Een vriendin van mij heeft haar hondje op mijn advies overgezet van Pedigree naar Nutro choice. In het begin leek het goed te gaan, maar opeens at ze het niet meer en viel erg af. Ze eet ook bijna niet meer. Nu heb ik geadviseerd om nog enkel Energique te gaan geven. Het hondje poept momenteel dun en de kleur is rood? Wil iemand reageren aub?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gewenning van de ene brok naar de andere
Moderator: moderatorteam
-
Carel
- Actief
Gewenning van de ene brok naar de andere
Kan iemand mij even helpen bij het volgende probleem?
Een vriendin van mij heeft haar hondje op mijn advies overgezet van Pedigree naar Nutro choice. In het begin leek het goed te gaan, maar opeens at ze het niet meer en viel erg af. Ze eet ook bijna niet meer. Nu heb ik geadviseerd om nog enkel Energique te gaan geven. Het hondje poept momenteel dun en de kleur is rood? Wil iemand reageren aub?
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Naar de dierenarts om uit te zoeken of de hond een darmontsteking heeft.
Veel honden die hun leven lang brokjes krijgen zijn zo gevoelig geworden op hun maag/darmstelsel dat ze bij de wisseling van brokjes (hoe voorzichtig er ook gemengd wordt) last krijgen van ontstekingen.
Als dat zo blijkt zijn en er is geen sprake van andere narigheid, dan lekker doorgaan met het versvlees van Energique.
Veel honden die hun leven lang brokjes krijgen zijn zo gevoelig geworden op hun maag/darmstelsel dat ze bij de wisseling van brokjes (hoe voorzichtig er ook gemengd wordt) last krijgen van ontstekingen.
Als dat zo blijkt zijn en er is geen sprake van andere narigheid, dan lekker doorgaan met het versvlees van Energique.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
jidde
-
Carel
- Actief
-
Mauyak