In no-time erg veel jeuk en voelde zich ook ellendig.
Plek zit op z'n borst die altijd al kort is.
Dus DA toe:
Spuit tegen de jeuk(langwerkende cortisone) AB kuur (amox) en Vetaderm om te smeren.
In eerst instantie werd de jeuk wel iets minder maar na een dag of 2 werd hij er echt gek van. Kon geen rust vinden en raakte echt uitgeput.
Op 12 juni terug naar de DA. Met een echt uitgeputte Teun.
Moet zeggen dat de plek er toen redelijk uitzag maar de jeuk was ellendig.
Hij kreeg toen weer een spuit voor de jeuk en een valium spuit om toch wat rustiger te worden. (13.00 uur) Om 18 uur stond hij nog steeds overeind en deed de spuit nog niets
Die nacht is redelijk verlopen hij sliep tenminste zo nu en dan. Maar tegen de morgen begon de ellende weer op nieuw.
Weer DA, nu een pretnison spuit en nieuwe AB.(marbo) Huid is goed bekeken, geen vlooien, anaal klieren zijn ook goed.
Via via kreeg ik 't advies voor borage olie en ben die toen gaan halen wat hij nu nog steeds krijgt.
Van de nieuwe AB knapte hij zelf wel op en werd de jeuk ook minder. Maar de plek is nog steeds actief.
Dus in overleg met de DA werd de AB verlengt.
Ben er nu dus morgen twee weken mee bezig en kan niet zeggen dat 't echt vooruit gaat.
Gisteren ook colloidaal silverwater gehaald wat ik nu geregeld dep op de plek en 'm ook ingeef.
Vanmorgen de plek uitgewassen met badedas en op nieuw weer met silverwater gedept.
Teun zelf voelt zich nu beter, maa de plek is niet minder. Heb tot morgen nog de AB dus verwacht dan weer een nieuwe dip.
Iemand met ideeen of goede adviezen ik weet 't nu niet meer
Teun staat volledig op vers voer en krijgt hier niets anders bij.