Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Over de datum

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

Over de datum

Ongelezen bericht door Brigitte »

Kan het heel veel kwaad om voer te geven (Prins Krokant) wat over de datum is? Zou tot Maart 2006 houdbaar zijn.
Marion.

Re: Over de datum

Ongelezen bericht door Marion. »

Brigitte schreef:Kan het heel veel kwaad om voer te geven (Prins Krokant) wat over de datum is? Zou tot Maart 2006 houdbaar zijn.
Ik heb er geen problemen mee. "Vers" vlees wat een week over datum is (en echt bestorven is) vinden ze heel veel smakelijker dan vers vlees. Bij brok zou ik me er niet zoveel zorgen over maken, en gewoon geven.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik heb namelijk een grote zak gehad en weet iemand die ik er heel erg blij mee zou kunnen maken maar ja, ik vind het toch een beetje lullig om te geven omdat het over de datum is.
Marion.

Brigitte schreef:Ik heb namelijk een grote zak gehad en weet iemand die ik er heel erg blij mee zou kunnen maken maar ja, ik vind het toch een beetje lullig om te geven omdat het over de datum is.
Geef je er een paar als beloninkje, kijken hoe dat eruit komt. Kan vast geen kwaad, en ik denk dat je ze blij kunt maken. Wat kan er nog bederven aan brokken :roll: :19:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

de brokken kunnen schimmels bevatten net zoals brood..en beschimmeld brood geef ik mijn honden toch echt niet.

als ze het pikken oke..ze zullen er echt niet dood aan gaan ,maar geven doe ik het niet.
Afbeelding
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Ik zou het weggooien zo'n datum staat er niet voor niets op! :pffff: Het word geloof ik al zo'n twee jaar van te voren geproduceerd,dus het heeft zijn beste tijd al gehad zullen we maar zeggen. :wink:
Marion.

Mauyak schreef:Ik zou het weggooien zo'n datum staat er niet voor niets op! :pffff: Het word geloof ik al zo'n twee jaar van te voren geproduceerd,dus het heeft zijn beste tijd al gehad zullen we maar zeggen. :wink:
Het had zijn beste tijd 2 jaar geleden dus al gehad :wink:
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

't is maar twee maandjes over datum, nou dat zou ik dus nog gewoon geven hoor. :19:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Marion. schreef:
Mauyak schreef:Ik zou het weggooien zo'n datum staat er niet voor niets op! :pffff: Het word geloof ik al zo'n twee jaar van te voren geproduceerd,dus het heeft zijn beste tijd al gehad zullen we maar zeggen. :wink:
:mrgreen:
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Tja, hangt er vanaf hoe het voer eruit ziet en vooral hoe het ruikt.
Vroeguh, toen ik nog brokken gaf, lang geleden, heb ik ooit een zak brokken gehad die helemaal ranzig was en waar allerlei beestjes in rond kropen. En die was echt van voor de tht-datum.
Ook al zaten er extra eiwitten in het voer, ........................... ik heb het toch maar niet gegeven :neenee: .
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Marion. schreef:
En dat wilde jij dan toch nog steeds aan je hondjes voeren? :wink:
-sanne
Actief

Ongelezen bericht door -sanne »

kan helemaal geen kwaad je kunt het nog tot 'n half jaar over datum voeren als het echt bedorven is ruik je het wel hoor.
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Wel zonde om weg te gooien misschien maar ik denk altijd wat ik zou doen met eten voor mezelf wat over de datum is.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”