Vandaag gebruikte hij zijn pootje helemaal niet meer. En als hij wil gaan zitten doet hij dat heel voorzichtig. ook valt hij steeds om omdat hij niet zo stevig staat op 1 achterpoot.
Dus vandaag maar snel langs de da.
Die stond aan dat pootje te voelen (best wel hard) en silly gilde het uit
Hij heeft gister voor en toen het mij opviel niks raars gedaan (alleen geslapen) en ik heb ook geen piep gehoord terwijl ik gewoon de hele dag thuis was.
De da. kon mij verder ook niet echt helpen omdat mij niks bijzonders is opgevallen.
Hij zei dat het de kruisbanden zouden kunnen zijn maar dat dat eigenlijk alleen gebeurd bij heel wild spelen of rare beweging maken. Nou dat had hij volgens mij niet gedaan.
Dus hij kreeg daar een spuit met pijnstiller en nog wat pijnstillers mee naar huis.
Als het voor het weekend erger wordt moet hij meteen weer naar de da. en als het na het weekend niet over is dan moet hij ook terug voor foto's.
Het arme schaap. Hij wil zo nu en dan toch wel graag even spelen maar dat gaat gewoon niet op 3 pootjes. Het is echt een heel zielig gezicht.
Nu na die pijnstiller gebruikt hij het pootje wel een klein beetje maar dat sleept er dan min of meer maar een beetje achter aan.
Het arme puppen kind. Ik hoop maar dat het morgen ineens over is of zo want het is zo'n naar gezicht dat beteuterede koppie en dat slappe achterpootje
Hij kan zo helemaal niet de rebelse terrier pup uithangen.