Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Carnibest vraagjes

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Rob* schreef:
Scooby schreef:
Rob* schreef:Tuurlijk zitten die er niet in, ik heb nu Blisje weer op Bibi gezet, en eerlijk gezegt zie ik niet eens verschil tussen de 2 merken, behalve me zak met geld dan, er zitten soms longstukkies in wat kan verwarren maar grote stukken bot van 1 cm niet hoor, en als jij ze wel hebt en een ander niet dan zit er verdomde veel verschil in van kwaliteit.....dan zou dus ook de voedingswaarde verschillen.
Misschien een kwestie van wat beter kijken? Ik kan echt een stukje long nog wel onderscheiden van een stukje bot, hoor...
Dus is er kwaliteitsverschil, anders zou ik het ook zien, en als het erin zit dan is het best link spul voor jonge hondjes.
Nee je kan zo leuk lullen met je carnibest, maar het is duidelijk dat je een merk omhoog lult :ok:
:denken: Wat heb jij altijd tegen Carnibest? Ik zie het er altijd tussen zitten en ik "lul" helemaal Carnibest niet omhoog met m'n Carnibest :19:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Rob* schreef:Dus is er kwaliteitsverschil, anders zou ik het ook zien, en als het erin zit dan is het best link spul voor jonge hondjes.
Jonge honden kunnen prima stukjes bot van deze grootte verwerken. Wel wordt aangeraden als je pups afspeent met Carnibest (en dan heb je het over pups van 3-4 weken oud) de speciale puppymaling te nemen. Deze is een keer extra gemalen, juist om de stukjes bot nog kleiner te malen.
Denk jij nu echt dat Carnibest link spul voor jonge honden op de markt zou brengen?
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Scooby schreef:
Rob* schreef:Dus is er kwaliteitsverschil, anders zou ik het ook zien, en als het erin zit dan is het best link spul voor jonge hondjes.
Jonge honden kunnen prima stukjes bot van deze grootte verwerken. Wel wordt aangeraden als je pups afspeent met Carnibest (en dan heb je het over pups van 3-4 weken oud) de speciale puppymaling te nemen. Deze is een keer extra gemalen, juist om de stukjes bot nog kleiner te malen.
Denk jij nu echt dat Carnibest link spul voor jonge honden op de markt zou brengen?
Ik heb ze gewoon niet gezien die stukken van 1 centimeter groot in carnibest, als ze een paar mm groot zijn is het veel.
En ik denk helemaal niet dat carnibest link spul op de markt brengt voor honden, dat tik ik ook nergens :wink:
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Ik ben ook inmiddels 3 rollen Cb verder en heb ze allemaal eens grondig geinspecteerd,maarre...geen stukje bot te bekennen hoor :denken: Zelfs geen halve centimeter. :neenee:
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Mauyak schreef:Ik ben ook inmiddels 3 rollen Cb verder en heb ze allemaal eens grondig geinspecteerd,maarre...geen stukje bot te bekennen hoor :denken: Zelfs geen halve centimeter. :neenee:

ze zijn ook heeeeel ienemini hoor, als ze 2 mm zijn is het veel, als het trouwens geen kraakbeen is hoor :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”