Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rot geschrokken om Fangio.....(update blz 14, uitslag contr)

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

gelukkig Cloor :ok: hoop dat je hem een beetje kalm kan houden, dikke knuffel hoor :wink:
Miranda*
Actief
Mijn ras(sen): Mezclar de Basura
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miranda* »

Dat was ff schrikken.
Veel beterschap voor The Man.
Un buen día, atentamente y una pierna de nuestros perros;
Afbeelding
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Ik lees het nu pas en krijg acuut pijn in mijn buik.
Die lieve lekkere witte zoenmachine in pain...... :jank:

Een dikke knuffel voor hem en sterkte voor jullie :ok:
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Gelukkig gaat het al iets beter :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Hoe gaat het vanmorgen met de Kanjer?
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Jemig, wat erg, Cloor. Ik lees het nu pas, maar ik duim dat ie toch verder opknapt :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Kom net terug van de kliniek, ze wilde een nieuw hartfilmpje maken.
Zijn hart klinkt veel beter dan maandag (maar aangezien hij daar in shock was van de pijn is dat niet zo raar) en het zag er ook rustiger uit maar de pieken zijn nog steeds veel te kort voor een hond van zijn formaat en morgen wordt ik gebeld door de cardiologe daar over hoe we dit gaan aanpakken en met welke medicijnen.
Wel was er blijdschap alom daar over hoe Fangio daar nu binnenkwam en hoe hij maandag binnenkwam, want het scheelde echt niet veel maandag...... hij werd weer ongelofelijk verwend met knuffels en koekjes door alle d.a. en personeel daar :mrgreen: want hij heeft in de jaren iedereen om zijn pootjes gewonden daar hoor :wink:
Maar goed het enigste waar we niets aan kunnen doen is die breuk en die veroorzaakt de pijn, het slepen met de achtervoetjes was overigens vandaag wat minder erg maar het is wel iets wat echt "hoort" bij die breuk en die spondylose.
Ben benieuwd wat de cardiologe morgen zegt.
Ik wil trouwens even iedereen bedanken die voor hem heeft geduimd.. want dat is gewoon zo super :ok: :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Hmmmm, vooruitgang dus, maar zeker nog niet goed :denken:

Dan gaan we gewoon verder duimen en hopen dat de te korte pieken niet heel ernstig zijn!!! :ok: :ok:

Knuf aan je lieve ventje!
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

voor fangio blijf ik duimen hoor :ok: :ok:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Wat fijn dat het al weer iets beter gaat met Fangio :ok: Ik blijf hard doorduimen zodat hij weer de "oude" Fangio wordt :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Afbeelding
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Ongelezen bericht door dogluna »

Ook wij blijven hier door duimen,het moet gewoon weer helemaal goed komen met Fangio :ok: :ok: :ok:
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

We duimen gewoon door, hij moet beter worden! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ik duim gewoon nog even door, geef je hem ondertussen een flinke knuffel van me?
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Goede berichten, nu maar hopen dat de pijn snel afneemt. Ik ben benieuwd naar wat de cardiologe gaat zeggen. We duimen gewoon door :wink:
Afbeelding
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

hier word ook nog steeds geduimd :ok: :ok: :ok:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Ongelezen bericht door Moon »

Nou spannend zeg; wat de cardioloog gaat zeggen!
Hoe is het verder gegaan vandaag; is hij een beetje in de hand te houden wb. het rusten? Dat is dus echt een nadeel hè van de pijnstillers, ze worden er al snel overmoedig door. Maar ja, je hebt geen keus natuurlijk.
Sterkte en :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Gr. Marijke
Gr. Marijke
Afbeelding
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Goede berichten :ok:
En laat ze maar goed uitvogelen wat voor hem de beste medicatie is :wink:
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Ik duim door, gelukkig gaat het al beter :ok:
Groetjes Els
Afbeelding
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Fijn dat het iets beter gaat :ok: Wat een schrik he....
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Moon
Zeer actief

Hoe is het nu met Fangio?

Gr. Marijke
Gr. Marijke
Afbeelding
cloris
Zeer actief

Nou hij wilde vanmorgen alweer een stukje verder lopen en hij ging zowaar wat rennen, ik hem goed in de gaten houden want nu ik die ECG heb gezien ben ik wat huiverig geworden, dat hijgen was/is dus niet alleen omdat hij het warm heeft maar heeft dus ook met zijn hart te maken (en de pijn)
Maar dat viel alles mee en hij wilde eigenlijk wel weer zwemmen, dat mocht nog even niet van mij want dan moet hij weer zo'n kantje op klimmen en dat zie ik nu ff niet zitten.
Ik vind het nu idd redelijk opgeknapt en ik ben zelf ook benieuwd wat de cardiologe gaat zeggen niet alleen mbt de medicijnen maar ook mbt de beweging enz want ik wil hem echt niet alles ontnemen eigenlijk :19:

Ik heb nog genoeg vragen die ik de afgelopen dagen niet gevraagd heb aan de d.a. omdat ik het herstel van Fangio eigenlijk alleen maar belangrijk vond maar die ga ik vandaag of morgen maar even stellen, want wat moet ik nu toelaten kwa beweging (mbt die breuk) en wanneer zou zoiets genezen zijn en moet er een nieuwe foto van gemaakt worden... dingen die niet aan de orde gekomen zijn nog..

