Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vraagje aan de ervaringsdeskundigen schijnzwangerschap...

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Vraagje aan de ervaringsdeskundigen schijnzwangerschap...

Ongelezen bericht door Tamara. »

Bowie is nog steeds anders dan anders en eet nog steeds niet... :19:

Wanneer moet ik me echt zorgen maken wat betreft eten? Ze heeft eerst 4 dagen helemaal niet gegeten, gisteren ongeveer 100 gram smuldier, en vandaag ook ongeveer 100 gram. Normaal gesproken krijgt ze bijna een kilo... Heel veel wil ze ook niet. Normaal gesproken zou ze bij wijze van spreken een moord doen voor kaas, nu tuft ze het gewoon uit :19: En zo geldt dat eigenlijk wel voor meer dingen.. Ik heb nog nooit eetproblemen gehad met haar, ze at alles in 1 keer op, lustte alles, heeft nog nooit iets laten staan, en nu precies het tegenovergestelde :19:
Drinken doet ze wel gewoon goed :wink:

Ze is gister en vandaag wel alweer een stuk levendiger en raar gedrag naar spullen heeft ze niet meer. Maar dat kan ook haast niet anders, want ik heb onderhand geen spullen meer in huis, alles is opgeruimd :wink:

Ze heeft af en toe nog wel neiging naar rijgedrag, dit vertoonde ze trouwens ook op een andere hond en heeft ze ook nog in de lucht. Pieperig is ze ook nog, alleen iets minder dan een 4 dagen geleden.
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Ok, dan hou ik erover op, erover nadenken :mrgreen:

Ik denk dan toch wat meer in een mens situatie. En bij een week niet eten gaan toch wat alarmbelletjes rinkelen :wink:

Ik blijf het wel gewoon aanbieden, maar haal het gewoon elke keer weg als ze het niet wil, dat heb ik tot nu toe elke keer gedaan.
Fahrah
Actief

Ongelezen bericht door Fahrah »

Laat haar niet extra veel drinken! Dat stimuleert weer de evt. melkproductie. Vooral veel wandelen dat helpt bij onze teef. Heeft ze ook nestgedrag? (verstoppen in de bosjes, graven etc.) Hopenlijk is het snel over.
groetjes,
Carolina
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”