Groetjes, karin.
Moderator: moderatorteam
Geweldig hè ?Annelieke schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa.....hier nog een Aussie!!!
Gaaf dat jullie binnenkort ook zo'n drollie hebben rondlopen
Ik ga jullie verhalen (die jullie hier dus wel moeten gaan vertellen) zeker volgen!!!
Lynn hebben we helemaal uit het Noorden van duitslandaussie schreef:Geweldig hè ?Annelieke schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa.....hier nog een Aussie!!!
Ik ga jullie verhalen (die jullie hier dus wel moeten gaan vertellen) zeker volgen!!!![]()
![]()
Kan niet wachten ! Waar komt jou aussie vandaan ? ik zie trouwens in je profiel dat je dierenartsassistente bent, ik ook !
![]()
Ik had trouwens wel verwacht dat er een stuk meer hier zouden zittenAussies, verzamel jullie !
![]()
![]()
Mijn Duits is niet zo goed ( zeg maar ronduit slecht, ik had een hele enge Duitse leraar, dus heb ik snel dat vak laten vallenAnnelieke schreef:Lynn hebben we helemaal uit het Noorden van duitslandaussie schreef:Geweldig hè ?Annelieke schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa.....hier nog een Aussie!!!
Ik ga jullie verhalen (die jullie hier dus wel moeten gaan vertellen) zeker volgen!!!![]()
![]()
Kan niet wachten ! Waar komt jou aussie vandaan ? ik zie trouwens in je profiel dat je dierenartsassistente bent, ik ook !
![]()
Ik had trouwens wel verwacht dat er een stuk meer hier zouden zittenAussies, verzamel jullie !
![]()
![]()
![]()
www.ecshelties.de
Lynn heeft zelf ook een site....daar kun je haar volgen