Maar goed, hij geniet van alle knuffels en wordt langzaam maar zeker toch weer een beetje mijn Fangiootje zoals ik hem ken
Afbeelding
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Fijn dat hij zo opknapt! Ook ik blijf gewoon duimen dat het helemaal goedkomt :ok:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

cloris schreef:Nou hij wilde vanmorgen alweer een stukje verder lopen en hij ging zowaar wat rennen, ik hem goed in de gaten houden want nu ik die ECG heb gezien ben ik wat huiverig geworden, dat hijgen was/is dus niet alleen omdat hij het warm heeft maar heeft dus ook met zijn hart te maken (en de pijn)
Maar dat viel alles mee en hij wilde eigenlijk wel weer zwemmen, dat mocht nog even niet van mij want dan moet hij weer zo'n kantje op klimmen en dat zie ik nu ff niet zitten.
Ik vind het nu idd redelijk opgeknapt en ik ben zelf ook benieuwd wat de cardiologe gaat zeggen niet alleen mbt de medicijnen maar ook mbt de beweging enz want ik wil hem echt niet alles ontnemen eigenlijk :19:

Ik heb nog genoeg vragen die ik de afgelopen dagen niet gevraagd heb aan de d.a. omdat ik het herstel van Fangio eigenlijk alleen maar belangrijk vond maar die ga ik vandaag of morgen maar even stellen, want wat moet ik nu toelaten kwa beweging (mbt die breuk) en wanneer zou zoiets genezen zijn en moet er een nieuwe foto van gemaakt worden... dingen die niet aan de orde gekomen zijn nog..

Maar goed, hij geniet van alle knuffels en wordt langzaam maar zeker toch weer een beetje mijn Fangiootje zoals ik hem ken
bij mijn hondje werd er gezegd, wat wil je? Wil je dat hij nog een aantal jaren zonder echt hond te mogen zijn leeft, of wil je dat hij nog een paar jaartjes lekker hond mag zijn met het risico dat hij een jaartje eerder doodgaat dan in het andere geval. :wink: Best moeilijke keuze maar ik heb voor het laatste gekozen.. dus ze mag doen wat ze wil in die jaren die ze nog heeft... met het risico dat ze er een keer bij neervalt...

(de andere optie was, aangelijnd houden het liefst ook nog in huis bijna geen beweging en/of opwinding..., dat kan ik haar op 11 jarige leeftijd niet meer aandoen...)
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita

Ongelezen bericht door Leanne »

Fijn Cloris.. :ok:
Afbeelding
cloris
Zeer actief

malinois schreef:
cloris schreef:Nou hij wilde vanmorgen alweer een stukje verder lopen en hij ging zowaar wat rennen, ik hem goed in de gaten houden want nu ik die ECG heb gezien ben ik wat huiverig geworden, dat hijgen was/is dus niet alleen omdat hij het warm heeft maar heeft dus ook met zijn hart te maken (en de pijn)

bij mijn hondje werd er gezegd, wat wil je? Wil je dat hij nog een aantal jaren zonder echt hond te mogen zijn leeft, of wil je dat hij nog een paar jaartjes lekker hond mag zijn met het risico dat hij een jaartje eerder doodgaat dan in het andere geval. :wink: Best moeilijke keuze maar ik heb voor het laatste gekozen.. dus ze mag doen wat ze wil in die jaren die ze nog heeft... met het risico dat ze er een keer bij neervalt...

(de andere optie was, aangelijnd houden het liefst ook nog in huis bijna geen beweging en/of opwinding..., dat kan ik haar op 11 jarige leeftijd niet meer aandoen...)
Ik wil hem ook zeker niet alles onthouden :wink: en die beweging heeft hij ook echt nodig en het gek doen ook alleen is het spelen in huis nu echt uit den boze, eigenlijk mocht dat al niet meer vanwege Chira maar nu helemaal niet meer....
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Fijn dat het steeds wat beter gaat. :ok:
En gewoon elke vraag die in je opkomt voor de DA opschrijven. Zodat je niet achteraf denkt ik had dit en dat nog willen vragen. :wink:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
cloris
Zeer actief

M@ri@nne schreef:Fijn dat het steeds wat beter gaat. :ok:
En gewoon elke vraag die in je opkomt voor de DA opschrijven. Zodat je niet achteraf denkt ik had dit en dat nog willen vragen. :wink:
*lijstje ligt nu naast computer* :wink:
Afbeelding
cloris
Zeer actief

Okej.. de cardiologe heeft net gebeld;
Zijn hartfrequentie is te hoog en de uitslag is te laag.. dat veroorzaakt worden door een veel te dikke hond, een overvol hartzakje of een traag werkende schildklier...
Om problemen met zijn hart uit te sluiten of juist vast te stellen ga ik dus een scan van zijn hart laten maken.. want als ik nu hartmedicatie ga geven en er is niets met zijn hart is dat ook niet echt okej :19: en het lost de oorzaak niet op, aan de andere kant; als ze wel wat vinden kunnen we de medicatie daar weer geheel op aanpassen.
Dus als het lukt heb ik volgende week een afspraak in bij de kliniek die dat doet.. en ik ben nu al zenuwachtig :N: (wat een muts he)
Afbeelding
Moon
Zeer actief

Ongelooflijk dat hij dan weer zo snel opknapt! Ben ook wel benieuwd hoe dat verder moet met die breuk.

Gr. Marijke
Gr. Marijke
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

tuurlijk ben je geen muts het gaat wel om de geonheid van iemand die je heel dierbaar is

we gaan dus flink verder duimen
wand het is mooi zijn tijd nog niet vind ik :pffff:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”