natuurlijk zal ik er wel de naam van de hond en eigenaar bij vermelden

als er iemand actie foto's heeft van zijn hond tijdens pakwerk/appèl/speuren, mag je die ook altijd doorsturen.
(vb. Inge die water actie foto's vind ik echt schitterend

Moderator: moderatorteam
maart schreef:das ook een leuke ja. ken je de naam en eigenaar?Rob* schreef:
Niet tijdens het speuren of pakwerk maar gewoon via het luieren
doe maar hoor. alle belgische herders zijn welkomRob* schreef:maart schreef:das ook een leuke ja. ken je de naam en eigenaar?Rob* schreef:
Dat is Gijsje, hij is helaas alleen verdronken, is een Schipperke en is ook een belgisch herdertje![]()
Als je wil kan ik wat meer fotoos opvragen?Is altijd leuk om die erbij te hebben, het was wel een eerste klas jagertje, elke muskusrat of muis of kikker en eend was vogelvrij bij Gijsje
maart schreef:doe maar hoor. alle belgische herders zijn welkomRob* schreef:maart schreef:das ook een leuke ja. ken je de naam en eigenaar?Rob* schreef:
Dat is Gijsje, hij is helaas alleen verdronken, is een Schipperke en is ook een belgisch herdertje![]()
Als je wil kan ik wat meer fotoos opvragen?Is altijd leuk om die erbij te hebben, het was wel een eerste klas jagertje, elke muskusrat of muis of kikker en eend was vogelvrij bij Gijsje![]()
wel jammer dat ie verdronken is
Hé, wat leuk, onze honden zijn familie ! Mijn hond is de zus van de oma van jou hond ( Bootsy )Sisboo schreef:www.curlie.net staan o.a. foto's van onze belgen
He wat grappig, familie.aussie schreef:Hé, wat leuk, onze honden zijn familie ! Mijn hond is de zus van de oma van jou hond ( Bootsy )Sisboo schreef:www.curlie.net staan o.a. foto's van onze belgen![]()
![]()
Ze is de zus van Ashley de palaemon, officieel heet ze Amber de Palaemon.