Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
femke is weer thuis.
Moderator: moderatorteam
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Ik lees het nu pas en dus ook nu pas een succeswens van mij..doe die kleine modderschuit ook maar een dikke knuffel!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
linlin
toen ursula gecastreerd was en we haar op gingen halen, kwispelde ze voor de eerste keer naar me. elk nadeel hep z'n voordeel. ze was 's avonds alweer op de been.miekmiek schreef:Vier uur mag ik haar ophalen. Heb net gebeld en de operatie is goed gegaan. Femke was nog in diepe rust, dus die moet nog eventjes bijkomen.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
miekmiek
Femke is weer thuis. Ze is nog heel suf en sloom, ligt nu in de bench te slapen. Ze is behoorlijk bedrukt, dus ik denk dat ze al die vreemde mensen, de pijn en de andere omgeving maar helemaal niets vond. (suprise....not!) Toen ik haar kwam halen uit haar kooitje ging haar koppie gelijk omhoog, wel heel lief.
Ik moet steeds terugdenken aan mijn eigen keizersnee en hoe pijn dat deed naderhand, dus ik ben reuze voorzichtig met haar en vertroetel haar zo veel als maar kan. Mijn arme meissie...
Bedankt voor het duimen allemaal. Jullie zijn schatten.
Sommige mensen in de wachtkamer waren reuze relaxt onder het feit dat hun hond onder narcose ging, dus ik voelde me een beetje een aansteller.... Het is dan wel een vrij simpele operatie...gewoon het idee dat je hond zoveel pijn gaat hebben...brrr...hou ik niet van.
Nou ja, genoeg gemutst, we gaan weer lekker verder. Nooit geen loopsheden meer! HOERAAAAAAAA!
Ik moet steeds terugdenken aan mijn eigen keizersnee en hoe pijn dat deed naderhand, dus ik ben reuze voorzichtig met haar en vertroetel haar zo veel als maar kan. Mijn arme meissie...
Bedankt voor het duimen allemaal. Jullie zijn schatten.
Nou ja, genoeg gemutst, we gaan weer lekker verder. Nooit geen loopsheden meer! HOERAAAAAAAA!
-
Sita
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
-
miekmiek
Ze heeft net buiten even geplast en stond zich alweer uit te schudden.
Hebben honden dan zoveel minder pijn? Ik kon me twee dagen niet bewegen toen ze me open gesneden hadden! Het is in ieder geval fijn dat ze zo snel weer opknapt, al heb ik haar toch resoluut weer terug onder haar dekentje gestuurd.
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Moos
- Zeer actief
Fijn dat het zo goed gaatmiekmiek schreef:Ze heeft net buiten even geplast en stond zich alweer uit te schudden.Hebben honden dan zoveel minder pijn? Ik kon me twee dagen niet bewegen toen ze me open gesneden hadden! Het is in ieder geval fijn dat ze zo snel weer opknapt, al heb ik haar toch resoluut weer terug onder haar dekentje gestuurd.
Misschien dat het ook per hond verschilt? Saar was echt de eerste paar dagen heel erg zielig; kon ook niet goed lopen en plassen durfde ze niet want dat deed schijnbaar ook pijn.
Heerlijk dat Femke het zo goed doet!

-
Reini
- Zeer actief
-
linlin
morgen staat ze zonder mopperen op, om even verbaasd te zijn over dat ze een wond aan d'r buik heeft, en om vervolgens gewoon d'r gangetje te gaan. zal je zien.miekmiek schreef:Ze heeft net buiten even geplast en stond zich alweer uit te schudden.Hebben honden dan zoveel minder pijn? Ik kon me twee dagen niet bewegen toen ze me open gesneden hadden! Het is in ieder geval fijn dat ze zo snel weer opknapt, al heb ik haar toch resoluut weer terug onder haar dekentje gestuurd.
moeten de hechtingen er nog uitgehaald worden?
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
-
miekmiek
nee, die lossen vanzelf op. Net nog even laten plassen en mevrouw liep alweer parmantig naar buiten toe. Wat nou tillen?! Buiten op het gras zag ik dat het nog wel even zeer deed, maar ze liet er verder weinig van merken.linlin schreef:morgen staat ze zonder mopperen op, om even verbaasd te zijn over dat ze een wond aan d'r buik heeft, en om vervolgens gewoon d'r gangetje te gaan. zal je zien.miekmiek schreef:Ze heeft net buiten even geplast en stond zich alweer uit te schudden.Hebben honden dan zoveel minder pijn? Ik kon me twee dagen niet bewegen toen ze me open gesneden hadden! Het is in ieder geval fijn dat ze zo snel weer opknapt, al heb ik haar toch resoluut weer terug onder haar dekentje gestuurd.
En niet verder vertellen, maar ik heb haar vijf frolicjes gevoerd. Vind het zo sneu dat ze vanaf gisterochtend niets gegeten heeft. Eigenlijk moest ze tot morgen wachten, maar die frolicjes waren gewoon nodig....dat zag je zo.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahahaha, ja dat doe ik ook altijdmiekmiek schreef:nee, die lossen vanzelf op. Net nog even laten plassen en mevrouw liep alweer parmantig naar buiten toe. Wat nou tillen?! Buiten op het gras zag ik dat het nog wel even zeer deed, maar ze liet er verder weinig van merken.linlin schreef:morgen staat ze zonder mopperen op, om even verbaasd te zijn over dat ze een wond aan d'r buik heeft, en om vervolgens gewoon d'r gangetje te gaan. zal je zien.miekmiek schreef:Ze heeft net buiten even geplast en stond zich alweer uit te schudden.Hebben honden dan zoveel minder pijn? Ik kon me twee dagen niet bewegen toen ze me open gesneden hadden! Het is in ieder geval fijn dat ze zo snel weer opknapt, al heb ik haar toch resoluut weer terug onder haar dekentje gestuurd.
En niet verder vertellen, maar ik heb haar vijf frolicjes gevoerd. Vind het zo sneu dat ze vanaf gisterochtend niets gegeten heeft. Eigenlijk moest ze tot morgen wachten, maar die frolicjes waren gewoon nodig....dat zag je zo.
Fijn dat het goed gaat
Kaya moest een paar uur na haar operatie poepen en dat vond ik zoooo zielig
-
miekmiek
O wat sneu.Stang schreef:
Kaya moest een paar uur na haar operatie poepen en dat vond ik zoooo zieligHet deed duidelijk hartstikke pijn, maar ze moest echt.
Femke liep vanochtend wel weer vrolijk mee, maar ik kan wel zien dat ze toch nog pijn heeft. Ze wou zich uitrekken en ging toen meteen zitten met zo'n koppie van 'auwwww'....
En ze heeft wel wat gegeten, maar niet al haar brokken waren op. En dat zegt me genoeg, want normaal gesproken is ze een vreetwolf die nog bij Tommie uit z'n bak gaat jatten.
Ze heeft net haar pijnstillers gehad en heeft nu weer even benchrust.
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer: