan wel, maar moet wel s'middags werken (15u).
Als je wilt kun je het 'sochtends bij mij afgeven en ophalen wat jij wilt dan neem ik het mee naar almere ,vogelenzang is wat dichterbij denk ik voor je :wink:
Marion.

tineke schreef:Het lijkt me ook het handigst dat er van iedere provincie een afgevaardigde komt :mrgreen: :mrgreen:
Nah, da's wel een beetje oneerlijk verdeeld hoor :smile:
Ik wil provincie Gelderland (de grootste provincie :pffff: ) wel in mijn eentje voor mijn rekening nemen hoor :mrgreen:
Zowel Sonja, als Sieneke willen ook mijn nekken toch? Overigens is vóór 15 uur afspreken voor mij geen probleem. Anders wil ik ook wel via Den Haag en Rotterdam naar huis rijden hoor :19:
Bas Rouge
Zeer actief

Ja, ik wil idd. ook graag Marion's nekken en dat hondengehakt evt. ook, da's rund toch?. Ik ben alleen de 15e echt weg. Trainen, ergens in Nederland, reddingshondentraining, dus afhankelijk van puin waar we trainen. Dat weet ik pas 1 of 2 dagen van te voren. Ik kan wel de 15e 's avonds of de 16e in R'dam of in Vogelenzang de nekken ophalen.
En ben dan graag de volgende keer de ruilerd uit Zuid-Holland.
tineke

Marion. schreef:
tineke schreef:Het lijkt me ook het handigst dat er van iedere provincie een afgevaardigde komt :mrgreen: :mrgreen:
Nah, da's wel een beetje oneerlijk verdeeld hoor :smile:
Ik wil provincie Gelderland (de grootste provincie :pffff: ) wel in mijn eentje voor mijn rekening nemen hoor :mrgreen:
Zowel Sonja, als Sieneke willen ook mijn nekken toch? Overigens is vóór 15 uur afspreken voor mij geen probleem. Anders wil ik ook wel via Den Haag en Rotterdam naar huis rijden hoor :19:
Je krijgt het er druk mee ben ik bang van misschien moet je er een Personal Assitent bij in de arm nemen. :smile: :smile:
Als het een beetje duidelijk is wie allemaal mee willlen doen kunnen we misschien het de volgende keer voor jou wat makkelijker maken :wink:
Laatst gewijzigd door tineke op 03 jul 2006 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Marion.

Bas Rouge schreef:Ja, ik wil idd. ook graag Marion's nekken en dat hondengehakt evt. ook, da's rund toch?.
Het gehakt is kip. En wild. Van de poelier in elk geval.
sirene
Zeer actief
Contacteer:

De 15de s'ochtends of eind van de ochtend afspreken is ook geen probleem voor mij. Zouden we in Almere afspreken of waren we daar nog niet uit ?
Sieneke de 16de ben ik ook werken vanaf 15u. Maar bij mij ophalen als ik wel thuis ben is iig geen probleem.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Bas Rouge
Zeer actief

Marion. schreef:
Bas Rouge schreef:Ja, ik wil idd. ook graag Marion's nekken en dat hondengehakt evt. ook, da's rund toch?.
Het gehakt is kip. En wild. Van de poelier in elk geval.
Oh, okay. Dan sla ik dat deze keer over. Maar die nekken, daar verheug ik me op!
Bas Rouge
Zeer actief

sirene schreef:De 15de s'ochtends of eind van de ochtend afspreken is ook geen probleem voor mij. Zouden we in Almere afspreken of waren we daar nog niet uit ?
Sieneke de 16de ben ik ook werken vanaf 15u. Maar bij mij ophalen als ik wel thuis ben is iig geen probleem.
Da's helemaal geen punt. Dan kom ik het voor die tijd ophalen.
Bas Rouge
Zeer actief

Hihi, Tineke. Je hebt wel wat losgemaakt met je bericht.....
Marion.

Bas Rouge schreef:Oh, okay. Dan sla ik dat deze keer over. Maar die nekken, daar verheug ik me op!
5 kilo kalkoennekken dus? Heb ik staan :ok:
tineke

sirene schreef:De 15de s'ochtends of eind van de ochtend afspreken is ook geen probleem voor mij. Zouden we in Almere afspreken of waren we daar nog niet uit ?
Dat kan amar je mag het ook bij mij afgeven als je wilt dat is dichterbij voor je denk ik :wink: en dan zorg ik dat jou bestelling in huis en evt. die voor andere zodat jij die weer mee kan nemen jou kant op.
Marion.

tineke schreef:Dat kan amar je mag het ook bij mij afgeven als je wilt dat is dichterbij voor je denk ik :wink: en dan zorg ik dat jou bestelling in huis en evt. die voor andere zodat jij die weer mee kan nemen jou kant op.
Gaan we Mauyak straks allemaal even bombarderen met foto's van heerlijk etende honden?
Neeeeee, Marion. Doen we niet. We zijn niet haatdragend.

Niettemin Tineke, superplan. Bedankt :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”