hallo allemaal
wie weet kan iemand van jullie mij helpen.
mijn rottweiler sheila is op 6 feb overleden. we weten niet waar ze aan is gestorven we vonden haar s morgens om 5 uur toen was ze overleden, ze had bloed uit de anes niets wees er op dat ze pijn heeft gehad, ze lag er gelukkig vredig bij net of ze sliep.
die zondag er voor ze wou niet eten van alles geprobeert zelf worst of kaas wou ze niet alleen s middags at ze een plakje kaas dit spugde ze ,
even later weer uit. het lieft lag ze de hele dag buiten, ik ben ook een aantal keren bij haar geweest uit niks kon ik op maken dat ze dood ziek was. s avonds tijdens het eten luste ze mijn kipshnitsel ze at dit gretig op .
een uur later spugde ze ook dit weer uit met gal,toen dacht ik morgen gaan we naar de DA, toen ik naar bed ging vond ik haar ook erg koud,
ik heb haar toen een deken over gedaan om 11uur heeft mijn man haar nog uitgelaten hij vond haar toen wel een beetje wankel op de poten
en suf .maar niet verondrustend,
sheila had ernstige athrose en kreeg hier voor 7 pijnstillers (cortafen) op en dag ,zelf dan had ze nog pijn. de DA heeft ons niet netjes behandeld, had geen tijd om over een dode hond te praten en handelde ons af in een volle wachtkamer,de crematie werd geregeld waar anderen bij stonden,
je bent kapot van verdriet dus je word overrompeld een gesprek na die tijd werd afgewimpeld onder het mom van dan had je maar sectie,
moetten laten verrichten,maar omdat ze al zo vaak was geopereert gunden we haar nu rust
als baas zijnde hebben we altijd alles voor sheila gedaan , ze was
mijn alles ik mis haar ontzetted en ben er kapot van dat ik niet weet wat er aan de hand was ik kan daarom haar dood dan ook geen plekje geven en denk steets wat was er aan de hand?????
WIE HERKEND ER MISCHIEN IETS ?????????
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wie kan mij helpen???
Moderator: moderatorteam
-
annette
- nieuw lid
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ach jee wat sneu zeg
gecondoleerd met het verlies van je lieve meisje...
Het is moeilijk om achteraf vast te stellen wat er aan de hand was, misschien een maagbloeding of een gesprongen tumor? Maar het blijft altijd gokken joh en ik weet niet of je daar rust mee vindt.
Ze is vredig ingeslapen zoals je zag aan haar koppie en ik zou dat maar in herinnering houden en proberen er vrede mee te hebben.
Veel sterkte gewenst!
Het is moeilijk om achteraf vast te stellen wat er aan de hand was, misschien een maagbloeding of een gesprongen tumor? Maar het blijft altijd gokken joh en ik weet niet of je daar rust mee vindt.
Ze is vredig ingeslapen zoals je zag aan haar koppie en ik zou dat maar in herinnering houden en proberen er vrede mee te hebben.
Veel sterkte gewenst!