Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Snel vraagje visolie-capsules ivm nu voeren

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Tamara en Bowie schreef:
Eline* schreef:
Geer schreef:Haha, het is gewoon een kammetje. Geen enge geluidjes, geen doosjes, geen sm-werktuigen...gewoon, een heel simpel kammetje. Maar wel een kammetje waarmee ik binnen no time van het haar wat uit mijn honden kwam een jurk had kunnen breien. Ik weet niet of het doet op jouw hond, maar je kan het altijd proberen. Kijk maar op www.furminator.nl :wink:
Het ziet er geweldig uit, maar allemachtig, wat duur! :eek:
Is dit niet zoiets als een herderhark? Daar haal ik bij Bowie ook al het donzige onderhaar mee weg en is vele malen goedkoper :wink:
Heb je het demofilmpje bekeken?
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

die hadden ze eerder moeten uitvinden toen ik nog een pekingeesje had :mrgreen:
toran
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door toran »

M@ri@nne schreef:
Tamara en Bowie schreef:
Eline* schreef:
Geer schreef:Haha, het is gewoon een kammetje. Geen enge geluidjes, geen doosjes, geen sm-werktuigen...gewoon, een heel simpel kammetje. Maar wel een kammetje waarmee ik binnen no time van het haar wat uit mijn honden kwam een jurk had kunnen breien. Ik weet niet of het doet op jouw hond, maar je kan het altijd proberen. Kijk maar op www.furminator.nl :wink:
Is dit niet zoiets als een herderhark? Daar haal ik bij Bowie ook al het donzige onderhaar mee weg en is vele malen goedkoper :wink:
Heb je het demofilmpje bekeken?
Bij tell-sell hebben ze ook altijd van die mooie demo's :wink:
Als dit kammetje echt zo goed is bestel ik er meteen een, maar er is toch iets wat mij ervan weerhoud een simpel kammetje aan te schaffen ter waarde van ruim 50 euries :eek:
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
Helen G
Actief

Ongelezen bericht door Helen G »

Eline* schreef:
Je kan hem ook voor 40 euri's kopen geloof ik. Nog steeds giga-duur....Ik heb hem zelf ook niet hoor. Ik leen hem van een vriendin. Als mijn witte herder gaat verharen probeer ik hem eens op haar uit en als hij bij haar net zo goed werkt als op Balou dan koop ik hem. Dat vind ik echt het geld waard.
Een herderharkje is er niet bij vergeleken!! Echt niet. De Furminator haalt gewoon echt alle losse haren eruit.
Al vind ik herder haren in de woonkamer echt niet erg. Dat vlokt in de hoekjes bij elkaar en dat ruim je zo op. Maar die korte stekeltjes van Balou zitten op je kleren, op de bank, op bed, echt overal....
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”