haha,wat schattigMelanie 74 schreef:Vanmorgen even voor controle bij de dierenartse geweest en het zag er goed uit. Ze voelt zich ook goed, ze heeft uiteraard pijnmedicatie.
Waardoor ze zich prettig voelt, wel oppassen dat ze niet te "overmoedig wordt"!
En Tosca wil even de nieuwe mode showen![]()
Dit was gisteravond
en dit is vandaag!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tosca geopereerd.... *update*
Moderator: moderatorteam
- linda
- Zeer actief

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
-
Ari@ne
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
Melanie 74
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Melanie 74
Vanmorgen zijn de hechtingen en de nietjes eruit gehaald, ze liet het heel dapper toe!! Ik was best trots op mijn meissie...
Ze hoeft nu niet meer die babyrompertjes aan en wordt weer voor vol aangzien..... wat de opmerkingen dat je er zo lief uiziet werkt natuurlijk niet mee aan het imago van een stoere boerenfox.....
Maar we hebben ook de uitslag binnen van het weggesneden weefsel, bovenin was het goedaardig, helaas was het onderin kwaadaardig.
Maar goed, dat was ook maar een klein erwtje waar vier jaar terug ook weefsel weg is gesneden en ik heb meer het idee dat ze dat hebben laten zitten.
Er schijnt ook een homeopathische behandeling te zijn van HEEL, ik moet er eerst maar eens over nadenken.
Ze hoeft nu niet meer die babyrompertjes aan en wordt weer voor vol aangzien..... wat de opmerkingen dat je er zo lief uiziet werkt natuurlijk niet mee aan het imago van een stoere boerenfox.....
Maar we hebben ook de uitslag binnen van het weggesneden weefsel, bovenin was het goedaardig, helaas was het onderin kwaadaardig.
Maar goed, dat was ook maar een klein erwtje waar vier jaar terug ook weefsel weg is gesneden en ik heb meer het idee dat ze dat hebben laten zitten.
Er schijnt ook een homeopathische behandeling te zijn van HEEL, ik moet er eerst maar eens over nadenken.
-
Ari@ne
Gelukkig, Tosca is weer gewoon hondMelanie 74 schreef:Vanmorgen zijn de hechtingen en de nietjes eruit gehaald, ze liet het heel dapper toe!! Ik was best trots op mijn meissie...
En geen zorgen maken over dat weefsel Melanie. (Voor zover mogelijk
-
Melanie 74