Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hera onder narcose
Moderator: moderatorteam
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- beppie
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
-
estelle
ze wil alweer van alles apporteren, best sneu want alles pak ik weer af 'nee liefje kan echt even niet'.....Marie-José schreef:Gelukkig achter de rug,Estelle! Voel je je dan opgelucht,hè?![]()
Verwen d'r maar fijn!
Ze mag nog niet eten, pas morgenvroeg. Maar zonet toch even 2 plakjes snijworst gegeven. Knuffelen en kroelen wil ze natuurlijk niet...
- MJ
- Zeer actief
Ahgoss...sneu...Ik heb Bas gister ook een bolletje Energique gegeven. In ieder geval zacht....meneertje vrat bij mij dus de vuilnisbak leeg.estelle schreef:ze wil alweer van alles apporteren, best sneu want alles pak ik weer af 'nee liefje kan echt even niet'.....Marie-José schreef:Gelukkig achter de rug,Estelle! Voel je je dan opgelucht,hè?![]()
Verwen d'r maar fijn!![]()
Ze mag nog niet eten, pas morgenvroeg. Maar zonet toch even 2 plakjes snijworst gegeven. Knuffelen en kroelen wil ze natuurlijk niet...
Heb hem 's avonds laat wel brokjes gedaan. Meneer deed of hij uitgehongerd was . Ik mocht ook geen eten geven ivm de narcose...maar zei al dat ik dat ws niet zou gaan redden. Bas doet een moord voor eten.
DA zei tegen mij dat dat niet eten om de narcose was. Als ze 'bij' lijken en ze zijn het nog niet helemaal zouden ze zich kunnen verslikken. Plus dat hij zei dat ze misselijk zouden kunnen worden.
Weet natuurlijk niet hoe het bij jou is.
-
estelle
-
miekmiek
-
estelle
uhhhh ja dat is ook wel een probleem.miekmiek schreef:Fijn dat ze zich alweer wat beter voelt. Het lijkt me erg moeilijk om haar rustig te moeten houden. :N:
Ze moet en zal apporteren als ze buiten is, of in ieder geval met dingen sjouwen; grote boomstammen, autobanden e.d.
Dus dan denk je 'ik ruim het veld wel ff op' maar dan vind ze wel weer een chuck-it om mee te gaan klieren....terwijl ze gewoon nog wel wat wankel is en echt duf en moe.
Afentoe moet ik gewoon even boos worden en zeggen dat ze nu op moet houden en af moet gaan.
- MJ
- Zeer actief
-
Sita
- Zeer actief
- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Rossi
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
-
estelle
- MJ
- Zeer actief
Had het nu met Bassie dan en vorig jaar was die muis ook onder narcose geweest...had nog gedeelte puppy-tandjes die getrokken zijn en die zat 's avonds ook aan zijn Energique. :N:
Ba maakte het gister zo bont ....toen de DA-assistente hem neerzette om naar mij toe te komen lopen al waggelend ....kwam ie niet naar mij maar waggelde een andere ruimte in waar een bench stond (wel dicht) met een bakje met brokken.
-
estelle
- MJ
- Zeer actief
Ik heb inderdaad ook eerst zacht spul gegeven en een beetje maar om te kijken of het er in zou blijven en Bas niet misselijk zou worden. Nou ...dat werd ie niet dus later op de avond nog iets gegeven.
Fijn dat ze weer op zich de oude is. Zenuwentijd geweest,hè?
Nog even en dan kan ze weer lekker rauschen.
Fijn dat ze weer op zich de oude is. Zenuwentijd geweest,hè?
Nog even en dan kan ze weer lekker rauschen.
- Patrol
- Zeer actief
-
estelle
Nou mevrouw lag de hele ochtend de piepen en te draaien en te zenuwen in huis; die liep natuurlijk over van de energie. Constant lopen drammen met dr knuffelbeer of ik aub toch niet even wilde apporteren met dr.
Nou ik heb er aan toegegeven. Even een paar keer buiten met een zacht rubber balletje gegooid en dr even in de sloot laten spelen.
Maar goed, dat was natuurlijk lang niet zoveel als we normaal altijd doen dus ze zenuwt nog steeds rond.....
Nou ik heb er aan toegegeven. Even een paar keer buiten met een zacht rubber balletje gegooid en dr even in de sloot laten spelen.
Maar goed, dat was natuurlijk lang niet zoveel als we normaal altijd doen dus ze zenuwt nog steeds rond.....
-
miekmiek
-
Melanie 74