Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Het is weer mooi weer en ik wil storm graag een keer wasssen.
Ik heb van die simpele shampo voor honden.
En daar ben ik niet echt tevreden over.
Heeft er iemand een lekker ruikend idee
ik ben zelf helemaal wouws over beau beau shampoo,gewoon de normale en die ruikt een beetje naar zwitsal.heb net ook mijn oudje lekker gewassen en ze glimt er weer over
fabienne s schreef:ik ben zelf helemaal wouws over beau beau shampoo,gewoon de normale en die ruikt een beetje naar zwitsal.heb net ook mijn oudje lekker gewassen en ze glimt er weer over
hier nog een die hellemaal wouws is bvan beau beau
heerlijke shampoo,en hij ruikt teminste niet vies
en shadow krijgt altijd jeuk van shampoo's,maar van deze lekker niet
groetjes petra,en een poot van shadow,bo en diesel
ja wel beau beau is gewoon bij de dierenwinkel te verkrijgen en het is van beaphar. mijn fles is ook alweer op dus ga binnen kort maar weer halen of een jerrycan bestellen,dat is het voordeel als je zelf in een dierenwinkel sta.
Volgens mijn dierenarts is het ook goed om je hond te wassen met gewone babyshampoo.
Ook als je hond last heeft van een schilfers op de huid ,is dit heel goed. :smile1:
Misschien iets om te proberen
linda67 schreef:Volgens mijn dierenarts is het ook goed om je hond te wassen met gewone babyshampoo.
Ook als je hond last heeft van een schilfers op de huid ,is dit heel goed. :smile1:
Misschien iets om te proberen
mijn ervaring met babyshampoo is dat het de huid ontvet en de haren vettig houdt door de olie die erin zit.
een hondeshampoo doet precies andersom, haar ontvetten en laat de natuurlijk vetlaag in takt
kim bloemen schreef:ik gebruik shampoo van jean peau . vind ik persoonlijk erg lekker.
Ik ben helemaal niet thuis in dit soort cosmetica, maar dit is slim!
Shampoo en Jean Peau spreek je praktisch hetzelfde uit, dus je vraagt automatisch aan de winkelier altijd om dit merk!
Ren is heel blij met Pinky: nu noemt iedereen hem 'die grote hond'...
kim bloemen schreef:ik gebruik shampoo van jean peau . vind ik persoonlijk erg lekker.
Ik ben helemaal niet thuis in dit soort cosmetica, maar dit is slim!
Shampoo en Jean Peau spreek je praktisch hetzelfde uit, dus je vraagt automatisch aan de winkelier altijd om dit merk!