Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Royal Canin, goed voor botten en gewrichten?
Moderator: moderatorteam
-
ikke24
- Vaste gebruiker
Royal Canin, goed voor botten en gewrichten?
Wie weet dit? 
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Mauyak
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Dat er veeeeeel beter voer is dan Royal Canin. Denk ikMauyak schreef:Ja en???Geer schreef:Ja, maar tussen 'goed voor' en 'niet heel slecht' zit natuurlijk een nogal groot grijs gebiedMauyak schreef:Ach ik zou niet weten waarom niet?Hele roedels gedijen er goed op.![]()
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Linda, Izzie en Bram
- Moos
- Zeer actief
En dat 'goed voor botten en gewrichten' iets ander is dan 'gewoon voer wat ermee door kan' denk ik.Zoek stok! schreef:Dat er veeeeeel beter voer is dan Royal Canin. Denk ikMauyak schreef:Ja en???Geer schreef:Ja, maar tussen 'goed voor' en 'niet heel slecht' zit natuurlijk een nogal groot grijs gebiedMauyak schreef:Ach ik zou niet weten waarom niet?Hele roedels gedijen er goed op.![]()
Bij goed voor botten en gewrichten denk ik minstens aan een voer wat daar dan dus iig heel veel beter voor zou zijn dan enig ander voer. Dat lijkt me bij RC niet direct het geval.

-
Mauyak
Noem dan eens wat jij een goed merk vind.Ik kan hier nu wel voor de zoveelste keer gaan vertellen dan ik kvv/barf voer,maar als iemand liever brokken voert dan is dat zijn keus en dan heeft ie nl.niks aan zo'n antwoord.Dus dan zeg ik JA er zit voldoende vitamines en calcium in Royal Canin,er zit alles in wat een hond nodig heeft om te kunnen opgroeien.Zoek stok! schreef:Dat er veeeeeel beter voer is dan Royal Canin. Denk ikMauyak schreef:Ja en???Geer schreef:Ja, maar tussen 'goed voor' en 'niet heel slecht' zit natuurlijk een nogal groot grijs gebiedMauyak schreef:Ach ik zou niet weten waarom niet?Hele roedels gedijen er goed op.![]()
- Moos
- Zeer actief
Maar dat maakt het niet specifiek beter voor botten en gewrichten dan enig ander voer. En uit de vraagstelling lijkt het daar toch wel een beetje om te gaan.Mauyak schreef:Noem dan eens wat jij een goed merk vind.Ik kan hier nu wel voor de zoveelste keer gaan vertellen dan ik kvv/barf voer,maar als iemand liever brokken voert dan is dat zijn keus en dan heeft ie nl.niks aan zo'n antwoord.Dus dan zeg ik JA er zit voldoende vitamines en calcium in Royal Canin,er zit alles in wat een hond nodig heeft om te kunnen opgroeien.Zoek stok! schreef:Dat er veeeeeel beter voer is dan Royal Canin. Denk ikMauyak schreef:Ja en???Geer schreef: Ja, maar tussen 'goed voor' en 'niet heel slecht' zit natuurlijk een nogal groot grijs gebied![]()

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Mauyak
-
ikke24
- Vaste gebruiker
hahah hoeveel verschil;lende opvattingen kunnen er uit een vraag ontstaan!!!
Ik heb een berner sennen en wil graag prins gaan voeren. Maar ik wil wel dat ze het eerste belangrijke jaar voor botten en gewrichten, goed doorkomt en dus wil ik dan het beste voor mijn hond. (ook na dat jaar, maar er zijn genoeg goede geluiden over prins) Nu heb ik me laten vertellen dat RC toch in het eerste jaar beter is om te voeren dan prins en wilde jullie mening daarover.
Is het nog te volgen hahahah!
Ik heb een berner sennen en wil graag prins gaan voeren. Maar ik wil wel dat ze het eerste belangrijke jaar voor botten en gewrichten, goed doorkomt en dus wil ik dan het beste voor mijn hond. (ook na dat jaar, maar er zijn genoeg goede geluiden over prins) Nu heb ik me laten vertellen dat RC toch in het eerste jaar beter is om te voeren dan prins en wilde jullie mening daarover.
-
Mauyak
Ja ik kan het nog wel een beetje volgenikke24 schreef:hahah hoeveel verschil;lende opvattingen kunnen er uit een vraag ontstaan!!!
Ik heb een berner sennen en wil graag prins gaan voeren. Maar ik wil wel dat ze het eerste belangrijke jaar voor botten en gewrichten, goed doorkomt en dus wil ik dan het beste voor mijn hond. (ook na dat jaar, maar er zijn genoeg goede geluiden over prins) Nu heb ik me laten vertellen dat RC toch in het eerste jaar beter is om te voeren dan prins en wilde jullie mening daarover.![]()
-
Mauyak
- Piertje
- Vaste gebruiker
-
ikke24
- Vaste gebruiker
-
Baron Axel
- Actief
- Piertje