Op een ander forum waar ik zit (geen hondenforum) liet er iemand trots foto's zien van meerdere nesten puppies (3 nesten). Een nest van Jack Russels zonder stamboom, een nest ruwharige Teckels, en een nest waarvan de moeder een beagle is, en de vader een Akita Inu
Je kunt op de foto zien dat de nesten in een schuur liggen. Ik heb als reactie gegeven dat ik het broodfok vindt.
Daar gaven sommige mensen op dat forum mij gelijk in, maar ook heel veel waren kwaad op mijn reactie
Hun vonden het geen broodfok, want het is heel normaal dat honden in schuren liggen, dat doen heel veel mensen zeggen ze, dus dat is geen probleem, want de puppies zijn heel druk, dus dan maar in de schuur dumpen

En de puppies zien er goed uit, dus er is toch niks aan de hand? Ik vindt het gewoon broodfok, niet meer en niet minder, ze zetten gewoon maar wat honden op elkaar, dumpen alle 3 de nesten in de schuur, uit gemakzucht, en zijn blijkbaar alleen uit op het geld, maar willen daar zo min mogelijk voor doen. Wat vinden jullie hiervan?