Baïla heeft ook altijd problemen met haar oren en dan m.n. haar rechteroor.
Schudden en klapperen en tegen je aan wrijven.
Mijn dierenarts heeft dus wel alles onderzocht en ze hebben ook haar oren uitgespoeld maar eigenlijk zit er bij haar niets; geen ontsteking, geen oormijt, maar wel last....
Na de standaardzalfjes ben ik Panolog gaan gebruiken en dat helpt bij haar heel goed. Dit is behoorlijk duur maar is wel officieel tegen ooraandoeningen. Het werkt ook goed bij mijn andere hond die elk jaar een soort van 'hot spot' op de wangen heeft. En bij paarden helpt het heel goed tegen mok. Dus uitwendige huidaandoeningen.
Bleef echter dat dat rechteroor ontzettend stonk, ik kan wel wat hebben maar dit was echt vies

Heeft Stapper dat ook?
Op advies van een natuurgeneeskundige ben ik Urostei gaan gebruiken, volgens hem komen oorproblemen bij de blaas vandaan.
Het is eerst erger geworden, was gezegd dat dat kon, maar na een aantal weken had ze zomaar geen stinkoor meer
Het stinken is helemaal over, ze heeft nog wel af en toe 'klapperoren' en na eenmaal zalf ( Panolog) erin is het weer een hele poos goed.
In principe is dat niet normaal maar het is zo wel onder controle en als je al eens een paar maanden achter elkaar hebt lopen dokteren terwijl niets helpt dan is dit voor mij goed genoeg.
Het is een heel verhaal geworden, ik weet niet of je er iets aan hebt want misschien is Stappers probleem wel heel anders en eigenlijk vind ik ook, net als Yamie, dat je dierenarts het oor goed zou moeten onderzoeken, om in elk geval wat meer duidelijkheid te krijgen.
In elk geval succes