Slijmerig en roze.
Haar fluit
Tosca is gesteriliseerd.
Wat kan dit wezen?
Moderator: moderatorteam

Maandag dus weer ff langs DA.bulletjebe schreef:Als de baarmoeder eruit is, dan is het hoogstwaarschijnlijk een schede ontsteking, zgn. vaginitis. Als de baarmoeder er nog inzit, kan het ook een beginnende baarmoederontsteking zijn, voor beide moet je naar de dierenarts voor de juiste medicijnen

Wuilus had het ook wel eens en die had geen braamoeder. Bij haar was het doorzichtig en de DA zei dat ik niets hoefde te doen. Schijnbaar hing ze wel eens met haar vulva in de modder met plassenBelle schreef:Catootje heeft verschillende keren vaginitis gehad, maar de afscheiding was nooit roze, maar wit, gelig.
Ja, bij Catootje ook, maar die liep dan gelijk geen meter meer. Mevrouw wilde het eerst schoongemaakt hebben.MARC_S schreef:Wuilus had het ook wel eens en die had geen braamoeder. Bij haar was het doorzichtig en de DA zei dat ik niets hoefde te doen. Schijnbaar hing ze wel eens met haar vulva in de modder met plassenBelle schreef:Catootje heeft verschillende keren vaginitis gehad, maar de afscheiding was nooit roze, maar wit, gelig.![]()
Het waren wel eens draden van meer dan een meter slijm als ze doorliep na het plassen :N:
Ja precies.MARC_S schreef:Wuilus had het ook wel eens en die had geen braamoeder. Bij haar was het doorzichtig en de DA zei dat ik niets hoefde te doen. Schijnbaar hing ze wel eens met haar vulva in de modder met plassenBelle schreef:Catootje heeft verschillende keren vaginitis gehad, maar de afscheiding was nooit roze, maar wit, gelig.![]()
Het waren wel eens draden van meer dan een meter slijm als ze doorliep na het plassen :N: